کد خبر : 83765
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 10:14
-

واکنش دپارتمان داوری به کناره گیری کاشانی

واکنش دپارتمان داوری به کناره گیری کاشانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دپارتمان داوری در مورد اظهارات حمید کاشانی – داور لیگ برتر فوتسال در رسانه ها ، توضیحاتی را ارائه کرد. با توجه به ارزیابی گزارشات ناظران داوری در نیم فصل لیگ فوتسال، دپارتمان داوران در نظر دارد در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال از تمامی داوران تست آمادگی جسمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دپارتمان داوری در مورد اظهارات حمید کاشانی – داور لیگ برتر فوتسال در رسانه ها ، توضیحاتی را ارائه کرد.

با توجه به ارزیابی گزارشات ناظران داوری در نیم فصل لیگ فوتسال، دپارتمان داوران در نظر دارد در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال از تمامی داوران تست آمادگی جسمانی بعمل آورد. همچنین با توجه به آنالیز گروه دپارتمان داوری در مسابقات فوتسال این تصمیم گرفته شده است.
لازم به توضیح است، از تمامی داوران قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال تست آمادگی جسمانی گرفته شده است و برخی از آنها تصور می کردند تنها ملاک وضعیت جسمانی آنها ، همان تست آمادگی جسمانی پیش از فصل است. اما با توجه به گزارش ناظران داوری، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ضرورت دیده اند پس از پایان نیم فصل اول از تمامی داوران لیگ برتر فوتسال تست آمادگی جسمانی گرفته شود.
حمید کاشانی – داور لیگ برتر فوتسال در مصاحبه با بعضی از رسانه اعلام کرده اند در آن زمان مشخص نمی توانند در کلاس نیم فصل شرکت کنند، این در حالی است که تمامی داوران باید در این تست حضور یابند تا بتوانند برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال قضاوت کنند.
گفتنی است، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران توجه کامل به تمام قسمت های داوری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد و در جهت رفع مشکلات فوتسال نیز گام های خوبی برداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.