کد خبر : 82433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 9:53
-

چرا شهرداری افول کرده است؟

چرا شهرداری افول کرده است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرداری ساوه از تیم هایی بود که در ابتدای فصل با جذب چندین مهره کلیدی که اکثر آنها قمی بودند نوید یکی از تیم های مدعی این فصل را داد و هر چند شروع خوبی هم داشت اما هفته به هفته شرایط این تیم بدتر شد و اوضاع این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرداری ساوه از تیم هایی بود که در ابتدای فصل با جذب چندین مهره کلیدی که اکثر آنها قمی بودند نوید یکی از تیم های مدعی این فصل را داد و هر چند شروع خوبی هم داشت اما هفته به هفته شرایط این تیم بدتر شد و اوضاع این تیم محبوب رو به وخامت است.گرچه شنیده می شود از لحاظ مالی مشکلاتی بر این تیم حکمفرماست با این حال از تیمی با این بضاعت فنی بعید است که مثلا ۷ گل از دبیری بخورد یا در خانه خود از پس ارژن بر نیاید. به نظر می رسد اگر این روند ادامه پیدا کند ساوجی ها باید باز هم با کابوس سقوط ادامه لیگ را نظاره گر بوده و برای بقای تیمشان دست به دعا شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

وقتی آقای حسن زاده فقط قمی ها رو بازی میده همینه دیگه . وقتی اولاد قباد داره ۳۵ دقیقه بازی میکنه ؟؟؟ وقتی مهدی حسن زاده داره ۳۰ دقیقه بازی میکنه بیشتر از این نمیشه نتظار داشت
ول کن برو دیگه ساوه رو تا تیم رو ننداختی لیگ ۱

ساوه چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

ساوه خودش بهترین بازیکنها را داره اونوقت از قم هر چی در پیته آوردن

Abolfazl چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

خدا وکیلی این تیم شهرما کلا قمی شده.ما دوست داریم بچه های شهرخودمون بازی کنند و بیفتند تا قمی ها تیمو قهرمان کنند.بهترین خرید این فصل شهرداری سعیدتقی زاده و اقا مسلم اولادقباده ک حرف ندارن بقیه مفت نمیرزن.مثلا بازیکنانی مثله مهدی حسن زاده و علی رهنما معلومه ک با لابی اومدن.
قبلا سالن فجر پر میشد از تماشاگر چون بچه های ساوه بازی میکردن ولی الان بیشتر از ۳۰۰تا نمیان مسعولان رسیدگی کنن

نام ... چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

محسن حسن زاده عالیه. ازش ممنونیم قطعا تیم روز به روز بهتر میشه

بی نام چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

خداییش سعید تقی زاده و مسلم اولادقباد عالین حرف ندارن ولی بقیه در حد لیگ دسته ۲ هم نیستن
من نمیدونم مربی به اینا تمرین نمیده پس تو تمرینات چکارمیکنن
مربی باید بتونه از بازیکنش بازی بگیره نه که سعید تقی زاده ۲ دقیقه میره داخل بعد میکشه بیرون نمیزاره بازیکن گرم بشه. سرتمریناتم که کلا فقط فوتبال تنیس بازی میکنن کار دیگه انجام نمیدن

فوتسالی چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

ساوه باید از فوتسال ایران محو بشه
این ساوه ایا هیچی نمیشن

نام ... جمعه , ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

اقای عزیزکه ادعامیکنی که ساوه محوبشه ازفوتسال بروعلم دانش ورزشیتوزیادکن بعدبیااینجانظربده.ساوه زمانی قطب فوتسال ایران بودبازیکن های زیادی به تیم ملی دادازجمله اسماعیل پور.شجری.خیلی های دیگه پس کم ترازمال ساوه ای هابالابروکه میافتی پایین دست وپات میشکنه

نادر چهارشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

ایناهمه آه و نفرین بازیکنان و کادر فنی تیم پارسال شهرداری هستش که گریبانگیرشون شده.وقتی یه مربی با بضاعت کم ولی قاطعانه تمرین میده و وقتی بازیکنای پارسالشون با دل و جون عجیب،بازی میکنن و تیم و بدون وقرارداد های هنگفت میارن لیگ برتر،بازی عقب افتاده با تیم دانشگاه آزاد رو در تهران با اقتدار فراوان میبرن،وهمچنین مسوولین ساوه قاطعانه قول ظاهرانه مردانه به بازیکنان وکادرفنی میدن که اگه بیایید لیگ برتر شیرازه تیم و کادر فنی رو حفظ میکنین همه اینها بدون پاداش میمونه و سرقول وقراراشون نمیمونن پس باید الان همچین نتایجی بگیرن،در ضمن مسوولین تیم شهرداری ساوه واقعا اینکاره نیستن،از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم بروید جو زجو

نام ... پنجشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

چندتا بازیکن پارسال ساوه بودند؟
تعدادی هم که بودند همه با هم دعوا داشتند.مثل علی مروتی که از اول فصل تا حالا یک تمرین بدون جنجال انجام نداده.

نام ... جمعه , ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۴۳

بابا عیب از سرمربیه برید رزومه این آقا ببینید چیزی بلد نیست اینهمه بازیکن دست کند بوی نتیجه میگیره