کد خبر : 83134
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 10:47
-

افضل:مس سونگون برای قهرمانی بسته شد/از دروازه بان و سه بازیکن خارجی تیمم تشکر می کنم

افضل:مس سونگون برای قهرمانی بسته شد/از دروازه بان و سه بازیکن خارجی تیمم تشکر می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز گفت: تیم مس سونگون در این دوره از لیگ با جذب بازیکنان خوب برای قهرمانی بسته شد. علی افضل پس برد تیمش مقابل شهروند ساری  اظهار کرد: تیمش برای کسب عنوان قهرمانی بسته شده است. وی با بیان اینکه شهروند ساری یکی از تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز گفت: تیم مس سونگون در این دوره از لیگ با جذب بازیکنان خوب برای قهرمانی بسته شد.
علی افضل پس برد تیمش مقابل شهروند ساری  اظهار کرد: تیمش برای کسب عنوان قهرمانی بسته شده است.

وی با بیان اینکه شهروند ساری یکی از تیم های خوب و با تجربه لیگ فوتسال کشور است، تصریح کرد: تیم شهروند از بازیکنان جوان و باتجربه بهره است که تاکنون با گرفتن امتیازات لازم جزو تیم‌های بالای جدول است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز ضمن تمجید از هواداران ساروی که در طول بازی تیم شهرشان را تشویق کردند، گفت: تیم شهروند تماشاگران خونگرم و با تعصبی نیز دارد که دیگر تیم‌ها از داشتن تماشاگران این چنینی محروم هستند.

افضل در ادامه با اشاره به اینکه تیمش برای کسب عنوان قهرمانی بسته شده است، گفت: امتیاز گرفتن در ساری برای هر تیمی سخت است ولی تیم مس موفق به گرفتن هر سه امتیاز بازی شد.

وی در پایان افزود: از تمامی بازیکنانم به‌ویژه دروازه بان و سه بازیکن خارجی که بازی قابل قبولی در این دیدار به نمایش گذاشتند و منجر به سه امتیاز این بازی شدند، تشکر می‌کنم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

عجب آدم سیاه کاری هستی تیم را با هزینه ۴ میلیارد بسته اید نه تو رو خدا برای قهرمانی نجنگید آقای افضل فوتسال آذربایجان رو داری نابود میکنی فقط مواظب باش آخر فصل قهرمانی از دستت نره اینجا آذربایجان هست نه اصفهان

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

بهتون توصیه میکنم اشتباهات اصفهانیا رو نکنید. اگ علی افضل ر. از دست دادید دیگه مربی اینجوری گیرتون. تو رو خدا قدرشو بدونید. خیلی گله

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

سلطاااااااااااااان

علی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

حالا یه برد آوردی دور زیادی برندار. سرورت شمسایی و گیتی پسند اگه بکشند کنار تازه بعد دبیری شاید دوم بشین

تیفوسی شهروند شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

باسلام،ضمن تبریک این برد به تیم مس سونگون،جا داره از علی آقا افضل ی تشکر ویژه داشته باشیم که هربار با هر تیمی به ساری اومده بدون کوچکترین حاشیه ای فقطو فقط فوتسال بازی کرده و پیروز شده،بازی دیروز هم تماشاگران ساروی سنگ تمام گذاشتن واسه تیمشون و بدون کوچکترین توهین و حاشیه ای بازی را تماشا کردند و در آخر بازی هم تیم خودشونو تشویق کردن،ایران آسیا،جایگاه تیفوسی ها

کمیل شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

من خیلی دوست دارم ببینم اونایی که میگفتن تو ساری تیم شهروند عقب میوفته فحاشی میکنن کجا هستن .چرا صحبت هایی که مربی مس گفت رو نمیشنون.