کد خبر : 82742
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1395 - 13:05
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:احساس کردم اگر بروم تیم آرامش بیشتری دارد/ خوراکچی هم نبود یک نفردیگر جانشین من می شد

شمسایی:احساس کردم اگر بروم تیم آرامش بیشتری دارد/ خوراکچی هم نبود یک نفردیگر جانشین من می شد
مربی سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره دلایل جدایی‌اش از این تیم توضیحاتی داد و گفت: احساس کردم با رفتنم تیم آرامش بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره جدایی‌اش از کادر فنی تیم تأسیسات گفت: همیشه می‌گویند در سیستم مدیریتی میز و صندلی مدیریت به کسی وفا نمی‌کند. در فوتبال هم همین‌طور است. یک زمانی به تأسیسات آمدیم و یک روز هم از این تیم جدا شدیم.

وی افزود: همانطور که خود وحید شمسایی اعلام کرد به خاطر اختلاف سلیقه‌ای که مربیان با هم دارند و البته طبیعی هم هست، نتوانستیم به یک هدف مشترک برسیم. احساس کردم اگر بروم تیم آرامش بیشتری دارد.

مربی پیشین تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره انتخاب زودهنگام جانشینش در این تیم هم گفت: محمود خوراکچی با وحید سابقه دوستی طولانی دارد. از این بابت ناراحت نیستم و قطعاً اگر خوراکچی هم نبود، یک نفر دیگر به کادر فنی اضافه می‌شد.

شمسایی درباره ارزیابی‌اش از تیم تأسیسات خاطرنشان کرد: تأسیسات تیمی بزرگ و مدعی قهرمانی است. ما ابتدای فصل بازیکنانی مثل حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد کشاورز را از دست دادیم، اما نفراتی مثل علیرضا وفایی که بهترین بازیکن قم بود، مجید حاجی‌بنده یکی از بهترین نفرات تیم حفاری و محمد شجری، لیدر تیم میثاق را گرفتیم. تأسیسات تیم جوان و آینده‌داری است که داعیه قهرمانی هم دارد ولی برای رسیدن به بالای جدول نباید هیچ امتیاز دیگری از دست بدهد.

مربی پیشین تیم تأسیسات دریایی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد همکاری دارد یا خیر؟ گفت: فعلاً سر نخواستن من دعواست، با این حال اگر تیمی که شرایط مناسبی داشته باشد و دچار مشکلات حاشیه‌ای نشود، به من پیشنهاد بدهد، قبول خواهم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

تا اونجایی که ما میدونیم شجری بازیکن حفاری بود نه میثاق