کد خبر : 82690
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 16:30
-

دبیری بدون سه بازیکن اصلی به مصاف مربی سابق خود می رود

دبیری بدون سه بازیکن اصلی به مصاف مربی سابق خود می رود
تیم دبیری تبریز در شرایطی در هفته دوازدهم پا به میدان می کذارد که سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دبیری تبریز در شرایطی در هفته دوازدهم پا به میدان می کذارد که سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
روز گذشته و در جریان دیدار تیم دبیری تبریز و فرش آرا مشهد که در سالن شهید بهشتی برگزار شد، حمید احمدی تنها ملی پوش این تیم از بازی اخراج شد و فخیم و گرتو بازیکن گلزن و دروازبان برزیلی این تیم هم کارت زرد گرفتند تا جدای از دست دادن دو امتیاز حساس در مشهد ، این تیم برای دیدار این هفته با شاگردان شمس در دانشگاه آزاد ، سه مهره اصلی و تاثیرگذار خود را نداشته باشد.
دیدار تیم های دبیری تبریز و دانشگاه آزاد روز جمعه ۵ آذر در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.