کد خبر : 82325
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 - 9:51
-

واعظی:با عوامل درگیری به شدت برخورد می‌کنیم

واعظی:با عوامل درگیری به شدت برخورد می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حیدر واعظی مالک باشگاه طرح و توسعه سبز الوند قزوین در خصوص اتفاقات بعد از بازی این تیم مقابل یاسین پیشرو قم در مصاحبه با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: متاسفانه بنده بدلیل مشکلاتی که برایم پیش آمد دقایقی قبل از اتمام بازی سالن را ترک کردم و نتوانستم اتفاقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حیدر واعظی مالک باشگاه طرح و توسعه سبز الوند قزوین در خصوص اتفاقات بعد از بازی این تیم مقابل یاسین پیشرو قم در مصاحبه با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: متاسفانه بنده بدلیل مشکلاتی که برایم پیش آمد دقایقی قبل از اتمام بازی سالن را ترک کردم و نتوانستم اتفاقات را رصد کنم. در ابتدا باید بگویم که از اتفاقات رخ داده متاسفم و از مردم خوب قزوین بابت این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم، و این قول را به جامعه فوتسال می‌دهم که به شدت با عوامل این بی‌حرمتی به شهر و تماشاگران خوب قزوینی برخورد خواهم کرد. خوشبختانه رئیس پلیس امنیت قزوین نیز در سالن حضور داشتند و با دخالت به موقع خود مانع از شدت گرفتن این درگیری‌ها شدند.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌دانم در خصوص این حرکات چه باید بگویم، فقط تاکید می‌کنم که درگیری مابین بومی و غیر بومی نبود. مردم قزوین بسیار خونگرم هستند و برای هرکسی که زحمت بکشد احترام قائل می‌شوند. شما نگاه کنید مسعود محمدی از قرچک در این تیم بازی می‌کند و بسیار مورد علاقه طرفداران قزوینی است. این یک اتفاق زشت و زننده بود که متاسفاته شان ومنزلت بازیکن و باشگاه و همچنین شهر در نظر گرفته نشد. بنظر من می‌شد مدیریت کرد. ولی متاسفانه اتفاقات به صورتی رقم خورد که در شان و شخصیت استان و شهر قزوین و الوند نبود. و بنظر من یک توهین آشکار به شهر و فوتسال این استان بود.

واعظی در خصوص شرایط تیم در ادامه لیگ و باخت طرح و توسعه مقابل یاسین پیشرو گفت: شرایط تیم که مسلما مساعد نیست. ولی این اولین باخت ما در لیگ و شهر قزوین نبود که منجر به این حرکات شود. خوشبختانه ما یک مربی جوان و با دانش به اسم فرهاد کشاورز را جذب کردیم و امیدواریم با حضور ایشان و بازگشت برخی از بازیکنان اصلی تیم و جذب چند مهره باتجربه و جوان بومی بتوانیم روند مثبتی را در پیش بگیریم. در انتها باز هم تاکید می‌کنم و به مردم قزوین قول می‌دهم که با عوامل این بی‌حرمتی برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.