کد خبر : 84131
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 11:27
-

شمسایی: در کلاس مربیگری مهم نیست چه کسی باشی/ نه تیم ملی به من احتیاج دارد و نه من دیگر قصد بازگشت دارم

شمسایی: در کلاس مربیگری مهم نیست چه کسی باشی/ نه تیم ملی به من احتیاج دارد و نه من دیگر قصد بازگشت دارم
آقای گل فوتسال جهان گفت: در کلاس مربیگری مهم نیست چه کسی باشید و هر روز باید درس جدیدی یاد بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد حضور در کلاس مربیگری فوتسال اظهار داشت: این برای من باعث افتخار است که در کنار بزرگان فوتسال حضور دارم و همه اینجا جمع شده‌اند. قرار است چند نفر دیگر هم اضافه شوند. در کلاس مربیگری فرقی نمی‌کند چه کسی باشی. مهم این است که هر روز باید یک درس جدید یاد بگیرید. اینجا از حضور بزرگان استفاده می‌کنیم و یکی دو مربی هم از خارج آمدند که یک بدنساز برزیلی حضور دارد. امیدوارم چیزهای که یاد می‌گیریم را در اختیار جوانان بگذاریم.

وی گفت: کسانی که باید قدر ما را بدانند، می‌دانند. ما خاک پای مردم هستیم و آنها قدردان خوبی هستند. مهم این است که فوتسال و تیم ملی ما پیشرفت کند و موفق باشد. ما هم اگر تلاش کرده‌ایم برای کشورمان بوده است.

آقای گل فوتسال جهان با بیان اینکه حاشیه‌های زیادی در مورد حضور او و بازگشتش به تیم ملی گفت: من اصلا نگفتم که می‌خواهم بازگردم. چنانکه اگر می‌خواستم بازگردم از آن زمان که ناظم‌الشریعه آمد و از من دعوت کرد، می‌آمدم. گفتند فالکائوی برزیلی می‌خواهد به تیم ملی برگردد و عنوان آقای گلی جهان را به دست بیاورد. من هم گفتم اگر مسئولان دوست داشته باشند و به فکر کشور باشند من می‌توانم در چند بازی دوستانه که برای تیم ملی تدارک می‌بینم بازی کنم و این افتخار برای ایران بماند.

شمسایی ادامه داد: کار من دیگر در تیم ملی تمام شده است و نه تیم ملی به من احتیاج دارد و نه من دیگر قصد بازگشت دارم چون به برزیل، اسپانیا و ایتالیا گلزنی کرده‌ام. قرار نیست من در این زمینه صحبت کنم. اگر خواستند می‌آیم و اگر هم که نه، دیگر هیچ. ۱۳-۱۴ سال در تیم ملی حضور داشتم و اگر بخواهند شرایط حفظ شود می‌توانم در چند بازی شرکت کنم و تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.