کد خبر : 84003
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 0:50
-

باغبان‌صالحی: تک تک بازیکنانم عالی هستند/ تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت

باغبان‌صالحی: تک تک بازیکنانم عالی هستند/ تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت
سرمربی طرح و توسعه قزوین گفت: از تک‌تک بچه‌ها در این دیدار راضی هستم بخصوص مسعود محمدی دروازه‌بان ما که امروز فوق‌العاده کار کرد و بنظر من لیاقت حضور در اردوی تیم ملی را نیز داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد باغبان‌صالحی سرمربی تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین در پایان دیدار این تیم با دانشگاه آزاد تهران در مصاحبه با خبرنگار Fut5al در خصوص برد تیم خود گفت: ما با توجه به شرایط جدول و دیدار با رقیب مستقیم خود در انتهای جدول، نیاز شدید به برد و کسب امتیاز کامل از این مسابقه داشتیم. خدا را شاکر هستم که با همت بچه‌ها توانستیم در این دیدار حساس و مهم و خارج از خانه به برتری دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: چند عامل باعث برتری ما در این دیدار بود که مهم‌ترین آن اجرای کارهای از پیش تمرین شده در طول بازی بود. بطور کلی من از تک‌تک بچه‌ها در این دیدار راضی هستم بخصوص مسعود محمدی دروازه‌بان ما که امروز فوق‌العاده کار کرد و بنظر من لیاقت حضور دراردوی تیم ملی را نیز داشت.
وی همچنین گفت: ما در این بازی از تمامی ظرفیت‌های انسانی باشگاه تا آنجا که می‌توانستیم استفاده کردیم. بازیکنی مثل حسن محمدی که در این دیدار برای ما گل‌زد دو ماه بود با ما تمرین نکرده بود. خدا را شکر حضور این بازیکنان برای ما مثمر ثمر بود و توانستیم با یک برد خوب در جدول صعود کنیم.

وی در خصوص کسب نتایج امیدواره کننده بعد از بازگشت دوباره به این تیم گفت: علی‌رغم تغییر و تحولات تیم در طول این نیم فصل، در دو هفته گذشته با تمرینات پرفشار توانستیم یک روند مثبت را ایجاد کنیم که حاصل آن کسب چهار امتیاز در دو بازی بود.

باغبان‌صالحی در مورد آینده تیم و تغییرات احتمالی در تعطیلات نیم فصل گفت: مطمئنا تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد که با تمرینات مستمر و جذب بازیکنان مدنظر، تیم را از ‌بحران خارج کرده و نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جعفر یکشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۲۵

ماشالله به شما وتیمی که ساختید و مطمئنا این تیم روز به روز بهتر میشه.
حق فوتسال قزوین و شخص خودتون خیلی بالاتر از این حرفاست.
آرزوی موفقیت و امیدوارم مسئولین به حمایتتون بیان

نام ... سه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۸

?????