کد خبر : 84632
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 - 9:52
-

نجاریان:چاره ای جز بازی در سالن رسول حسینی نداریم/ جذب بازیکنانی مثل طاهری جنبه تبلیغات انتخاباتی ندارد/ فعلا شرایط قهرمانی را نداریم/۲یا۳ بازیکن جدید جذب می کنیم/قرار بود اسماعیل پور به شهروند بیاید

نجاریان:چاره ای جز بازی در سالن رسول حسینی نداریم/ جذب بازیکنانی مثل طاهری جنبه تبلیغات انتخاباتی ندارد/ فعلا شرایط قهرمانی را نداریم/۲یا۳ بازیکن جدید جذب می کنیم/قرار بود اسماعیل پور به شهروند بیاید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت تنها پایگاه خبری تخصصی فوتسال در نظر داریم، با ایجاد پل ارتباطی بین باشگاه‌ها و هواداران، گامی موثر در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و بر اساس نیاز مخاطبانمان برداریم.از همین رو پایگاه خبری فوتسال بر اساس برنامه، هر هفته را به یکی از باشگاه‌های لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت تنها پایگاه خبری تخصصی فوتسال در نظر داریم، با ایجاد پل ارتباطی بین باشگاه‌ها و هواداران، گامی موثر در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و بر اساس نیاز مخاطبانمان برداریم.از همین رو پایگاه خبری فوتسال بر اساس برنامه، هر هفته را به یکی از باشگاه‌های لیگ برتری اختصاص خواهد داد تا هوادارانش سوالات خود را از مسئولان بپرسند.  در اولین هفته فراخوانی برای سوال از سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری دادیم که پس از جمع آوری سوالات،ایشان در گفتگو با ما به آنها پاسخ داد که از نظرتان می گذرد:

سوال)چرا در زمین کوچک بازی می‌کنید؟

سالن سیدرسول حسینی تنها سالنی هست که در شهر ساری وجود دارد و می‌توانیم با توجه به تعداد زیاد هوادارانمان از آن استفاده کنیم. ما خودمان هم دوست نداریم در زمین کوچک بازی کنیم ولی چاره‌ای جز این نداریم. ضمن اینکه شورای تامین هم با توجه به تعداد طرفداران اجازه بازی در سالن دیگری را به ما نمی‌دهد.

سوال)چرا تا سال انتخابات شد یادتان آمد شهروند بازیکن نیاز دارد؟ آیا از محمد طاهری استفاده تبلیغاتی کرده‌اید؟

دو سال است که تیمی خوب را روانه لیگ می‌کنیم و این مسئله ربطی به سال جاری و انتخابات ندارد. بالاخره به یکباره نمی‌شود همه تیم را تغییر داد. باید پروسه زمانی را طی کرد تا تیمی را برای جایگاه‌های بالای جدول ببندیم. امسال هم با توجه به نیازهای تیم از وجود بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

سوال)در کجای دنیا ۱۴-۱۵ سال مربیان تیم تغییر نمی‌کنند؟ بعنوان مثال محمد اسماعیل‌پور و مسعود نجاریان برادر خودتان چرا اینهمه سال در تیم حضور دارند؟

بنظرم یکی از عوامل موفقیت یک تیم ثبات است.بنده در طول ۱۵ سال تیمداری در لیگ برتر فقط ۵ بار مربی عوض کرده‌ام و اعتقادی هم به تغییرات ندارم. اینهایی که در حال حاضر بر روی نیمکت حضور دارند از بهترین مربیان استان هستند و از بازیکنان خوب و سال‌های گذشته همین استان بوده‌اند. هرکدام از کسانیکه برای شهروند زحمت بکشند بنده از آنها در تیم‌های پایه استفاده خواهم کرد و به آنها پیشنهاد حضور در کادرفنی رده‌های پایه را می‌دهم.

سوال)چرا تیم را برای قهرمانی نمی‌بندید؟

برای قهرمانی به ابزارهای گوناگونی نیازمندیم. چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری. تیم برای قهرمانی ابتدا نیازمند سالن مناسب است وقتی ما در شهرمان یک سالن در حد هواداران پرتعدادمان که در هر بازی شرمنده عده‌ای که پشت درب‌ها می‌مانند می‌شویم، پس انتظار زیادی نمی‌توانیم داشته باشیم. همه چیز باید در کنار هم باشد تا تیم برای قهرمانی بسته شود. برای قهرمانی نیاز به اعتبارات و امکانات زیادی داریم که در حال حاضر آن را نداریم اما کم‌کم به سمت این مسئله پیش می‌رویم.

سوال)آقای خیراندیش سرپرست تیم شهروند جز چشم آقای نجاریان و اعتراض به داوری چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا نمی‌توان شخصی بهتر را در این پست قرار دهید؟

بالاخره سرپرست تیم باید کسی باشد که به مدیرعامل نزدیک باشد و به نوعی چشم مدیرعامل تیم است. بنده کاملا از آقای خیراندیش راضی هستم.

سوال)برای نیم فصل بازیکنی جذب می‌کنید یا خیر؟

قطعا ۲ تا ۳ بازیکن خواهیم گرفت.

سوال)اول فصل قول گرفتن چند بازیکن بزرگ را دادید اما فقط محمد طاهری را جذب کردید. منظور از بازیکنان بزرگ نمیتواند بازیکنان این شهر باشد بلکه باید بازیکنی در سطح محمد طاهری به شهروند بیاید. آیا بازیکنی در سطح طاهری جذب می‌کنید؟

ما محمد طاهری و علی کیایی که بازیکنان بزرگ و ملی‌پوشی بوده‌اند را از شهیدمنصوری قرچک جذب کردیم. بالاخره با ۱۰ بازیکن صحبت می‌کنیم و بنا به دلایل محتلف فقط می‌توانیم با ۲،۳ بازیکن به توافق برسیم. بنده با احمد اسماعیل‌پور هم صحبت کرده بودم اما در دقایق آخر اتفاقاتی افتاد که در گیتی‌پسند ماندنی شد.

سوال)آیا به فکر ساخت سالنی در سطح نام و شهر ساری و طرفداران پرشمار شهروند هستید؟

بنده تیم دارم و سالن‌دار نیستم. سالن مسئول دارد و مسئولین باید به فکر ساخت سالن باشند. ما سال‌هاست پیگیر ساخت سالن هستیم.

سوال)نحوه ورود طرفداران به سالن سیدرسول حسینی و برخورد مسئولان سالن مناسب نیست. آیا نمی‌توانید برای حل این مسئله چاره‌ای بیندیشید؟ سختی های فراوانی را برای ورود به سالن تحمل می‌کنیم.

سالن یک سری شرایط دارد. دو ساعت و نیم قبل از آغاز مسابقه درب‌های سالن را باز می‌کنیم اما اکثر تماشاگران می‌خواهند در نیم ساعت آخر وارد سالن شوند. از درب ورودی که تماشاگران مورد تفتیش قرار می‌گیرند تا داخل سالن در اختیار یگان ویژه است و در خیابان‌های منتهی به سالن نیز ماموران نیروی انتظامی حضور دارند و این مسائل هماهنگ شده است.

سوال)چرا از گیت دوم سالن برای بهبود نحوه ورود طرفداران استفاده نمی‌کنید؟

این مورد به تشخیص فرماندهی بستگی دارد و فرمانده نیروی انتظامی و یگان ویژه می‌تواند چنین اجازه‌ای را صادر کند. حتی وقتی تصمیم به بسته شدن درب‌های سالن می‌‌گیرند، بنده شخصا شاهد بودم که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به فرمانده سالن دستور باز شدن درب‌ها را داد، با مخالفت فرمانده سالن مواجه شد.یعنی گفتن بنده و نماینده فدراسیون چندان موثر واقع نخواهد شد چرا که فرماندهان به خوبی وظایف خود را می‌دانند. سالن ظرفیت مشخصی دارد و آنها نیز بهتر می‌دانند چگونه تماشاگران را کنترل کنند.

سوال)چرا سالن ساری اینقدر کوچک است؟

سالن ساری کوچک است و کاری از دست ما برنمی‌آید.

سوال)چرا در مورد وقایع و حوادث دیدار مقابل دانشگاه‌آزاد پاسخی ندادید؟

دوست نداشتیم پاسخ آن‌ها را بدهیم. به هرحال اگر ما پاسخ می‌دادیم آن‌ها نیز جواب می‌دادند. به شخصه هیچگاه دوست نداشته و ندارم که وارد حاشیه شویم. در آن مقطع اگر پاسخ کادرفنی دانشگاه‌آزاد را می‌دادیم، تیم‌مان به حاشیه می‌‌رفت. ترجیح دادیم در قبال هجمه‌های ناعادلانه سکوت کنیم.

سوال)چرا مجموعه پایگاه خبری فوتسال در رابطه با اتفاقات دیدارهای شهروند با دبیری تبریز و دانشگاه‌آزاد با شما مصاحبه‌ای نگرفت؟ آیا دلیل خاصی وجود دارد؟

نه به هیچ عنوان مسئله‌ای وجود ندارد. پایگاه خبری فوتسال چندین مرتبه با ما تماس گرفت اما ترجیح دادیم پاسخ مسئولان دو تیم دبیری و دانشگاه‌آزاد را ندهیم. طرز فکر بنده فرق دارد و دلیلی نمی‌دیدم در آن مقطع مصاحبه کنم. هرموقع نیاز باشد جواب منتقدان را خواهم داد. پایگاه خبری فوتسال همواره رابطه مناسبی با باشگاه شهروند داشته و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

صحبت‌های پایانی:

این تیم بیست سالی می‌شود که تشکیل شده است. در طول این سال‌ها هواداران، رکن اصلی و اساسی تیم بوده‌اند و اگر محبت هوادارانمان نبود، به شخصه انگیزه‌ام را برای تیمداری از دست می‌دادم. شاید سن برخی از طرفداران ما کمتر از عمر تیمداری بنده در فوتسال باشد. اگر این هواداران نبودند، شهروندی هم وجود نداشت. تیم کنونی از ابتدا به این شکل نبود. در ابتدا تیم بعنوان امامزاده یحیی تشکیل شد و با ۱۰۰ و یا ۲۰۰ هوادار فعالیتمان را آغاز کردیم و پله‌پله پیشرفت کردیم و به اینجا رسیده‌ایم. به هرحال اگر هواداران نبودند تا الان تیمداری نمی‌کردیم.قدردان تمامی هواداران هستیم. سابقه پنجمی در لیگ برتر را داریم اما تا زمانی که اسپانسر و منابع مالی مناسب نداشته باشیم، نمی‌توانیم تیم را برای قهرمانی ببندیم. من هم همانند طرفدارانمان دوست دارم طعم قهرمانی را بچشم. در درجه اول اعتقاد دارم باید به تیم‌های پایه توجه کرد و پشتوانه‌سازی کرد. انشاالله با کمک خدا و حمایت طرفدارانمان بتوانیم فوتسال ساری را به جایگاه واقعی‌اش که حضور در رتبه‌های بالای جدول است، برسانیم.از حمایت‌های تمامی هوادارانمان تشکر می‌کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.