کد خبر : 82885
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 11:30
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:در هفتمین بازی خانگی به یک پیروزی دیگر دست خواهیم یافت

دبیری:در هفتمین بازی خانگی به یک پیروزی دیگر دست خواهیم یافت
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با برتری برابر تیم دانشگاه آزاد روند پیروزی‌های تیم دبیری در تبریز ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم دبیری تبریز در شش بازی خانگی خود تمام حریفانش را مغلوب و ۱۸ امتیاز ممکن خانگی را کسب کرده و به دنبال حفظ این روند تا پایان فصل هستیم.
وی گفت: در هفتمین بازی خانگی خود میزبان تیم دانشگاه آزاد بوده و برابر این تیم با حمایت هواداران به یک پیروزی دیگر دست خواهیم یافت.
سرمربی سابق تیم دبیری تبریز تصریح کرد: تیم دانشگاه آزاد هر چند جزو تیم‌های پایین جدول است، اما هدایت این تیم بر عهده حسین شمس بوده که از مربیان نامی فوتسال ایران و آسیا است و نباید تیم دانشگاه آزاد را دست‌کم بگیریم.
دبیری در مورد بازیکنان غایب تیمش در بازی با دانشگاه آزاد گفت: تیم دبیری تیم بازیکن محور نیست و در تیم ما همه ستاره هستند، هر چند سه بازیکن خوب خود به نام‌های فخیم، احمدی و گرتو را نداریم، اما بازیکنان خوب جایگزین داشته و با تلاش این بازیکنان جای خالی غایبان‌مان احساس نخواهد شد.
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: من از تلاش مربیان و بازیکنان تیم دبیری تقدیر و تشکر می‌کنم و در کنار آن از تماشاگران تیم دبیری نیز نهایت تشکر را دارم که در تمامی شرایط حامی تیم بوده و تقریبا در تمامی بازی‌های خانگی ظرفیت سالن علم پزشکی تکمیل شده و باید عنوان کنم سرمایه اصلی باشگاه دبیری تبریز هواداران آن است و ما به داشتن چنین تماشاگرانی افتخار می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

مقصر سایت شما ست فکر می کنم مخالف تیم شهروند هستید همش دارین با این مصاحبه های تکراری با این آقای دبیری حاشیه درست می کنین ..لطفاً دست بردارین امثال تیمهای پرطرفداری مثل شهروند پشتوانه فوتسال مملکت هستن که با بیشترین بازیکنای بومی و کمترین هزینه نسبت به تیمهای اصفهانی و تبریزی دارن کار می کنن.لطفاً پیام بنده رو نمایش بدید.

عشق شهروند سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

این سایت اگه این روندو ادامه بده حالا خواسته یا ناخواسته باید اسمشو بذاریم آنتی شهروند نیوز دیگه داره شورشو درمیاره