کد خبر : 84047
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 16:52
-

ناظم‌الشریعه: باید بازی‌های دوستانه زیادی برگزار کنیم/ می‌خواهیم جایگاه‌مان را در فوتسال دنیا حفظ کنیم

ناظم‌الشریعه: باید بازی‌های دوستانه زیادی برگزار کنیم/ می‌خواهیم جایگاه‌مان را در فوتسال دنیا حفظ کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری دیدار دوستانه با روسیه اظهار داشت: برای اینکه جایگاه خود را در دنیا حفظ کنیم باید تیم ملی آماده‌ای داشته باشیم و بازی‌های دوستانه مختلفی را برگزار کنیم تا بازیکنان به آمادگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری دیدار دوستانه با روسیه اظهار داشت: برای اینکه جایگاه خود را در دنیا حفظ کنیم باید تیم ملی آماده‌ای داشته باشیم و بازی‌های دوستانه مختلفی را برگزار کنیم تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند و بازیکنان جوان در کنار بازیکنان پر سابقه تیم ملی، بتوانند تجربه کسب کنند.
وی افزود: خیلی مهم است که بازیکنان جوان وارد تیم ملی شوند، قصد ما همین است که آنها را دعوت کنیم تا با جو تیم ملی آشنا شوند. در این اردو سعی کردیم بازیکنانی را که در لیگ خوب کار کرده‌اند به تیم ملی دعوت کنیم، البته خیلی از بازیکنان دیگر هم بودند که می‌توانستند دعوت شوند. تیم ملی باید دائماً بازی دوستانه انجام دهد تا همیشه در شرایط مسابقه باشد، این مسئله بسیار مهم است.
وی در پایان گفت: بچه‌ها از لحاظ جسمانی مشکلی ندارند و در پیک مسابقات لیگ حضور داشتند بر همین اساس تمرینات‌مان برای هماهنگی در اردوی تدارکاتی برگزار می‌شود و شرایط‌شان خوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

اقای ناظم بهترین هستی

امین دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

درود بر اقای ناظم الشریعه
خیلی دشمن دارید و میدونم برای چیه: سالم کار کردن

فرهاد دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۶

دشمنای آقای ناظم عددی نیستند مخصوصا علی افضل