کد خبر : 83129
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 10:16
-

گزارش بازی گیتی پسند با حفاری/فرار از شکست در ثانیه های پایانی

گزارش بازی گیتی پسند با حفاری/فرار از شکست در ثانیه های پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ و ۲۹ دقیقه شامگاه جمعه در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد. گیتی‌پسند که پس از کسب ۱۰ پیروزی متوالی، در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تأسیسات دریایی متوقف شده بود هم در حالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ و ۲۹ دقیقه شامگاه جمعه در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.
گیتی‌پسند که پس از کسب ۱۰ پیروزی متوالی، در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تأسیسات دریایی متوقف شده بود هم در حالی که از ملی حفاری عقب افتاده بود، به بازی برگشت تا از یک شکست خانگی بگریزد و دومین تساوی خود را تجربه کند.
گیتی‌پسند که در این بازی از امتیاز حضور تماشاگران خود بهره می‌برد در دقیقه ۴ به وسیله علی‌اصغر حسن‌زاده به گل نخست رسید و در ادامه نیز مهران عالیقدر در دقیقه ۵ گیتی‌پسند را ۲ بر صفر پیش انداخت.
فرید نمازی در دقیقه ۸ یکی از گل‌های خورده ملی حفاری را جبران کرد اما یک دقیقه بعد مهدی جاوید سومین گل گیتی‌پسند را وارد دروازه ملی حفاری کرد و نیمه نخست با برتری ۳ بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید.
در نیمه دوم، ملی حفاری اهواز با حملات بیشتری نسبت به نیمه اول بازی را شروع کرد و شهاب طالبی در دومین دقیقه این نیمه حساب کار را ۳ بر ۲ به سود حفاری کرد. ۶ دقیقه بعد و با اشتباه احمد اسماعیل‌پور و گل به خودی او بازی به تساوی ۳ بر ۳ کشیده شد و در ادامه نیز پیمان حفیظی ملی حفاری اهواز را ۴ بر ۳ پیش انداخت.
این افشین کاظمی بود که گل خورده گیتی‌پسند را جبران کرد اما ملی حفاری دست‌بردار نبود و احمد ملاعلی بار دیگر دروازه گیتی‌پسند را فرو ریخت و در ادامه هم فرید نمازی گل ششم این تیم را به ثمر رساند تا گیتی‌پسند در زمین خود با حساب ۶ بر ۴ عقب بیفتد.
مهران عالیقدر خیلی زود پنجمین گل گیتی‌پسند را وارد دروازه حریف کرد ولی دقیقه ۱۹ نیمه دوم آغازگر حواشی این دیدار بود، جایی که علی عابدین بازیکن گیتی‌پسند که روی نیمکت ذخیره‌ها بود وارد زمین شد و توپ بازیکن حریف را دور کرد و این کار باعث اخراج وی شد و داور یک ضربه آزاد به سود ملی حفاری اهواز اعلام کرد.
البته این ضربه تبدیل به گل نشد و در حالی که ۱۸ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، مهدی جاوید گل تساوی گیتی‌پسند را به ثمر رساند و حساب کار ۶ بر ۶ شد.
بعد از این گل بود که بین برخی از بازیکنان و نیمکت‌نشینان ۲ تیم درگیری به وجود آمد و چند تن از تماشاگران هم وارد زمین شدند و شرایط بدی بر سالن پیروزی حاکم شد. در نهایت و در میان درگیری تماشاگران، داور سوت پایان این بازی را به صدا درآورد تا بازی جنجالی هفته دوازدهم با تساوی ۶ بر ۶ به پایان برسد.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.