کد خبر : 83757
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:12
-

افتخاری:هنوز پخش زنده دیدار با روسیه قطعی نشده است /مسئولان باشگاه گیتی پسند از روی عصبانیت حرف کناره گیری را زده‌اند

افتخاری:هنوز پخش زنده دیدار با روسیه قطعی نشده است /مسئولان باشگاه گیتی پسند از روی عصبانیت حرف کناره گیری را زده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان را مطلوب خواند و گفت: تیم ملی فوتسال سه روز دیگر با روسیه بازی دارد. روسیه تیم دوم، سوم جهان است، اما هنوز پخش مستقیم این بازی از شبکه سوم نهایی نشده است. سالن هندبال جایگاه زیادی برای تماشاگران ندارد و پاسخگوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان را مطلوب خواند و گفت: تیم ملی فوتسال سه روز دیگر با روسیه بازی دارد. روسیه تیم دوم، سوم جهان است، اما هنوز پخش مستقیم این بازی از شبکه سوم نهایی نشده است. سالن هندبال جایگاه زیادی برای تماشاگران ندارد و پاسخگوی دوستداران فوتسال نیست. امیدوارم کنداکتور صداوسیما جا برای پخش مستقیم دیدار فوتسال ایران و روسیه داشته باشد.
وی در خصوص رأی دیدار گیتی پسند و حفاری عنوان کرد: رأی این بازی اعلام شده و گیتی‌پسند یک هفته زمان دارد تا به کمیته استیناف شکایت کند، اما فکر نکنم اتفاقی بیفتد. اگر حفاری عقب بود، شاید آن موقع گیتی‌پسند می‌توانست اعتراضش به جایی برسد.
مشاور سرپرست کمیته فوتسال در خصوص تهدید گیتی‌پسند برای کناره‌گیری از لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر نکنم این کار را بکنند. مسئولان باشگاه گیتی پسند از روی عصبانیت این حرف را زده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.