کد خبر : 82973
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 1:36
-

خیرات در حضور طیبی با برد شروع کرد / طیبی نخستین ایرانی در جام باشگاه‌های اروپا

خیرات در حضور طیبی با برد شروع کرد / طیبی نخستین ایرانی در جام باشگاه‌های اروپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌ها برای فوتسال ایران بود. دقایقی پیش دیدارهای دومین شب از مسابقات جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ در مرحله الیت به پایان رسید. شبی که حسین طیبی بازیکن خوش تکنیک فوتسال کشورمان به عنوان نخستین ایرانی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دومین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌ها برای فوتسال ایران بود. دقایقی پیش دیدارهای دومین شب از مسابقات جام باشگاه‌های اروپا ۱۷-۲۰۱۶ در مرحله الیت به پایان رسید. شبی که حسین طیبی بازیکن خوش تکنیک فوتسال کشورمان به عنوان نخستین ایرانی در جام باشگاه‌های اروپا بازی کرد. در دیدارهای شب دوم نتایج جالبی رقم خورد که حذف آراز شاید مهمترین اتفاق بود. آراز با شکست مقابل گازپروم-اوگرا یوگورسک عملا شانس صعود خود را از دست داد. دو پیروزی ۱۱ بر یک و حذف خرودیم علی‌رقم برتری مقابل ماریبور از دیگر نکات جذاب این شب بود. نتایج و جداول گروه‌های چهارگانه را در ادامه مطالعه کنید:

نتایج شب دوم (۲۴ نوامبر / ۴ آذر):

گروه A (میزبان: آلماتی، قزاقستان):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ نیکارس ریگا ۱ ۱ ۰ ۰ ۴ ۳ ۱ ۳
۲ خیرات قزاقستان ۱ ۱ ۰ ۰ ۳ ۲ ۱ ۳
۳ فینیکس ۱ ۰ ۰ ۱ ۳ ۴ ۰
۴ رئال ریتی ۱ ۰ ۰ ۱ ۲ ۳ ۰

مهمترین گروه برای ایرانی‌ها گروه A مسابقات است. گروهی که تیم‌های خیرات، نیکارس ریگا، رئال ریتی و فینیکس به میزبانی آلماتی، قزاقستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. حساسیت این گروه بخاطر حضور حسین طیبی در ترکیب خیرات آلماتی است.

در نخستین شب بازی‌های این گروه، خیرات آلماتی موفق شد ۳ بر ۲ نایب‌قهرمان فصل گذشته ایتالیا، رئال ریتی را شکست دهد. در این دیدار طیبی از ابتدا در ترکیب نبود ولی دقایقی که شانس حضور در زمین را بدست آورد خوش درخشید و دو شوت به تیرک دروازه زد. گل‌های این دیدار توسط دیوانی (۲ گل) و داگلاس برای خیرات و جفه و داگلاس (گل‌بخودی) برای رئال ریتی به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیکارس ریگا ۴ بر ۳ موفق شد فینیکس کوزوو را با شکست مواجه کند. فینیکس که لقب نخستین نماینده کوزوو در جام باشگاه‌های اروپا را یدک می‌کشد با حضور خود در این مرحله شگفتی بزرگی را رقم زده است. پاستارس، اورتون، سنس و استرحانسوس برای نیکارس ریگا و کارو (۲ گل) و براهیمی برای فینیکس گل‌زنی کردند.

* نیکارس ریگا لتونی ۴ – اف‌سی فینیکس کوزوو ۳

* خیرات آلماتی قزاقستان ۳ – رئال ریتی ایتالیا ۲

 

گروه B (میزبان:زاگرب ، کرواسی):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ ناسیونال زاگرب ۲ ۲ ۰ ۰ ۱۳ ۲ ۱۱ ۶
۲ گازپروم-اوگرا یوگورسک ۲ ۲ ۰ ۰ ۸ ۰ ۸ ۶
۳ آراز نخجوان ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۶ ۰
۴ هامبورگ پنترز ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۱۵ -۱۴ ۰

دیدارهای شب دوم گروه B با برتری پرگل مدافع عنوان قهرمانی مقابل نماینده جمهوری آذربایجان آغاز شد. در این دیدار گازپروم موفق شد با گل‌های ادر لیما، مارسینیو، چیشکالا و کایو ۴ بر صفر آراز نخجوان را شکست دهد. آراز با این شکست از دور رقابت‌ها حذف شد.

در شب پیروزی‌های پرگل، ناسیونال زاگرب نیز ۱۱ بر یک هامبورگ پنترز آلمان را در هم کوبید تا شانس صعود خود را در روز آخر و دیدار مقابل گازپروم روسیه جستجو کند. یلوفچیچ (۴ گل)، نواک (۳ گل)، موردیج، توت، پریچ و رافائل گل‌زنان نماینده کرواسی در این دیدار بودند. تک گل هامبورگ نیز توسط نیکو زانکل به ثمر رسید.

* آراز نخجوان جمهوری آذربایجان صفر – گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه ۴

* ناسیونال زاگرب کرواسی ۱۱ – هامبورگ پنترز آلمان یک

 

گروه C (میزبان: ماریبور، اسلوونی):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ اینترموویستار ۲ ۲ ۰ ۰ ۱۰ ۱ ۹ ۶
۲ برژیا ماریبور ۲ ۱ ۰ ۱ ۷ ۶ ۱ ۳
۳ ارا-پک خرودیم ۲ ۱ ۰ ۱ ۴ ۳ ۱ ۳
۴ اکونوماک کراگویواتس ۲ ۰ ۰ ۲ ۳ ۱۴ -۱۱ ۰

اینترموویستار در دومین دیدار خود نیز مقتدر ظاهر شد و توانست ۸ بر یک اکونوماک کراگویواتس را در هم بکوبد. پولا (۲ گل)، بورخا (۲ گل)، دارلان، رافائل، پازوس و برونو تافی گل‌زنان نماینده اسپانیا در  این دیدار بودند. تک گل اکونوماک نیز توسط رامیچ به ثمر رسید. نماینده صربستان با این شکست از دور رقابت‌ها حذف شد.

در دیگر دیدار این گروه خرودیم جمهوری چک موفق شد ۴ بر یک برژیا ماریبور میزبان را شکست دهد. هر چند این پیروزی تاثیری در صعود خرودیم ندارد و این تیم بدلیل شکست روز نخست مقابل اینترموویستار از دور رقابت‌ها کنار رفت. گل‌های خرودیم در این دیدار توسط زاروبا (۲ گل)، رشتار و مکس به ثمر رسید. ایرنس اشکوریچ زننده تک گل میزبان در این دیدار بود. برژیا برای صعود باید دیدار آخر خود مقابل اینترموویستار را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.

* اکونوماک کراگویواتس صربستان یک – اینترموویستار اسپانیا ۸

* برژیا ماریبور اسلوونی یک – ارا-پک خرودیم جمهوری چک ۴

 

گروه D (میزبان: اودیولاس٬ پرتغال):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ دینامو مسکو ۱ ۱ ۰ ۰ ۱۱ ۱ ۱۰ ۳
۲ اسپورتینگ ۱ ۱ ۰ ۰ ۴ ۱ ۳ ۳
۳ گیوری ای‌تی‌او ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۴ ۰
۴ ترگو مورش ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۱۱ -۱۰ ۰

دیدارهای گروه D با پیروزی ۱۱ بر یک دینامو مسکو، قهرمان روسیه مقابل ترگو مورش رومانی آغاز شد. فرناندینو (۲ گل)، فوکین (۲ گل)، سوخیلین (۲ گل)، ناندو، آری، بدرالدین‌اف و کیریلوف گل‌زنان نماینده روسیه در این دیدار بودند. تک گل نماینده رومانی نیز توسط تیپائو وارد دروازه گوستاوو شد.

در آخرین دیدار شب دوم، اسپوتینگ کلوپ موفق شد ۴ بر یک گیوری مجارستان را شکست دهد. خوآ ماتئوس، دیگو، دیگوئینهو و کاویناتو گل‌زنان میزبان گروه D در این دیدار بودند. تک گل گیوری نیز توسط آلکس به ثمر رسید.

دینامو مسکو روسیه ۱۱ – سیتی آس ترگو مورش رومانی یک

* اسپورتینگ کلوپ پرتغال ۴ – گیوری ای‌تی‌او مجارستان یک

 

برنامه شب سوم (۲۵ نوامبر / ۵ آذر):

گروه A:

* رئال ریتی ایتالیا – نیکارس ریگا لتونی

* خیرات آلماتی قزاقستان – اف‌سی فینیکس کوزوو

 

گروه D:

* گیوری ای‌تی‌او مجارستان – دینامو مسکو روسیه

* اسپورتینگ کلوپ پرتغال – سیتی آس ترگو مورش رومانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.