کد خبر : 82845
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 9:59
-

کنگانی:جذب بازیکن ایرانی و خارجی در دستور کار باشگاه تاسیسات است/تا اینجای لیگ نتایج بدی نگرفتیم

کنگانی:جذب بازیکن ایرانی و خارجی در دستور کار باشگاه تاسیسات است/تا اینجای لیگ نتایج بدی نگرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مجید حسینی کنگانی افزود: تیم تاسیسات با نگاه به آینده و جوانگرایی و همچنین دادن فرصت به بازیکنان غیر ملی پوش امسال پا به رقابت های لیگ برتر گذاشت. وی ادامه داد: با بازیکنانی که کادر فنی به آنها اعتقاد داشت تا اینجای لیگ نتایج بدی نگرفتیم ضمن اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مجید حسینی کنگانی افزود: تیم تاسیسات با نگاه به آینده و جوانگرایی و همچنین دادن فرصت به بازیکنان غیر ملی پوش امسال پا به رقابت های لیگ برتر گذاشت.

وی ادامه داد: با بازیکنانی که کادر فنی به آنها اعتقاد داشت تا اینجای لیگ نتایج بدی نگرفتیم ضمن اینکه حسین طیبی ملی پوش شایسته کشورمان از تیم ما جدا شد و به غیرت قزاقستان پیوست.

حسینی با اشاره به جذب بازیکنان جدید در نیم فصل افزود: جذب بازیکن پس از جدایی طیبی در دستور کار کادر فنی قرار داشت و قرار است هم بازیکن داخلی و اگر هم شد بازیکن خارجی برای تقویت تیم جذب کنیم.

وی گفت: لیگ برتر فوتسال امسال از فوتبال هم جذابتر است، درست است که بیشتر ملی پوشان که عنوان سومی جهان را در اختیار دارند در یک تیم جمع شدند اما هیچ تیمی از قبل خود را برنده بازی نمی‌داند و به همین دلیل فوتسال امسال یکی از جذابترین لیگ های خود را تجربه می‌کند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.