کد خبر : 82438
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 10:53
-

در ساری تماشاگر با چک و لگد بازیکن ما را زد/ آدم‌های گُنده؛ بیایید در سالن‌ها ببینید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد/ یک داور به خاطر اُملت ما را تهدید کرد!/برای اینکه داوری‌ها علیه ما نباشد،می‌روم/ افتخاری ۷۰ساله پنج شغل دارد و جوان ما بیکار است

در ساری تماشاگر با چک و لگد بازیکن ما را زد/ آدم‌های گُنده؛ بیایید در سالن‌ها ببینید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد/ یک داور به خاطر اُملت ما را تهدید کرد!/برای اینکه داوری‌ها علیه ما نباشد،می‌روم/ افتخاری ۷۰ساله پنج شغل دارد و جوان ما بیکار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره خبر محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با مقاومت البرز، گفت: دست‌شان درد نکند. سرمان را در بازی مقابل مقاومت البرز بریدند و داور در حالی که برای ما پنالتی گرفته بود نظرش را تغییر داد و آن را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس درباره خبر محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با مقاومت البرز، گفت: دست‌شان درد نکند. سرمان را در بازی مقابل مقاومت البرز بریدند و داور در حالی که برای ما پنالتی گرفته بود نظرش را تغییر داد و آن را به سود تیم حریف اعلام کرد. ما می توانستیم در این مسابقه از حریف پیش بیفتیم و برنده باشیم اما داور بازی را برگرداند و حالا هم ما را محروم می کنند. دست شان درد نکند.

داور گفت برایتان جبران می‌کنم!
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تاکید کرد: داور در همین مسابقه در واکنش به اعتراض ما می گفت «نگران نباشید، برایتان جبران می کنم!»  ما قرار بود تیم را از زمین بیرون بکشیم اما دبیر کمیته فوتسال با خواهش و تمنا نگذاشت تصمیم خود را عملی کنیم و می گفت اشتباه داوری جزیی از بازی است.

اتفاقات بازی با شهروند ساری نادر بود
شمس ادامه داد: دنیا، دنیای نامردی است. در بازی ما با شهروند در ساری اتفاقات نادری رخ داد که هیچ کس حتی به آن اشاره هم نکرد. زمانی که ما با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف پیش بودیم یک تماشاگر وارد زمین شد و بازیکن ما را زیر چک و لگد خود گرفت. همین باعث شد بازی ۵ دقیقه متوقف شود اما نکته عجیب اینجا بود که نیروی انتظامی به جای برخورد با این تماشاگر او را مجددا روی سکوها برگرداند. همان موقع هم می خواستیم تیم را به خاطر نبود امنیت از زمین بیرون بکشیم ولی با خواهش و تمنا به مسابقه ادامه دادیم. بعد از آن داور دو خطای واضح برای ما نگرفت و شرایط بازی تغییر کرد.

باید ما را مادام العمر محروم کنند!
وی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در بازی با شهروند ساری گفت: حرف ما به ناظر بازی این بود که مسابقه باید به خاطر نبود امنیت قطع شود، اما وی می گفت من کاری نمی توانم انجام دهم. در سالنی که تماشاگر به خودش اجازه می دهد بازیکن را کتک بزند و تنبیه هم نمی شود قطعا داوران  هم نگران می شوند و این در کارشان تاثیر می گذارد. بهرحال باید ما را به جای دو بازی مادام العمر محروم کنند. دست شان درد نکند. آقایان آنقدر پشت شان گرم است که هر کاری می خواهند انجام می دهند.

چرا کفاشیان در مسابقات حاضر نمی‌شود؟
سرمربی تیم دانشگا آزاد پیکان انتقاداتش را به سمت کمیته فوتسال و علی کفاشیان گرفت و افزود: این هم از وضعیت کمیته فوتسال. کفاشیان در این مدت آیا در یکی از مسابقات لیگ حضور یافته است؟ او حتی به مسابقاتی که در تهران برگزار می شود بی توجه بوده و در سالن حضور نیافته است. توقع نداریم با توجه به سفرهای خارجی کفاشیان، ایشان به مسابقات شهرستان ها سر بزند ولی آیا او نمی تواند برای یک ساعت در یکی از مسابقاتی که در تهران برگزار می شود حضور یابد؟

شما آدم‌های گُنده؛ بیایید ببینید چه خبر است
شمس با انتقاد از صحبت های سیدرضا افتخاری، مشاور کمیته فوتسال که گفته بود اجازه نمی دهیم آدم های کوچک وارد فوتسال شوند، گفت: الان هر کسی حرف بزند می گویند آدم کوتوله است. شما آدم های گُنده؛ بیایید در سالن ها ببینید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

۵ هزار نفر به ما فحاشی کردند
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تیم ما در ساری کتک خورد و ۵ هزار نفر هم به ما توهین و فحاشی کردند. اشکالی ندارد این بلا سر شما هم می آید.

از ترس کمیته اخلاق حرفی نزدیم
وی ادامه داد: ما که از ترس کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بعد از پایان این بازی چیزی نگفتیم چرا که هر موقع حرف حق را بزنیم ما را جریمه و محروم می کنند اما سوال ما این است که آیا دیگر قرار نیست نماینده، داور و یا بازیکنی کتک بخورد؟

تهدید یک داور به خاطر نبود املت در هتل!
شمس همچنین از اتفاق عجیبی پرده برداشت و علیه یک داور لیگ برتری افشاگری کرد، وی گفت: آقای اسماعیل کمربسته برای قضاوت یکی از مسابقات ما در هتل دانشگاه آزاد مستقر بود ولی صبح روز بازی به اینکه چرا هتل ما برای صبحانه املت ندارد اعتراض کرد! در حالی که هتل ما ۷ رقم صبحانه از قبیل عدسی، عسل، کره، مربا، پنیر و سایر اقلام وجود داشت. کمربسته به نماینده ما گفته بود چرا املت ندارید؛ حالا ببینید چه بلایی سرتان می آورم! من قبل از شروع مسابقه حتی این موضوع را به ناظر داوری گفتم که ایشان گفتند مگر چنین چیزی ممکن است؟

عضو هیات رئیسه مدیرعامل شهروند است؛ توقع برخورد نداریم
وی با اشاره مجدد به اتفاقات رخ داده در بازی با شهروند ساری گفت: سال های سال است که بازیکنان و یا داوران در ساری کتک می خورند. این اتفاق هفته گذشته در بازی با دبیری تبریز هم رخ داد ولی وقتی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ مدیرعامل باشگاه شهروند است آیا توقع برخورد دارید؟

اگر چاقو می‌خوردیم چه کسی پاسخگو بود
شمس خاطرنشان کرد: اشکال ندارد، ما کتک خوردیم ولی آیا این آخرین بار است؟ آیا نماینده و داوران شما برای مسابقات دیگر امنیت دارند؟ اگر خدایی ناکرده در آن درگیری به بازیکن ما چاقو زده می شد چه کسی جوابگو بود؟

کفاشیان و افتخاری با من بد هستند؛ بروم بهتر است
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در ادامه اظهار کرد: بهترین راه این است که ما فوتسال را رها کنیم و برویم، ادامه این کار به صلاح نیست. من امروز با محمد دادکان (معاون ورزشی دانشگاه آزاد) جلسه ای برگزار می کنم و می گویم تا زمانی که هستم این بلاها سر شما می آید. می دانم کفاشیان و افتخاری با من بد هستند و من برای اینکه بازیکنانم دیگر کتک نخورند و داوری ها علیه ما نباشد، می روم.

کمیته اخلاق مرا محروم می‌کند
وی تصریح کرد: بابت این مصاحبه هم حتما کمیته اخلاق دو تا شش ماه ما را محروم می کند. باید چه کار کنیم؟

آن تماشاگر مامور باشگاه بود
شمس که اتفاقات بازی با شهروند ساری برایش قابل هضم نیست، مجددا گریزی به آن زد و گفت: شک ندارم حضور تماشاگر وسط زمین و کتک زدن بازیکن ما، کار از پیش تعیین شده است. در واقع این تماشاگر مامور باشگاه است که به خودش اجازه می دهد که بازیکن ما را که اتفاقا بچه ساری است را کتک بزند. برایم عجیب است که تمام تماشاگران هم برای این تماشاگر دست می زدند، باز هم می گویم اگر این فرد چاقو یا آلت قتاله داشت و اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟

قاضی ما را تهدید می‌کند که چرا صدایت در آمد
وی ادامه داد: وقتی هم سراغ قاضی می روید که شکایت کنید شما را محکوم می کنند که چرا صدایت در آمد؟ اگر تیم را از زمین بیرون بکشیم تیم را بازنده اعلام می کنند و اگر در زمین هم بمانیم خطر جانی ما را تهدید می کند.

باید برای خانواده ام وصیتنامه بنویسم!
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد یادآور شد: شرایط جوری است که از این به بعد، برای مسابقات آینده تیم و قبل از خروج از منزل باید برای خانواده ام وصیت نامه بنویسم!

شما ۱۷ شغل دارید و نمی توان گفت بالای چشمتان ابرو است!
وی با انتقاد از صحبت های سیدرضا افتخاری خطاب به وی گفت: آدم های بزرگ که آدم های کوچک را به فوتسال راه نمی دهید، شما ۱۷ شغل دارید و نمی توان گفت «بالای چشم تان ابرو است» جای تاسف است که یک آدم ۷۰ ساله ۵ شغل دارد و می گوید ما بزرگ فوتسال هستیم. در حالی که خیلی از جوانان این مملکت بیکار هستند.

آیا فوتسال با رفتن من درست می‌شود؟
شمس تاکید کرد: من می روم و خانه نشین می شوم اما آیا فوتسال درست می شود؟ آیا این مردانگی است که سر تیم ما را یک هفته در خانه اش ببرند و یک هفته در ساری کتک بخوریم؟

تا اینها هستند امیدی به فدراسیون و کمیته فوتسال نیست
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقات بدی در فوتسال می افتد، به جرم اینکه در هتل ما املت وجود ندارد پنالتی را به نفع تیم حریف می گیرند! تا اینها در فوتسال سر کار هستند امیدی به فدراسیون و کمیته فوتسال نیست.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

نجاریان و ساری باید محو بشن از این فوتسال.با این کارها به هیچ جا نمیرسید ساروی ها

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

سخنی از مادر عروس
تو از چی میسوزی ساوه ای؟

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

دمت گرم اقای شمس ..حرف حق میزنی .برای همین با شما بد هستن..فوتسال وفوتبال برای این( بزرگای گنده) شده مفت خوری.درصورتی که کلی جوان تحصیل کرده بیکار دارم..

نام ... پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

گیتی کارش فقط تبانی دو هزاری پول داره اعقده قهرمانی وای وای چه تیم یه

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

دمت گرم اقای شمس
حرف دل همه ی فوتسالی ها رو زدی

مجتبی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

آخه عزیز من آقای شمس چرا حرف بیخود میزنی
این بازی تو ساری مثلا ب قول شما سرتونو بریدن ولی بازی های قبلی چی؟؟؟؟
شما از ۱۰ هفته ۸بازی رو باختین.یعنی تو همه ۸ بازی داوری ها مشکل داشت؟؟ آیا تو اون ۸بازی هم تماشاگرای ساری حضور داشتن؟؟آیا اون ۸ باختتون رو هم تو ساری بازی کردین مگه؟؟
آقای شمس مشکل از جای دیگست بنظر من!!!!!!!!!!!

sari چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

کسایی که تو سالن نبودن خواهشا الکی نظر ندین
حسین شمس هم تو و هم تیمتو تشویق کردیم نه به داور فحاشی کردیم و نه به تیمت
تر و خشک نباید باهم بسوزیم یک نفر جو گیر شد یه اشتباهی کرد گناه بقیه چیه؟؟
اصفهان با اون حظمت ۵۰ تا تماشاگر داره
اینجا ساریه قلعه عقابها ۵ هزار نفر میان کنترلشون خیلی سخته

ساروی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

بابا ما تو سالن بودیم اصلا فحشی در کار نبود اقای شمس ناموسا ساروی ا فحش دادن ؟؟؟ وتقعا عجیبه چون خودتون تماشاگر و طرفدار ندارید به ساری حسودیتون میشه .چرا دروغ میگی که فحاشی کردید. اگه درگیری هم ایجاد شد مقصر بازیکن خودتون بود که جنجال ایجاد کرد و بازیکن ساری رو پرت کرد سمت دیوار . مظلوم نمایینکنید لطفا جو ساری و تماشاگران ساری رو جاییی نداره درود به غیرت سارویا

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

آقای شمس خیلی شلوغ بازی درمیاری واقعا متاسفم که تاحالا ازت حمایت می کردم
یکی به ما بگه کجا سرتونو بریدن منظورت گل مشکوک اولتون به شهرونده که محمود لطفی پرت شدن ودانشگاه ازاد صاحب توپ و بعد گل
شما میخواین دیگه تماشاگر نیاد سالن تا شما با تمرکز کامل بازی کنین و احیانا هیاهوی سالن مانع احرای تاکتیکتون نشه و بازیکنای بی تجربتون اسیر جو نشن و شما با خیال راحت ساریو ببرین
بنده بعنوان یه هوادار حرفه ای واسه تمام اظهار نظراتت مستند ودلیل میخوام چه حرفایی که واسه شهروند و هواداراش زدی چه غیر شهروند اگه نیاری یعنی توهین و… وباید به سزای اعمالتون برسین
ما عاشق شهروندیم و تا اخرین نفس حمایتش می کنیم

رسول چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

باسلام به همه ساروی های عزیز و هوادارهای شهروند
بدون هیچ قصد و غرضی میگم انصافا حتما یه مشکلی هست توی سالن ساری که هرکی میآد بازی ساری چه بازنده و چه برنده از شرایط سالن ناراضیه…. بابا اگه همه چیز درست و استاندارد بود که اینقدر ملت شاکی نبودن…باید شرایط امنیت تیم حریف و داورها تامین کنید … آقای نجاریان شما بعنوان مسئول اجرایی کمیته فوتسال باید الگوی شهر های دیگه باشید نه اینکه هرهفته که میزبانی ید ییه داستانی داره ساری

فوتسالی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

داستانشو غیر سارویا درست می کنن چون حسودیشون میشه وقتی همچین تماشاگرانیو می بینن و خودشون ندارن اقا چرا مربی حفاری چیزی نگفت هان
هم تیم مارو بردن هم بعد بازی تشویق شدن مگه نباخیم تو جریان بازیم عقب بودیم پس کو حاشیه تیم دبیری فصل قبل با ۵ گل اختلاف تیم شهروندو تو ساری برد اتفاقی افتاد گیتی پسند ۴ صفر شهروندو برد اتفاقی افتاد
جوابتو گرفتی برادر خوب پس مشکل به سارویا ربطی نداره مشکل نداشتن ظرفیت باخته

رسول چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

باسلام
دمت گرم جواب مو گرفتم …
پس هرچی بی اخلاقی و بی انظباطی و فحاشی تو سالنه کار غیر ساروی ها هستش…!!!!!
قضاوت با فوتسالی های واقعی

فوتسالی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

فکر کنم فوتسالی های واقعی منظور منو گرفتن که منظورم چیه ولی شما احساس می کنم بادقت بخونید منظورمو متوجه میشید

هوادار چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

مرسی استاد شمس حرف دل خیلیهارو زدین،ولی به عنوان یه نصحیت بهتون میگم کادر فنیتون افتضاح انتخاب کردین از شما بعیده،اومد یه تعداد بازیکن کم تجربه وجوون رو در زمین ساروی هابا اون همه بازیکن باتجربه و سن بالا آورد داخل زمین اوناهم بنده گان خدا دست و پاشون لرزید باختید وگرنه واقعاحق برد قطعا باشما بود شما روی اشتباه جوون گرایی و اشتباه فردی واقعا باختید

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

حالم مارو بهم زدی شمس ارزش تشیق نداری کور بشه هر کی دیدن طرفدارای ساری ببنه کجا به شما فحاشی کردن

کمیل چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

اقایون هوادار یا اقای رسول و اون اقایونی که بر علیه ساری حرف میزنید مقصر شما نیستید چون هنوز نیومدید ساری ببینید ساری چه جوی داری تماشاگری که از اول بازی تا اخرین دقیقه بازی ایستاده تشویق میکنن .بازی با دانشگاه چقدر شمس تشویق شد.اقای شمس شرفتو بزار وسط بگو که بهم فوحش دادن .قصم بخور .اخه بیمعرفت ۴۰۰۰ نفر شمارو تشویق نکردن.چرا باختتونو توجیه میکنید

کمیل چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

وشما دوستان غیر ساروی یکبار بیایید ساری بیایید تو سالن قلعه عقابها از نزدیک ببینید جو ورزشگاه رو بعد برید واقعیتهارو بگید فقط مرد باشیدو واقعیت رو بگید وسلام

قاسم مقنعی ساری پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

ببینید این مربی حسین شمس چقدر تحت فشاره که چنین حرفه خنده داری رو به زبون میاره:

««« ۵ هزار نفر به ما فحاشی کردند
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تیم ما در ساری کتک خورد و ۵ هزار نفر هم به ما توهین و فحاشی کردند. اشکالی ندارد این بلا سر شما هم می آید. »»»
آقای شمس؟؟؟ این حرفت ینی چی؟؟؟ این بلا سر شما هم می آید؟؟؟ تشویق شدی هم ابتدای نیمه اول هم در طول بازی هیچ بی احترامی به تو و تیمت نشد؟؟ ینی تشویق شدی بلا بود که سرت اومد؟؟؟؟؟ ینی هوادارای ساروی به احترامت بلند شدن تشویقت کردن با این کار سرت بلا اوردن؟؟؟؟ عزیز من آقای حسین شمس به اصطلاح کاپلو فیلم بازی رو ببین گزارش ناظر رو ببین تخلف و فحاشی درج شده؟؟؟ از کدوم فحاشی حرف میزنی؟؟
فشار سنگین هشت گل خوردن تو ساری به شدت روت تاثیر گذاشته که به همه داری تو مصاحبه ی خنده دارت گیر میدی برادره من . فرافکنی نکن باختی هشتا گل خوردی خوشگل هم باختی دیگه چرا شلوغش میکنی.. خودت نشستی بارها فیلم بازی رو نگاه کردی فحاشی تو کار بود؟؟
اقای عزیز قبول کن دورانت به سر اومده تموم شدی بیخود به ساری و هواداراشو نائب ریس و اینچیزا گیر نده. حواست باشه حرفی که زدی «« این بلا سر شما هم میاد »» .

عرشیا پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

چرا خود آقای شمس جای خودش رو به یک مربی جوان بیکار نمیده تا اشتغال زایی پیش بیاد بعد تازه از آقای افتخاری شاکیه
دانشگاه ازاد که بیشتر بازیهاشو باخته خوب این تیمو میدادن یک جوان میباخت تجربه ای میشد برای آینده اش

اصفهانی پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

این شمس مثل بختک افتاده روی این فوتسال و فقط حاشیه داره دیگه دوره این کار ها که با شلوغ بازی بخواهی باختت رو پاک کنی بهتره استعفا بدی تا دانشکاه رو ننداختی لیگ یک با این همه امکانات!!

Fakgredin پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

اقای شمس عزیز اول اینکه شما اول بازی به شدت از سوی تماشاگران خونگرم ساروی تشویق شدی… ما هم قبول داربم که حرکت این تماشاگری که اومد تو زمین اخلاقی نبود و نباید اونو به بقیه تماشاگرا نسبت داد،،، اینم بدونید تحریک تماشاچی از خود بازیکن شما شروع شد،،، و اینو بگید به ما که حرکت بازیکن شما اخلاقی بود که با اون سرعت که صاحب توپم نبود بر چسبونه بازیکن مارو به دیوار؟ شما میگی امنیت جانی نداشتیم،،، ایا بازیکن شما که اون حرکتو رو ره انجام انجام داد بلایی خدایی نکرده سر این بنده خدامیومد جواب خانوادشوچی میخواستین بدین… ما نیمه اول مردانه باختیم ولی کوچیکترین اعتراضی نکردیم… اما نیمه دوم ورق برگشت و تیم شما ۷ گل خورد و شما هم مثل همیشه تقصیراتو انداختین گردن داورا… شما فیلم بازیو ببین نقاط ضعف تیمتو برطرف کن تا دیگرانومقصر ندونی… نیمه اول بازیکنای ما هر چی توپ زدن سمت دروازه شما زمینی بود و دروازبانتون گل نمیخورد اما نیمه دوم دروازبانتون رو توپهای هوایی ضعف داشت و گلهای زیادی از شوتهای راه دور هوایی خورد … شما مقصر باخت تیمتون هستید نه تماشاگرا نه داورا نه سعید نجاریان نه نیروی انتظامی،،، شایدم مقصر اصلی باخت یا باختهای شما وحید شمسایی باشه!!!!!!