داداش ایشاا…موفق باشی تو تیم جدیدت،به امید بازگشتت به قلعه عقاب ها،دوست داریم
رسولی:تا پایان فصل آینده در خدمت مقاومت البرز خواهم بود/ مقاومت کادرفنی خوب و بازیکنانی بدون ادعا دارد/برای کسب امتیاز به دیدار مس می رویم

امیرحسین رسولی بازیکن جوان شهروند ساری که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم مقاومت البرز پیوسته است، از شرایط تیم جدیدش ابراز رضایت کرد.
رسولی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص سرباز شدنش در اواسط فصل گفت: به دلیل برخی مسائل نتوانستم در تیم شهرم بازی کنم.به همین دلیل برای گذراندن خدمت سربازی به تیم مقاومت البرز پیوستم.تا هفته چهارم برای شهروند بازی کردم اما بعلت مسائل قانونی، تا هفته نهم نمی توانسنم برای تیم جدیدم به میدان بروم. اما پس از گذشت چهار ماه، توانستم برای مقاومت البرز بازی کنم.
وی نسبت به حضور در مقاومت البرز ابراز رضایت کرد و گفت: خداروشکر در دو هفته ای که در ترکیب مقاومت قرار گرفتم، توانستیم به لطف خداوند و تلاش همه بازیکنان ۶ امتیاز کسب کنیم.
بازیکن ۲۳ ساله مقاومت در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در مقاومت البرز بعنوان سرباز حضور خواهد داشت، اظهار کرد: انشاالله تا پایان فصل آینده در خدمت مقاومت البرز خواهم بود و امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.
رسولی در مورد شرایط تیم مقاومت البرز اذعان کرد: مقاومت کادرفنی بسیار خوب و بازیکنانی بدون ادعا دارد. اوایل فصل به دلیل اینکه با تغییر ۹ بازیکن مواجه بودیم، بازیکنان هماهنگی لازم را با یکدیگر نداشتند اما به مرور زمان بهتر و بهتر خواهیم شد. در حال حاضر بازیکنان به شناخت کافی نسبت به یکدیگر رسیده ایم و خداروشکر ۴ هفته را بدون شکست گذرانده ایم.
وی در پایان با دشوار دانستن دیدار این هفته تیمش مقابل مس سونگون، تصریح کرد: مس تیم خوب و پر مهره ای است و از کادرفنی سرشناسی بهره می برد اما ما نیز برای کسب امتیاز به تبریز خواهیم رفت و امیدوارم به لطف پروردگار نتیجه خوبی را کسب کنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱