کد خبر : 83923
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 17:41
دسته‌بندی نشده
-

لک:کمیته انضباطی باید امتیاز گیتی‌پسند را برگرداند/چند بازیکن ایرانی و خارجی را برای تقویت تیم در نظر داریم

لک:کمیته انضباطی باید امتیاز گیتی‌پسند را برگرداند/چند بازیکن ایرانی و خارجی را برای تقویت تیم در نظر داریم
لک در پاسخ به سوالی در مورد واکنش باشگاه گیتی‌پسند به رأی صادر شده از طرف کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی گیتی‌پسند و حفاری اهواز، گفت: ما اعتقاد داریم رأی صادر شده به حق نیست و به کمیته استیناف شکایت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در پاسخ به سوالی در مورد واکنش باشگاه گیتی‌پسند به رأی صادر شده از طرف کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی گیتی‌پسند و حفاری اهواز، گفت: ما اعتقاد داریم رأی صادر شده به حق نیست و به کمیته استیناف شکایت کردیم و پیگیر موضوع هم هستیم. با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار داریم باید امتیاز ما را برگردانند و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.
وی در مورد برنامه‌های گیتی‌پسند در تعطیلات نیم‌فصل اظهار کرد: یک هفته به بازیکنان استراحت داده‌ایم و تمریناتمان را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد. احتمالاً یک اردوی ۵ یا ۶ روزه نیز برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه در حال تقویت تیم نیز هستیم تا بتوانیم با شرایط ایده‌آل‌تری وارد نیم‌فصل دوم شویم.
لک ادامه داد: امیدوارم در نیم‌فصل دوم محمد کشاورز و مورنو که مصدوم بودند به تیم اضافه شوند و به دنبال تقویت تیم هستیم و چند بازیکن ایرانی و چند بازیکن خارجی را در نظر داریم تا به تیم اضافه شوند. ما دوست داریم با شکلی بهتر در نیم‌فصل دوم ظاهر شویم هرچند که در نیم‌فصل اول هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند مکان برگزاری اردوی این تیم را نامشخص دانست و گفت: این موضوع در حال بررسی است و تصمیم داریم جایی را انتخاب کنیم که هم از لحاظ روحی و روانی به بچه‌ها کمک شود و هم اینکه شرایط ایده‌آل را برای انجام تمرینات مناسب داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

حتتتمن برمیگردونه جوانمرد خخخخخخخخخ

نام ... شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

اگر غیرازین میشد درنیم فصل عجیب بود این تیمو دست تدارکات ضعیف ترین تیم هم بدن باید نتیجه بگیره حس خود بزرگ بینی بهت دست نده ..مرد بودی بدون حاشیه حفاریو میبردی مربی آبروی فوتسالم حفظ میشد

رسول یکشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

۱۰تا برد پشت سر هم خیلی اذیتت کرده؟؟؟؟؟