تاسیسات نفستون و گرفته بود…اینهمه پول خرج کردی بایدم قهرمان بشی
لک: تاسیسات با تمام توان و برای کسب ۳امتیاز در مقابل ما ظاهر شد/ در کارهای دفاعی اصلا به تیم مقابل فضا ندادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتیپسند اصفهان در خصوص بازی این تیم در مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: ما در طول هفته تمرینات زیادی کرده بودیم و بازیهای این تیم را آنالیز کرده بودیم. خوشبختانه در کارهای دفاعی اصلا به تیم مقابل فضا ندادیم و توانستیم از روی یک ضربه
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتیپسند اصفهان در خصوص بازی این تیم در مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: ما در طول هفته تمرینات زیادی کرده بودیم و بازیهای این تیم را آنالیز کرده بودیم. خوشبختانه در کارهای دفاعی اصلا به تیم مقابل فضا ندادیم و توانستیم از روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول برسیم.
سرمربی تیم گیتیپسند اصفهان ادامه داد: بعد از به ثمر رسیدن گل اول ما تیم تاسیسات موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و بعد از بازی خیلی پرفشار ادامه پیدا کرد، فکر میکنم نتیجه بازی عادلانه بود و امیدوار هستم بتوانیم در ادامه پر توان ظاهر شویم و نتایج خوبی بدست آوریم.
وی در مورد قهرمانی نیم فصل تیم گیتی پسند اصفهان افزود: ما همه هدفمان قهرمانی در انتهای فصل است و سعی میکنیم با تمرکز در پایان مسابقات نتیجه زحمات خود راببینیم و قهرمانی نیم فصل برای ما اهمیتی ندارد زیرا به این عنوان جامی نمی دهند.
لک در پایان در خصوص دیدار حساس هفته آینده تیمش در مقابل حفاری اهواز گفت: حفاری جزء تیم های بسیار خوب لیگ است که البته در بازی های گذشته خود کمی نوسان داشته است، ما در این دیدار میزبان هستیم و تمام توانمان به مصاف تیم حفاری می رویم و امیدوار هستم با حمایت هواداران بتوانیم علاوه بر افزایش اختلاف با تیم های پایین جدول جایگاه خود را مستحکم بکنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خخخخخ.پارسال با بهترینای ایران یازده تا خوردید صدات در نیاد بچه
فکر کردى تاسیسات چجورى ٢ سال قهرمان شد؟! همین بازیکنا قهرمانش کردند امسال هم گیتى رو قهرمان میکنن تا همه جاى شما بسوزه!!خخخخخ
یه سلامی بکنیم به اون قرچکیها که از دهات های تهران اومده بودند واسه باخت گیتی.سلام در به در.سلام خیت شدگان
بازی کثیف تاسیسات مانع برد گیتی شد.خطاهای زیاد بدونه توپ رو ی بازیکنای ما.و لطف داور که یکی یدونه کارت زرد به تمام تاسیساتی ها داد ودره جیبش را دوخت صوتش هم غلاف کرد.متاسفم واسه وحید شمسایی و تیمش و داوری.اصفهان ششتایی میشین دوباره
این تیم گیتی بدون مربی هم قهرمان میشه .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶