کد خبر : 82924
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1395 - 9:11
-

احمدی: اخراجم درست بود/ روند دبیری رو به رشد است

احمدی: اخراجم درست بود/ روند دبیری رو به رشد است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی در خصوص بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: بازی نفس‌گیری بود به دلیل اینکه بازیکنان مشهد فوتسال خوبی را همیشه به نمایش گذاشته‌اند. به نظر من جدال مقابل فرش‌آرا در هر دو نیمه کار سختی بود به همین دلیل، کسب تساوی در این دیدار هم برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی در خصوص بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: بازی نفس‌گیری بود به دلیل اینکه بازیکنان مشهد فوتسال خوبی را همیشه به نمایش گذاشته‌اند. به نظر من جدال مقابل فرش‌آرا در هر دو نیمه کار سختی بود به همین دلیل، کسب تساوی در این دیدار هم برای ما ارزشمند است.

بازیکن تیم‌ملی فوتسال اظهار کرد: برای غلبه بر تیم فرش‌آرا وارد مشهد شدیم و در جریان بازی موقعیت‌های زیادی در هردو نیمه داشتیم ولی نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم، به هرحال امیدواریم در بازی آینده تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

احمدی در خصوص روند تیمش در لیگ برتر بیان کرد: روند رو به رشدی را دبیری تبریز در نیم‌فصل لیگ طی کرده است. ما جزو مدعیان قهرمانی هستیم و شرایط خوبی داریم.

وی درخصوص شرایط تیم‌ملی فوتسال خاطرنشان کرد: کسب جایگاه سوم جهان توسط تیم ملی یک نتیجه تاریخی بود. به نظر من اگر حمایت شویم، تیم‌ملی قابلیت کسب نتایج بهتر از سومی را هم دارد، به هرحال هدف تیم ملی رسیدن به جایگاه بالاتر است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.