کد خبر : 84173
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 15:13
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز شنبه به پایان رسید. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک را جامع عمل بپوشاند. بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز شنبه به پایان رسید. پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک را جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه سرمربیان تیم‌ها، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه دوم:

 

دانش ورزش فریمان-مقاومت مشهد

در دربی خراسانی‌ها، میزبان پیروز شد. بازی با شروع خوب تیم فریمان آغاز شد بطوریکه در دقایق ۴، ۱۰، ۱۷ و ۱۹ توانستند چهار گل را وارد دروازه میهمان کنند تا با برتری ۴ بر صفر نیمه اول را به پایان برسانند. تیم مقاومت که نمی‌خواست بعد از موفقیت در مسابقات لیگ دو و صعود به لیگ یک، مسابقات را با شکست آغاز کند، در نیمه دوم سراپا حمله شد اما موقعیت‌های بدست آمده را یکی پس از دیگری از دست داد و البته نباید از عکس‌العمل‌های خوب علی پاک سنگربان تیم فریمان غافل شد. تلاش دو تیم در ادامه یک گل را برای هرکدام بهمراه داشت تا این دیدار در پایان با برتری قاطع میزبان خاتمه یابد. تیم دانش‌ورزش فریمان به تازگی تفاهم‌نامه همکاری با تاسیسات دریایی امضا کرده است و اندیشه صعود به لیگ برتر را در سر دارد. این دیدار در حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد.

*مصاحبه اصغر توکلی، سرمربی فریمان: باتوجه به اینکه مسابقه اول لیگ بود و به نوعی داربی هم محسوب می‌شد، این شرایط کار را برای هردو تیم دشوارتر کرده بود. هردو تیم بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کردند که باعث شذ شناختی از یکدیگر نداشته باشیم. با توجه به امتیاز میزبانی و تماشاگران خودی و روحیه خوب بازیکنان خوشبختانه توانستیم پیروز مسابقه شویم.درمورد داوری اعتراضی نکرده‌ام اما فکر می‌کنم داوران به تیم مشهدی تعصب بیشتری داشتند ولی در مجموع عملکرد خوبی داشتند. نیم‌نگاهی به صعود داریم و امیدوارم که تیم‌مان به پلی‌آف صعود کند.

*مصاحبه احد شفیعی، سرمربی مشهد: ما به تازگی از لیگ دو به لیگ یک صعود کردیم و مسابقات پلی‌آف لیگ دو نیز با بی‌نظمی زیادی برگزار گردید که سبب شد زمان کمی برای آماده‌سازی تیم‌مان داشته باشیم و با توجه به اینکه ۴۰ دررصد بازیکنانمان به تازگی به جمع ما اضافه شدند و چند بازیکن مصدوم هم داشتیم، نتوانستیم هماهنگی خوبی داشته باشیم و این مسائل دست به دست هم داد تا نتیجه بدی کسب کنیم. به تیم فریمان که یک تیم جوان و دونده بودند تبریک می‌گویم ولی تقریبا تیم برتر زمین ما بودیم و موقعیت‌هایمان بیشتر بود اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. داوران هم مدیریت خوبی بر بازی داشتند و اشتباه تاثیرگذاری نکردند. نتایج هفته اول به هیچ عنوان بیانگر عملکرد تیم‌ها نیست و مطمئنا نیم‌نگاهی به صعود نیز خواهیم داشت.

خبرنگار-جواد اکبریاری

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نفت امیدیه-زاگرس خوزستان

دیدار پرگل خوزستانی‌ها به سود میزبان خاتمه یافت. در این مسابقه پرهیجان که هر دو تیم عملکردی قابل تحسین داشتند، تیم میهمان موفق شد از موقعیت‌های خود استفاده بهتری بکند و ۳ امتیاز مسابقه را دشت نماید. در این دیدار نماینده فدراسیون رفتار مناسبی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال نداشت که امیدواریم در دیدارهای آینده شاهد چنین رفتاری از جانب نمایندگان محترم فدراسیون نباشیم.

خبرنگار-سیدحسین موسوی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بالان صنعت شیراز-شهرداری رشت

جدال شمال و جنوب با برتری جنوبی‌ها به پایان رسید. این دیدار که در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت را بر روی دروازه حریف خلق کردند که سرانجام مزد زحمات خود را گرفتند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به اتمام رسید. در نیمه دوم هردو تیم حملاتی را ترتیب دادند که سهم هریک از تیم‌ها یک گل بود تا در جدال نزدیک نمایندگان شمال و جنوب، شیرازی‌ها پیروز شوند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سن‌ایچ ساوه-رعدپدافند اصفهان

سن‌ایچ که با هدایت رضا عقابی و بهره‌گیری از بازیکنان باتجربه‌ای چون حمید نصیری، حمید طاهری و ناصر بابایی به مصاف حریف جوان و سرباز رعد پدافند رفته بود در نیمه نخست اسیر نمایش خوب تیم میهمان شد بگونه‌ای که این نیمه با برتری ۳ بر یک رعدپدافند به اتمام رسید. اما در نیمه دوم تیم میزبان بازی را در دست گرفت و با استفاده از تجربه بازیکنانش ۴ گل را وارد دروازه حریف کرد تا بازی باخته را با برد عوض کند. قضاوت خوب داوران مسابقه بگونه‌ای بود که تحسین سرمربیان هردو تیم را درپی داشت

*مصاحبه رضا عقابی، سرمربی ساوه: بنظرم یکی از زیباترین بازی‌های لیگ  را شاهد بودیم. در نیمه اول ۸ موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و اسیر ۳ شوت ناگهانی شدیم و نیمه نخست را واگذار کردیم اما در نیمه دوم روند بازی کاملا در اختیار ما بود و بیش از ۳۰ موقعیت گل خلق کردیم که خوشبختانه به حق خودمان که پیروزی بود، رسیدیم. داوری هم عالی بود که جا دارد از آنان تشکر کنم.

*مصاحبه سرمربی اصفهان: بازی خوبی بود و برای ما دو نیمه متفاوت داشت.نیمه اول ۵ دقیقه زیر فشار بودیم اما در ادامه از فشار بیرون آمدیم و ۳ گل زدیم.در نیمه دوم اسیر احساسات شدیم که با توجه به جوانی بازیکنانم طبیعی بنظر می‌رسد زیرا حریف تیمی باتجربه بود. تیم ما بسیار جوان است و بالاخره جوانگرایی تاوانی دارد که ما هم تاوانش را پرداخت کردیم. داوری هم در این مسابقه خوب و بدون مشکل بود.

خبرنگار-مهدی کاظمی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جدول رده‌بندی گروه دو:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده گل‌خورده تفاضل امتیاز
۱ دانش ورزش فریمان ۱ ۱ ۰ ۰ ۵ ۱ ۴ ۳
۲ سن ایچ ساوه ۱ ۱ ۰ ۰ ۵ ۳ ۲ ۳
۲ نفت امیدیه ۱ ۱ ۰ ۰ ۵ ۳ ۲ ۳
۴ بالان صنعت شیراز ۱ ۱ ۰ ۰ ۲ ۱ ۱ ۳
۵ پارسیان شهرقدس ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
۶ شهرداری رشت ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۲ ۱- ۰
۷ رعد پدافند اصفهان ۱ ۰ ۰ ۱ ۳ ۵ ۲- ۰
۷ زاگرس خوزستان ۱ ۰ ۰ ۱ ۳ ۵ ۲- ۰
۹ مقاومت شهرداری مشهد ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۵ ۴- ۰

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه دو:

۳ گل:

پوریا گلشنی

۲ گل:

علی حسینی-هاشم شیرعلی-سعید کرمی-رضا سپندار-امید بهرامی‌زاده

۱ گل:

احسان سلطان‌پور-رضا صوفی-محمد معظم-ناصر حاجی-نبی دهقان-سعید مهمان‌دوست-هومن یعقوبی‌نژاد-رحمان اسکندری-سعید خوش‌خلق-نیما راجعی-محمدحسن عباسی-حمید طاهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.