کد خبر : 82493
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 - 11:11
-

نگاه کل لیگ به سئول؛ تاسیسات ترمز گیتی پسند را می کشد؟

نگاه کل لیگ به سئول؛ تاسیسات ترمز گیتی پسند را می کشد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در شرایطی برگزار می شود که حساترین بازی هفته در سالن هندبال سئول و دوئل بین تاسیسات دریایی و گیتی پسند خواهد بود. تاسیسات ترمز گیتی پسند را می کشد؟ همه چیز از مصاحبه مدیرعامل تاسیساتی ها شروع شد که حلاجی گفت می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در شرایطی برگزار می شود که حساترین بازی هفته در سالن هندبال سئول و دوئل بین تاسیسات دریایی و گیتی پسند خواهد بود.

تاسیسات ترمز گیتی پسند را می کشد؟

همه چیز از مصاحبه مدیرعامل تاسیساتی ها شروع شد که حلاجی گفت می خواهیم ترمز گیتی پسند را بکشیم. بعد هم قائم مقام گیتی پسند حرف از کمربند ایمنی و ایربگ های خود زد که اجازه نمی دهد ترمزشان کشیده شود. در هر صورت فارغ از این کری خوانی، بازی دو تیم با حساسیت و جذابیت بالا پیگیری می شود. در یک سو تاسیسات دریایی با شمسایی و حالا خوراکچی که انگیزه زیادی مقابل گیتی پسند تیم سابقش دارد و در سمت دیگر تیم اصفهانی با سرمایه بازیکنان سرشناسش که تا به حال رنگ شکست را ندیده است.این بازی دومین گام دشوار گیتی پسند از سه گانه های پیش رو است و اگر بتواند حتی یک امتیاز هم از این بازی بگیرد به قهرمانی نیم فصل خواهد رسید.

مس بر می گردد؟

بعد از شش پیروزی پیاپی، شکست مقابل گیتی پسند نوار موفقیت های تیم افضل را پاره کرد و مسی ها از بالای جدول دور شدند.این تیم اگر می خواهد در کورس باقی بماند باید از بازی خانگی با تیم پایین جدولی مقاومت سربلند بیرون بیاید.تیم رضا فلاح که از روزهای تیره و تار ابتدای فصل فاصله گرفته حالا شرایط بهتری پیدا کرده و حریف آسانی برای مس نیست.

فرش پیروزی برای دبیری پهن می شود

فرش آرا نتوانسته به یک ثبات در نتیجه گیری برسد و در هفته ای اخیر بیشتر این تیم را با شکست دیده ایم. تیم مشهدی این هفته میزبان دبیری تبریز است که روی نوار برد قرار دارد.تیم اصغری مقدم به اهمیت سه امتیاز این بازی واقف است و با توجه به دوئل گیتی پسند و تاسیسات ، این فرصت را دارد تا از امتیاز از دست دادن یکی از این دو تیم نهایت بهره را برده و به شرایط خودش بهبود ببخشد.

حفاری احیا می شود؟

دو باخت پیاپی حفاری مقابل مس و تاسیسات،نشان داد که این تیم در رویارویی با مدعیان مشکل دارد. شاگردان علاسوند این هفته به قم می روند و با یاسین پیشرو روبرو می شوند که پس از هفته ها شکست، با برد مقابل قعرنشین روحیه گرفته است.تیم حیدریان اگر نتواند از این بازی سربلند بیرون بیاید احتمالا مشکلات داخلی در این تیم بار دیگر فوران خواهدکرد.

فرصتی برای ساوه

شهرداری ساوه در مصاف با زنگ تفریح لیگ یعنی طرح و توسعه به پیروزی فکر می کند.ساوجی ها شرایط خوبی در هفته های اخیر نداشته و به انتهای جدول نزدیک شده اند اما میزبانی از قعرنشین لیگ که با حواشی بسیاری روبروست و پس از یک هفته سرمربی اش را تغییر داده و بار دیگر باغبان صالحی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است این فرصت را به شهرداری داده تا با یک برد شیرین به شرایطش سر وسامان بدهد.

ارژن ادامه می دهد؟

ارژنی ها در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته اند و از قعر جدول دور شده اند بر عکس دانشگاه آزاد که به جز پیروزی مقابل تاسیسات توفیق دیگری نداشته است.از بد حادثه در این بازی حساس حسین شمس روی نیمکت دانشگاه حضور ندارد و او باید از روی سکوها ترمز ارژن را بکشد اما باید دید شیرازی ها می توانند به روند خوب خود ادامه بدهند؟

آذرخش مقابل تیم عجیب و غریب

نتایج شهروند ساری تا آخرین لحظات قابل پیش بینی نیست. این تیم یا چند گل جلو می افتد و بازی را می بازد یا چند گل عقب می افتد و بازی را می برد. حالا هم در مصاف با آذرخش واقعا نمی توان این بازی را پیش بینی کرد. جدال دو تیم پرطرفدار لیگ جالب توجه است و باید دید آذرخش با اندوخته تماشاگرانش می تواند از این بازی سربلند بیرون بیاید؟

 

برنامه و اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر

جمعه ۲۸/ ۸/ ۹۵ ، ساعت ۱۷

شهرداری ساوه – طرح و توسعه الوند ( سالن فجر  ساوه)

داوران:ابراهیم محرابی افشار-رضا کیامنش-فرزین صالح-مهدی کرد   ناظر:محمد فرجی

تاسیسات دریایی تهران – گیتی‌پسند اصفهان ( سالن فدراسیون هندبال تهران )

داوران:پژمان رضایی-حمید کاشانی-قباد فتح‌الهی-محمد داودپور   ناظر:صدرالدین موسوی

فرش‌آرا مشهد – دبیری تبریز ( سالن شهید بهشتی مشهد)

داوران:وحید عرض پیما-علی پورافشار-علیرضا بیت سیاح-علی سیاحی   ناظر:عباس دهقانپور

مس سونگون – مقاومت البرز ( سالن شهید پورشریفی تبریز)

داوران:علیرضا یگانه-محمدمهدی حقوقی-کمال بایزیدی-زیاد فروتن   ناظر:مهران جعفری

دانشگا‌ه‌آزاد تهران – ارژن شیراز ( سالن پیامبر اعظم(ص)تهران )

داوران:علی حفیظی-محمد بیاتی-صادق محمدی-مصطفی کرد   ناظر:عبدالواحد بیت‌سیاح

آذرخش بندرعباس – شهروند ساری ( سالن فجر بندرعباس)

داوران:علیرضا رمضانی-امیرمختار رودساز-حسین وحدتی-روح‌اله مطهری   ناظر:عبدالکریم سیستانی

یاسین‌پیشرو قم – حفاری خوزستان ( سالن شهید حیدریان قم )

داوران:حسین شاهمرادی-حسن موسوی-ولی امجدی-مصطفی زینی   ناظر:جواد فهیمی‌راد

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی جمعه , ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

یاصاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ب امید خدا

هوادار گیتی پسند جمعه , ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

ما گیتی پسند اصفهانیم و حالا حالا قهرمانیم
آره دادا 🙂

شهریار جمعه , ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

عشق هست شهروند
امام حسین پشت ما هست