کد خبر : 83086
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 20:33
-

فرار گیتی پسند از باخت در ثانیه‌های آخر / تداوم بحران فرش آرا / تساوی تاسیسات و پیروزی دبیری و مس

فرار گیتی پسند از باخت در ثانیه‌های آخر / تداوم بحران فرش آرا / تساوی تاسیسات و پیروزی دبیری و مس

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم گیتی پسند با گل ثانیه های آخر بدون شکست باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با برگزاری پنج بازی به صورت همزمان آغاز شد و با برگزاری دو بازی از ساعت ۱۸ نیز ادامه پیدا کرد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز تیم تأسیسات دریایی تهران مقابل مقاومت البرز با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید و فاصله خود با صدر جدول را بیشتر کرد.

دومین تساوی امروز نیز بین تیم‌های طرح و توسعه قزوین و فرش آرا مشهد رقم خورد. در حالی مشهدی‌ها نتوانستند از حریف خود سه امتیاز را کسب کنند که امید زیادی به پیروزی داشتند و می‌‌خواستند با کسب سه امتیاز مقابل تیم قعرنشین وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشند.

تیم دبیری تبریز یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه دو بر یک تیم دانشگاه آزاد تهران را مغلوب کرد. جواد اصغری مقدم بازیکن دبیری مقابل حسین شمس، سرمربی سابق خود گلزنی کرد.

دیدار تیم‌های شهرداری ساوه و یاسین‌پیشرو قم نیز به تساوی بدون گل انجامید. این دیدار را به دلیل حضور پرتعداد مربیان و بازیکنان قمی در تیم ساوه به دربی شهر قم تشبیه کرده بودند.

دو دیدار نیز از ساعت ۱۸ آغاز شد که در مهم‌ترین آن گیتی‌پسند اصفهان با حفاری اهواز به تساوی ۶ بر ۶ رسید. با این حال گیتی پسند همچنان با ۳۱ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. گل تساوی گیتی پسند در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید تا این تیم پرمهره همچنان بدون باخت به رکورد خود تداوم بخشد.

شهروند ساری نیز در خانه مقابل مس سنگون با نتیجه سه بر دو شکست را پذیرفت. مس با این برد همچنان در رده دوم باقی ماند.

 

هفته دوازدهم لیگ برتر- جمعه ۵ آذر
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۷ مقاومت یک- تاسیسات دریایی یک پایان بازی مقاومت:امیرحسین رسولی/تاسیسات:مجید حاجی بنده توقف بازی بخاطر خاموش شدن اسکوربورد سالن
۱۷ طرح و توسعه یک–فرش آرا یک پایان بازی طرح و توسعه:حمید پورجاوید/فرش آرا:سعید سروری
۱۷ شهرداری ساوه صفر –یاسین قم صفر پایان بازی
۱۷ دبیری ۲–دانشگاه آزاد یک پایان بازی دبیری:بابک اکبری-جواد اصغری مقدم/دانشگاه ازاد:گایو
۱۷ ارژن شیراز ۲ –آذرخش یک پایان بازی ارژن:محمدصفری-بابک سهرابی
۱۸ گیتی پسند ۶ –حفاری۶ پایان بازی گیتی پسند:اصغرحسن زاده-مهران عالیقدر(۳)-مهدی جاوید(۲)/حفاری:فریدنمازی-شهاب طالبی-احمد اسماعیل پور(گل به خودی)-پیمان حفیظی-احمدملاعلی-فرید نمازی عملکردضعیف تیم داوری و نارضایتی هواداران-اخراج (علی عابدین-مهدی جاوید) بازیکنان تیم گیتی پسند-درگیری بین بازیکنان دوتیم-اخراج(فرید نمازی و غفاری)بازیکنان تیم حفاری
۱۸ شهروندساری ۲– مس سونگون ۳ پایان بازی شهروندساری:حمیدرضا ره انجام-سعید بلباسی/مس سونگون:تاینان داسیلوا رگو(۲) -محمد درخشانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

ماشالا به تقوی
فرش آرا رو دگرگون کرد خخخخ

hidden جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

پرچم خوزستان بالا ….اصفهان ایطور قهرمانی؟?

رسول جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

تاسف داره کار بازیکن گیتی پسند ، علی عابدین که از رو نیمکت اومد و توپ و از روی خط آورد بیرون این بود تیم بدون شکست لیگ …
حق تیم خوبه حفاری رو مث آب خوردن ، خوردن ، اونم از تماشاگرا که ریختن تو زمین…گیتی همه چیزو باخت هم نتیجه و هم اخلاق …اگه کمیته فوتسال نتیجه و به نفع حفاری اعلام نکنه باید این لیگ و جمع کنن …. از این به بعد تیمها یه بازیکن اصلا بازیکن هم نه یه تماشاگر بذارن پشت دروازشون هروقت تیم خواست گل بخوره یارو بیاد توپ و بگیره…. تو رو خدا این کار بود که بازیکن گیتی کرد….

طرفدار گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

صداتون در اومد اینا کارایی هست که به سرمون در اوردند سالای قبل

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

بازی برگشت بدتر از سالهای قبل سرتون میاد

پارسا جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

منکر این نیستم که دوست نداشتم گیتی پسند از این بازی امتیاز بگیره ولی اگه کمیته انظباطی برای فرید عابدین یه حکم درست حسابی نبره دیگه این لیگ ننی شه جمع کرد دیگه از این به بعد همه تیم ها یه بازیکن می ذارن پشت دروازه تا جلوی گل خوردنشون بگیره طرفدارای گیتیم خوب فکر کنن حرف من می زنن چون این بلا ممکنه سر خودشونم بیاد

نام ... جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

بازی برگشتی هم وجود داره

مجتبی جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴

متاسفم

هوادار جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

واقعا ک کار تیم گیتی پسند یه بی اخلاقی محض بود..تاسف داره برای چنین تیمی،اون از کار عابدین،اونم از بی اخلاقی اقای جاوید بعد هم تماشاگراشون،حتما اینطوری هم میخوان قهرمان بشن..واقعا ک
حق با ملی حفاری بود از نظر من این بزرگترین باخت برای گیتی پسند بود

مجتبی اسلامی جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

واقعا که متاسفم

مجتبی اسلامی جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

کمیته ی فوتسال یه کاری بکن،آخه اینم شد فوتسال با این حرکتی که آقای فلانی تو بازی گیتی پسند انجام داد.وقتی لیگمون خراب باشه توقعی هم نباید از تیم ملیمون داشته باشیم.کمیته باید یه برخورد بسیار سنگین هم به این بازیکن هم به تیم گیتی پسند بکنه و الا خاک برسر این فوتسال ما کنند

نام ... جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

به عنوان یه اصفهانی متاسفم شدم از رفتار تماشاگران و کادر فنی و رفتارهای زشت و زننده بازیکنان گیتی پسند.بخصوص افشین کاظمی که بی ادبی رو به حد اعلا رسوند.از لحاظ فنی هم حفاری بسیار شایسته بازی کرد.

بی نام جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

اولا الان تو گزارش ناظر هیچ اسمی از بازیکن نمیاد چون بنام تدارکات تیم رد میکنند دوما بازیکن هم اگه اسمشو بیارن فوقش ۳ جلسه محروم میکنن . قانونی که فیفا در مورد این صحنه ها گذاشته واسه بازیکنان حرفه ای و انسانهای به تمام معنا وهمچنین تماشاگرانی که فرهنگ نشستن در نزدیکی زمین بازی و دارن تصویب کردند نه اینجا که در این لیگ تنها چیزی که در آن دیده نمیشه اخلاق . انسانیت. شعور لذت بردن . ضمنا بایستی این کارها تو لیگ صورت بگیره چون ۳ نفر نشستن بر کرسی ریاست این کمیته که وقت ندارن برن خونشون لکه ننگ ریاست آقای تاج همین سه نفرن.

نام ... جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

وقتی تیم گیتی عقب باشه شعار تماشاگران و لیدر انان یا علی ممد میشه ولی وقتی مساوی یا جلو باشند انواع فحش ناموسی است که داده میشه!

نام ... جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

یادتون هست سالی که گیتی پسند با انواع کارها قهرمان شد دقیقا همین حرکت را محمد کشاورز دربازی در مشهد انجام داد و اب از اب تکان نخورد؟
یا همان سال حسین حسینی گلر ذخیره این تیم از روی نیمکت با بطری اب توپ بازیکن حریف که در موقعیت گل بود را زد؟
یا سال قبل که توی همین سالن پیروزی تماشاگر گیتی داور را کتک زد؟
یا انواع لطف داوران به این تیم را ندیده اید مثلا خطاهای افشین کاظمی روی توکلی که یکی نقطه یک ویکی نقطه دو بود خطا نبود ولی وقتی عالیقدر خودش میره میخوره با دفاع خطا است؟
یا انواع فحاشی یا خطاهای زیرکانه توسط بازیکنان این تیم؟
اینها یعنی الگو سازی در فوتسال !!
مطمئن باشید به علی عابدین هم پاداش میدهند چون باعث توقف بازی و به هم خوردن تمرکز تیم حریف و داوری شد و نتیجه بازی برگشت

عشق.گیتی جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

رسول
زیادی دور بر ندار حرف مفت هم نزن کور بشه چشم دشمنان گیتی پسند و هر کسی که نمیتونه گیتی رو ببینه

امير جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

هم بازی باید به نفع حفاری بشه ، هم علی عابدین و تماشگرایه گیتی محروم شن ، غیر این باشه مشخصه یه دستی توو کاره!

ستار شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

بازیکنای گیتی از وقتی از جام جهانی برگشتن دیگه زیادی مغرور شدن. این چه بازی بود که احمد اسماعیل پور کرد!!!!
واقعا بازیکن سوم جهان اینه!!!!

ابولی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۴۴

واقعا خجالت داره
فکرشو بکن این فیلم برسه کشورهای اروپایی
دیگه برای علی عابدین هیچ احترامی قائل نیستم
این دوست مون راست میگه
اگه کمیته انضباطی نتیجه را برنگردونه
باید لیگا جمع کنیم بریم پی کارمون
خب حداقل فکر حیثیت و شخصیت فوتسال ایران تو دنیا را میکردی
نتیجه به هر قیمتی ؟
زنده باد فوتسال قم

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۴۴

این تقوی خیلی هنرمنده بخدا
کاری به تیمایی که منحل کرده نداریم
کاری ام به بازیکنایی که حقشونو خورده نداریم
من موندم چجوری فرش آرا با این همه مهره و پولی که داره به این روز انداخته
ترو خدا اینو دیگه سقوط نده استاد

عشق.گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۵۸

چند سال حق گیتی رو خوردند همین بلا هارو سرش آوردند هیچ کدوم از شماها که دم از فوتسال میزنید پیداتون نبود حالا برا ما زبون پیدا کردید تو جهان فکر آبرو شدید یادتون رفت تو تبریز دو سال چه بلایی سر گیتی آوردند تو همین اهواز با قمه و قداره بازیکن مارو زدند اون موقع کجا بودید….
انشاالله گیتی قهرمان میشه وچشم تموم دشمناش کور میشه

طرفدار گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۲۳

خیلی به فدراسیون و دوستان فشار اومده اختلاف گیتی با بقیه واسه همین اگه امروز میبردیم لیگ برای دلالان و نورچشمیا تمام میشد به نوعی واسه همین داورایی انتخاب کردند واسه این بازی که درحد لیگ سه بودند همون داورای بازی شاهکار پایاسازه و گیتی که قهرمانی را از گیتی گرفت.گذاشتن واسه این بازی که خطای ششم را نگرفت خیلی راحت.لحظه اخر بازی هند حفاری را نگرفت از روی عمد.اینا همش برنامه ریزی شده بود حتی بازی قبل با تاسیسات که داوری سره گیتی را برید.

فوتسال شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۲۰

واقعادم تیم حفاری گرم همونطور که تو جام جهانی بچه های تیم ملی به دنیا نشون دادن که اسمها بازی نمیکنن اینجا هم بچه های حفاری این مساله را به ملی پوشان ثابت کردند و واقعا یه فوتسال جذاب و دیدنی بود و همه چیز داشت جدا از حرکت عابدین که کاری کرد در حد…… میخواستم بگم محلات ولی اونجا هم نمیکنن همچین کاری.ضمن انتقاد به عملکرد ضعیف داوران

طرفدار گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۳۰

خدا به داد گیتی برسه بازی با قم..
امروز شعور بازیکن حفاری در این حد بود که در حد مرگ یه هوادار را که کاری هم به اون نداشت را کتک زدفیلمش توشبکه خبر پخش میشه اگه انها هم مثل پایگاه خبری بی عدالت نباشن.یا اون فرهاد توکلی که به ماساژور تیم گفت اگه مورنو و حسینی بیان اهواز خونشونا میریزیم.اهوازی ها دو هفته پیش هم بازی شون به درگیری وکتک کاری کشیده شده بود.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۳۵

وعده دیدار ما ۱۰ اسفند
منتظرتونیم✌

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۰۰

البته همیشه یه پای حواشی فوتسال یا گیتی پسند بوده یا تیمهایی که شمسایی بازی میکنه البته از حق نگذریم آلودگی فوتسال از فوتبال کمتر نیست فقط چون حق دلالیش کمتره سر و صداش یک مقدار کمتره

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۳۶

طرفدار گیتی
چقدر بی منطق و ناعادلانه گیتی جای دیگه ضرر کرد باید تلافیشو سربقیه دربیاره ..اصلا تماشاچی حق ورود به زمین رونداره و آقای توکلی هرگز تهدید نکرد بازیکن گیتی کناردروازه منتظر بود بابا انصاف داشته باشید مردانه حرف بزنید این عمل ناجوانمردانه س و باید جوابگو باشند و ظرفیت باخت روداشته باشید گیتی با ۸تا ملی پوش باید فنی ببره نه با نامردی

امین شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۱۰

درود به تیم خوب ارژن شیراز و بازیکنان باغیرتش و افسوس بخاطر مظلومیت ورزش شیراز

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۳:۴۴

علی عابدین یکی از بهترین ها ی ایرانه فشاره عصبی روش بوده این کارو کرده کشاورز هم تو مشهد ۱ بار اینکارو کرد پیش میاد عیبی یخ این سر مربی تیم دلشو خوش کرده به ۵ ۶ تا ملی پوش ترسو ترین سرمربی تیم گیتی تیم با این به آسیا بره نابود میشیم.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۳۹

اهواز منتظرتونیم …