کد خبر : 83276
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 10:13
-

ملاعلی:سرپرست تیم حریف سیلی محکمی در گوش دکتر تیم ما زد/ پس ما هم یک نفر را در اهواز پشت دروازه بگذاریم تا توپ را به بیرون بزند!

ملاعلی:سرپرست تیم حریف سیلی محکمی در گوش دکتر تیم ما زد/ پس ما هم یک نفر را در اهواز پشت دروازه بگذاریم تا توپ را به بیرون بزند!
بازیکن اهوازی تیم ملی حفاری در خصوص حوادث دیدار با گیتی پسند گفت: واقعا این اتفاق را نمی توانیم درک کنیم، این که چگونه یک بازیکن می تواند مانع از برد یک تیم شود و هیچ قانون درستی در این باره وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد ملاعلی بازیکن اهوازی تیم ملی حفاری در خصوص حوادث دیدار با گیتی پسند گفت: واقعا این اتفاق را نمی توانیم درک کنیم، این که چگونه یک بازیکن می تواند مانع از برد یک تیم شود و هیچ قانون درستی در این باره وجود ندارد.

بازیکن تیم ملی حفاری در ادامه گفت: ما ۶-۵ جلو بودیم و با توجه به اینکه تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده بود، ما برنده بازی می شدیم. حق ما در روز روشن خورده شد. بعد از این تصمیم بازی ادامه یافت و طی یک اتفاق و بدبیاری ما بازی ۶-۶ شد.

ملاعلی در ادامه گفت: ۴ سال پیش در بازی با تیم قم همین اتفاق افتاد و هیچ چیزی نشد. ما در آن بازی دو به تک بودیم که توپ را با بطری آب معدنی از روی نیمکت تیم حریف زدند و هیچ اتفاقی نیفتاد. واقعا نباید یک قانون برای کشور ما نوشته شود. اگر این چنین است ما یک نفر از مسئولین سالن را در اهواز پشت دروازه بگذاریم تا هروقت توپ به سمت دروازه می رفت آن را به بیرون بزند.(خنده) اینگونه قهرمانی شیرین است؟

وی در ادامه گفت: این تمام اتفاقات نبود، بعد از بازی بازیکنان و سرپرست و هواداران به زمین آمدند و بازیکنان ما را زدند و فحش های رکیک دادند. سرپرست تیم حریف سیلی محکمی در گوش دکتر تیم ما زد، این کجای بازی جوانمردانه است؟

ملاعلی در انتها گفت: بعد از بازی هواداران تیم بیرون از ورزشگاه منتظر بودند تا بازهم به ما حمله کنند،۱ ساعت در رختکن حبس بودیم و در انتها از یک راه دیگر مارا به بیرون هدایت کردند.
منبع:ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

خخخخخ?????