کد خبر : 82709
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 16:42
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر:تنها مشکل من هستم / باید بروم تا تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند

روزپیکر:تنها مشکل من هستم / باید بروم تا تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اعلام قطع همکاری‌اش با این تیم، خاطرنشان کرد: همه‌چیز در باشگاه آذرخش عالی است و تنها مشکل تیم فوتسال آذرخش من بودم که با رفتنم امیدوارم همه‌چیز بهبود یابد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اعلام قطع همکاری‌اش با این تیم، خاطرنشان کرد: همه‌چیز در باشگاه آذرخش عالی است و تنها مشکل تیم فوتسال آذرخش من بودم که با رفتنم امیدوارم همه‌چیز بهبود یابد.

عباس روزپیکر افزود: بازی باخته را برگرداندیم و حتی پیش افتادیم اما متأسفانه در ادامه بازی به‌هیچ‌وجه خوب نبوده و به‌نوعی عملکرد افتضاحی داشتیم.

وی بابیان اینکه هفت باخت پیاپی را استرس کاذب را وارد تیم کرده و دیگر این روند عادی نیست، اظهار کرد: شرایط سخت شده است و وقتی مربی نتواند تیم را ازلحاظ روانی و تاکتیکی جمع کند و مشکل مربی است و من استعفا می‌دهم و امیدوارم مربی بعدی بتواند این مسیر را تغییر دهد.

روزپیکر با اشاره به اینکه دیگر توان ندارم و نمی‌توانم این مسیر را ادامه بدهم، تصریح کرد: بازیکنان دوندگی‌شان خوب بود اما ازلحاظ تاکتیکی ضعیف هستیم.

وی ادامه داد: هیچ‌ مشکلی نداریم، مدیرعامل خوب، بازیکنان عالی و همه شرایط مناسب و تنها مشکل تیم من هستم که باید بروم تا تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بابیان اینکه خیلی راحت گل می‌خوردیم و در فاز دفاعی تمرکز نداریم و رد خط حمله به‌خوبی موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه دیگر تیم آذرخش را همراهی نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: تیم آذرخش بهترین شرایط و مدیرعامل را دارد و فراوانی داریم و اگر درخواست‌هایشان را به ما ارائه دهند حاضریم به سایر تیم‌ها هم کمک کنیم و تنها مشکل تیم مربی است که استعفا دادم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

باسلام
آقای روزپیکر عزیز، ما زحمت ها و سختی ها و خون دل خوردن شما رو واسه آزرخش هیچ وقت فراموش نمیکنیم
بدون هیچ چشم داشتی و توی این شرایط بی مهری مسئولین استان بادست خالی بدون هیچ امکاناتی تیم و لیگ برتری کردی کاری که هیچ کس نتونست واسه استان هرمزگان انجام بده… یادم نمیره شب قبل بازی لیگ خودتون بنر بازی رو نصب میکردین آخه کدوم مربی لیگ برتری این کارو میکنه….افسوس که این مسئولین بی کفایت استان قدر جوونهای بومی استان و ندونستن و تیم و رها کردن تا کار به اینجا بکشه..خدا ازشون نگذره که با این بی لیاقتیش ون آلومنییوم و شهرداری رونابود کردن و حالا هم این حال روز تیم آزرخشه.. واسه موفقیت و نتیجه گیری باید شرایط مهیا باشه بعد انتظار داشت تیم نتیجه بگیره وقتی روز بازی هنوز بازیکنا و کادر دنبال بلیط پرواز باشن ، و با کمک شهردار پول بلیط جور بشه ، مربی بازیکنا رو فرستاده شهرستان و خودش سه ساعت قبل بازی رسیده بالای سر تیم. چه توقعی باید داشته باشیم … آخه کدوم تیم لیگ برتری لنگ آب معدنی و توپ واسه تمرینه…. خدا شاهده خود بازیکنای آزرخش گفتن که از قرارداد سال پیش تا حالا فقط پنج میلیون گرفتن …. تا کی بازیکن به عشق تماشاگر و شهرو مردم بازی کنه …مشکلات آزرخش اینقدر زیاد و باور نکردنی یه که یه کتاب میشه واسه نوشتن … افسوس و تاسف که شهر بندرعباس با این درآمد میلیاردی هنوز لنگ مدیریت و اداره یه تیم فوتساله، آقا عباس همیشه واسه ما عزیزی و قابل احترام ، ما آزرخش و با شما میشناسیم ، انشالا خداوند همیشه به شما عزت و سلامتی بده و زیر سایه خداوند و درپناه اقا امام زمان سربلند باشید …
دلسوز آزرخش
چوکو شاه حسینی

نام ... یکشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۰۴

خخخخخخخ ??????

امیدداودی شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

بمون نرو بجنگ تا پیروز بشی این کاردستی نیست که بری مطمئن هستم موفق میشی.بالاخره خوب شد….

امیدداودی شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

بمون نرو بجنگ تا پیروز بشی این کاردستی نیست که بری مطمئن هستم موفق میشی.بالاخره خوب میشه…

علی مرادپور شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

نباید تیم و تو این شرایط تنها بذاری آخه تا یه مربی دیگه بیاد و باشرایط تیم و بچه ها آشنا بشه لیگ تموم شده….
انشالا خودتون موفق می شید شما مرد روزهای سختی آقا عباس

بندرعباس 84.. شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

آقای روزپیکر درسته شرایط خیلی سخته ولی فکر نکنم بارفتن شما تیم اوضاع درست بشه و تو این شرایط تصمیم درستی نگرفتی انشالا بازیهای برگشت توی سالن فجر باحمایت تماشاگرا نتایج لازم و میگریم ما به شما اعتماد داریم و پشت شما هستیم

علی((چتوا)) یکشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

اقای روز پیکر بگردین…شما خیلی ب تیم زحمت کشدین…اینکارو نکنید…..

ایرانی ام پپپپ دوشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۲۸

نرید خواهش میکنم بمونید