کد خبر : 82899
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 12:19
-

ترابیان: قیمت بالای مسئولان آزادی به معنی عدم تمایل‌شان برای برگزاری بازی تیم ملی بود

ترابیان: قیمت بالای مسئولان آزادی به معنی عدم تمایل‌شان برای برگزاری بازی تیم ملی بود
رئیس کمیته توسعه فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: مبلغ پیشنهادی مسئولان ورزشگاه آزادی بسیار بالا بوده و با این وضعیت احتمالاً بازی ایران و روسیه را در سالن هندبال برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و نوسعه فوتسال در خصوص مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتسال ایران و روسیه، اظهار داشت: نظر ما این بود که این دیدار را در سالن مجموعه آزادی برگزار کنیم، اما مسئولان این مجموعه قیمتی گفتند که به معنی عدم تمایل آنها برای برگزاری بازی در آنجا بود. با این وضعیت بعید می‌دانم بازی را در سالن آزادی برگزار کنیم و  احتمالاً در سالن هندبال برگزار خواهیم کرد. هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده اما باید هر چه زودتر سالن را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ مطرح شده از سوی مسئولان ورزشگاه آزادی چقدر بوده است، عنوان کرد: آقای افتخاری بیشتر در جریان امور هستند اما بالای ۳۰ میلیون تومان بوده و این اصلاً درست نیست که به ورزشی مانند فوتسال چنین قیمت‌هایی داده شود. ظاهرا گفته‌اند باید کف‌پوش سالن را هم خودمان عوض کنیم.

رئیس کمیته توسعه فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه در مورد اینکه آیا زمان انتخاب برترین بازیکن سال فوتسال آسیا مشخص شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلاً هم پیش‌بینی کرده بودیم، احتمالاً در اولین رویداد ورزشی این رشته که همان اردیبهشت ماه است، بازیکن برتر را انتخاب کرده و جایزه را به او اهدا خواهند کرد.

ملی‌پوشان بزرگسال فوتسال کشورمان در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به مصاف تیم ملی فوتسال بزرگسالان روسیه می‌روند. تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به رقابت با تیم زیر ۲۰ سال روسیه می‌پردازد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Omid سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

اقای ترابیان تورو خدا به فوتسال برس یه مربی خارجی تراز اول بیار مثل سراتو مربی قبلی برزیل یا پوپلیس مربی ازبکستان اون وقت ببین فوتسال چه قدر پیشرفت میکنه ….