کد خبر : 83133
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 10:39
-

ترابیان:با محرومیت‌های یکی دوساله یا مادام‌العمر باید با متخلفین برخورد شود/محرومیت های یکی دو جلسه ای برای بازیکن متخلف کافی نیست

ترابیان:با محرومیت‌های یکی دوساله یا مادام‌العمر باید با متخلفین برخورد شود/محرومیت های یکی دو جلسه ای برای بازیکن متخلف کافی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه اتفاقات بازی گیتی‌پسند و حفاری مسخره بود گفت: اساسنامه سازمان لیگ باید مورد بازنگری قرار بگیرد. عباس ترابیان درباره اتفاقات دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و حفاری اهواز که بازیکن ذخیره تیم گیتی پسند از بیرون زمین به داخل آمد و توپ را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه اتفاقات بازی گیتی‌پسند و حفاری مسخره بود گفت: اساسنامه سازمان لیگ باید مورد بازنگری قرار بگیرد.

عباس ترابیان درباره اتفاقات دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و حفاری اهواز که بازیکن ذخیره تیم گیتی پسند از بیرون زمین به داخل آمد و توپ را در آستانه گل شدن به بیرون زد و همچنین ورود تماشاگران به زمین و نیمه تمام ماندن مسابقه اظهار داشت: این اتفاقات ریشه در خیلی از مسائل دارد و باید اساسی حل شود. در اساسنامه سازمان لیگ باید بازنگری اساسی صورت گرفته و تصمیمات به شکلی باشد که به سود فوتسال تمام شود. این اتفاقات از اساسنامه به بدنه لیگ می‌آید و باید دید این تصمیمات را چه کسانی و با چه انگیزه‌ای می‌گیرند.

وی افزود: اعتقاد ندارم که منتظر باشیم و ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می‌گیرد. این تصمیمات پاسخگوی این درجه از تخلفات نیست و باید برخورد اساسی شود. برخوردهایی مانند محرومیت‌های یکی دوساله یا مادام‌العمر، نه اینکه بازیکنی را بنا بر هر خلافی که کرده یکی دو جلسه محروم کنند. اینها جوابگوی این درجه از تخلفات نیست و کل فوتسال را زیر سوال می‌برد. ما از سال ۱۹۹۲ الگوی خیلی از کشورها بودیم و ژاپنی‌ها از ما الگوبرداری کردند. اکنون نباید زحمات‌مان را از بین ببریم.

«اتفاقات بازی گیتی‌پسند و حفاری اهواز مسخره بود». رئیس کمیته فنی فوتسال  با بیان این جمله تصریح کرد: علی کفاشیان در این قضیه باید برخورد اساسی کند. همانطور که گفتم اساسنامه سازمان لیگ باید مورد بازنگری قرار گرفته و افرادی بیایند که دلشان برای لیگ بسوزد. اگر قرار باشد، افراد بر اساس ایده‌ها و انگیزه‌‌های خود بیایند، نمی‌توان لیگ را نجات داد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از حضور افراد با انگیزه‌ در فوتسال، رضا افتخاری است گفت: من به شخص خاصی کار ندارم و درباره معضل صحبت می‌کنم که گریبان فوتسال را گرفته است. اگر اصلاح نکنیم، در آینده شاهد موفقیت‌های روز افزون تیم ملی فوتسال نخواهیم بود.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

آقایون اینجوری میخواستید فوتسال پخش زنده بشه واقعا متاسفم برای باشگاه گیتی که نتونسته بازیکنش عابدینو کنترول کنه از فردا همه تیم ها یه بازیکن پشت گل میزارن و مانع گل شدن توپ میشن

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

میگن خلع قانونی داریم یار ششم داخل زمین باشه چه حکمی داره

رضا شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

علی کفاشیان خودش مال اصفهانهههه واقعا خنده داره

شاهین ترکمن شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

با سلام خدمت شما دوستان..
آقای ترابیان شما خواهشا از فوتسال صحبت نکن، عشقت اینه که سفر کنی به کشورهای خارجی و پوزشو بدی، شما اگه بلد بودی کاری بکنی، همین پاداش بچه ها ی تیم ملی رو بهشون میدادی، برو خودت رو اصلاح کن که خیلی داری خراب کاری میکنی و بالاخره دستت رو میشه، اون زمان که آقای درودگر حای شما بود کارنامش خیلی درخشان تر ازالان شما بود، مدیریت کار هرکس نیست آقا جان، و خواهشا خودتون رو پدر فوتسال ایران معرفی نکنید که خیلی خنده داره، حح، باشد که ورزش این مملکت دست افراد متخصص و مدیر قرار بگیره تا این چنین اتفاقاتی رو شاهد نباشیم،، با تشکر فراوان از مجموعه خبری فوتسال..

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

عابدین واقعا بازیکن خوش اخلاق و خلاقو خوش تکنیکیه یکی از آینده دارای ایرانه تا حالا ام خطایی ازش سر نزده و هموطن ماست پس باید خودمون هواشو داشته باشیم.