کد خبر : 82859
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 10:01
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:خیلی عجیب است که یک تماشاچی بازیکن حریف را در زمین کتک بزند/در فوتسال ما متداول شده که هر کسی حقش را بخواهد محروم می شود

دبیری:خیلی عجیب است که یک تماشاچی بازیکن حریف را در زمین کتک بزند/در فوتسال ما متداول شده که هر کسی حقش را بخواهد محروم می شود
افشین دبیری ملک باشگاه دبیری از اتفاقات حاشیه ای فوتسال ناراحت است.این گفتگوی جنجالی با او را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری ملک باشگاه دبیری از اتفاقات حاشیه ای فوتسال ناراحت است.این گفتگوی جنجالی با او را بخوانید:

ابتدا در مورد بازی با فرش ارای مشهد بگویید؟

فرش آرا در مقابل ما یکی از بهترین بازی های این فصل خود را انجام داد و بهترین روز گلر آنها بود و توپ های خیلی خوبی گرفت. علیرغم اینکه ما در نیمه اول به خاطر اخراج حمید احمدی به مشکل خوردیم با این حال در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و حتی ۲ بر یک جلو افتادیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. از کادرفنی و بازیکنان به خاطر کسب یک امتیاز در خانه حریف رضایت داریم.

فکر می کنید اختلاف امتیاز با تیم گیتی پسند قابل جبران است؟

گیتی پسند هنوز بازی های سختی پیش رو دارد که باید از پس آنها بر بیاید کما اینکه نتوانست تاسیسات را هم شکست دهد.نیم فصل دوم شرایط بسیار فرق می کند و تیم ها به این راحتی امتیاز از دست نمی دهند و تیم های پایین جدول هم برای ماندن یقه بالای جدولی ها را می گیرند.گیتی پسند با شرایط و بازیکنانی که دارد تیم بسیار خوبی است اما اگر ما بتوانیم بازی رودررو را از این تیم ببریم رقابت نزدیک تر خواهد شد.در کنار ما و گیتی پسند تیم های تاسیسات دریایی و مس هم هستند که یک تیم قهرمانی را از آن خودش می کند.

برنامه ای برای تقویت تیم ندارید؟

در این زمینه با کادرفنی صحبت های داشته ایم.بازیکن شاخص ایرانی نیست که بدون تیم باشد به همین دلیل در حال بررسی هستیم تا یک بازیکن خارجی خوب و با کیفیت را جذب کنیم.

در مورد رای کمیته انضباطی  بازی ناتمام شما با شهروند ساری چه نظری دارید؟

-ما نامه های خود را زده ایم و مکاتباتی داشته ایم.با این شرایط هر چقدر که آرزو داریم فوتسال حاشیه های کمتری داشته باشد خود مسئولان دنبال این قضیه نیستند و به ریشه یابی علل حواشی نمی پردازند.همان مشکلاتی که برای ما بوجود آمد برای آقای شمس هم در ساری ایجاد شد.خیلی عجیب است که یک تماشاچی به خودش اجازه می دهد وارد زمین شده و بازیکن تیم حریف را کتک بزند و آب هم از آب تکان نخورد و اتفاقی رخ ندهد آنوقت آقای شمس را هم به خاطر مصاحبه محروم می کنند. متاسفانه این در فوتسال ما متدوال شده که هر کسی حقش را بخواهد محروم می شود. با این شرایط باید پوست کلفتی داشته باشی که ادامه بدهی.به نظرم باید این ناهنجاری ها از یک جا ریشه کن شود و نباید طوری رفتار کنیم که همه را فراری بدهیم.این حرفهای ما تبعات زیادی دارد ولی چون دلسوز فوتسال هستیم آن را بیان می کنیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید حلاجی سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

با سلام .احسنت جناب آقای دبیری.

مجتبی سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

آقای دبیری شما وکیل مدافع آقای شمس هسی؟؟؟؟
ایشون خودشون زبون داشتن از خودشون دفاع کردن
شما هم برو فکری به حال تیم خودت بکن و دست از سر تیم شهروند بردار
صبر ما تماشاگرای شهروند هم حدی داره

عشق شهروند سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

شما دلسوز فوتسال نباش
مثل اینکه اون باخت خیلی براتون سنگین بوده که نمی تونین فراموشش کنین
۹تاییا ۸ تاییا ولبکنم نیستن
این سایتم معلوم نیست هدفش چیه ولی واقعا شورش دراومد دیگه

نام ... سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

آقای دبیری هم سابقه بسیار زیادی در زدن بازیکنان و کادر فنی تیم های مختلف داره.همه دعا می کردن از دست دبیری راحت بشند ساری هم اضافه شد.از فردا حتما تویکی دیگه از بازیها منتظر کتک کاری باشید.کمیته فوتسال هم که همه میدونند چقدر اقتدار داره.
ولی خودمونیم سیخ به سه پایه میگه روت سیاه.چه دنیایی شده فوتسال ما!!!!!!!!!!!!!

ساروی چهارشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۴

چرا نظر منو نمایش نمیدین شما که ادعا دارین سایت معتبر و بی طرفی هستین…