می خواهی بری تو ورزشگاهه سید رسول هفت خان رستم باید بگذرونی
نجاریان:به تجربه تیم مس باختیم/ داوران قضاوت بسیار خوبی داشتند/ از اظهارات ناعادلانه برخی از دوستان متاسفم

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با تمجید از قضاوت داوران دیدار تیمش مقابل مس سونگون، تجربه بالای تیم مس را دلیل اصلی شکست شهروند دانست.
سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درمورد دیدار مقابل مس سونگون گفت: در دیدار مقابل مس به تجربه حریف باختیم. تیمهایی که باتجربهترند، طبیعتا موفقترند. بازی کاملا پایاپای بود اما روی یک غفلت گل سوم را در ثانیههای پایانی دریافت کردیم. در این بازی به هیچ عنوان حقمان شکست نبود و از نتیجه بدست آمده ناراحتیم. باید امتیاز کسب میکردیم و جای هیچگونه بحثی برای عدم نتیجهگیری وجود ندارد.
وی ادامه داد:در این بازی هواداران پرشور شهروند پس از پایان دیدار نیز تیم را مورد تشویق قرار دادند و این مسئله ارزشمند است. رفتار خوب تماشاگران بگونهای بود که حتی سرمربی تیم مس به تمجید از آنان پرداخت و این مورد جای خوشحالی دارد.
نجاریان با تمجید از قضاوت خوب داوری تیمش مقابل مس سونگون، اذعان کرد: جا دارد از وحید عرضپیما و حمید کاشانی داوران بازی تشکر کنم.انصافا قضاوت بینقصی داشتند و برای آنان آرزوی موفقیت میکنم.
مدیرعامل شهروند ساری با انتقاد از هجمههای شدیدی که علیه این تیم و تماشاگران شهروند بوجود آمده است، اظهار کرد: از اظهارات ناجوانمردانه و ناعادلانه برخی آقایان متاسفم. ما دیدار مقابل مس سونگون را واگذار کردیم.بروید از سرمربی تیم مس سوال کنید که آیا کوچکترین توهینی به تیمشان شد؟ پس چگونه سرمربی مس از تماشاگران تیم شهروند تمجید میکند؟ امیدوارم کمی واقعبینانه به اتفاقات نگاه کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهروند در پایان گفت: در کجای ایران برای برگزاری مسابقات فوتسال بیش از یکصد نفر نیروی یگان ویژه در سالن حضور مییابند؟ در همین دیدار گیتیپسند و حفاری که با حوادث تلخی همراه شد، فقط با حضور ۷ مامور نیروی انتظامی مسابقه را برگزار کردند اما در ساری یکصد نیروی یگان ویژه در سالن حاضر میشوند و نظم کاملی برقرار میگردد. این مسئله نشان میدهد برخلاف اظهارات ناعادلانه برخی دوستان، در ساری امنیت کاملی برقرار است.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خیلی خوب منطقی جواب بعضیا رو دادین اقای نجاریان دوس داشتنی
قبل بازی حین بازی بعد بازی ارامش و امنیت کامل برقرار بود معمولا امنیتو تو این جیزا می بینن جوری حرف می زنن که تماشاگران ساری با چاقو و چوب بهشون حمله کردن و جونشون به خطر افتاده بود خخخخ حرف خنده دارشون نبودن امنیت بخاطر اومدن یک تماشاگر تو زمینه که اگه این باشه اکثر استادیوم های جهان امنیت ندارن واقعا هرچی بیشتر ادامه بدن به ضرر خودشونه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲