کد خبر : 84937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 11:27
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:جدایی جعفری به دلیل مشکلات شخصی بود، نه اختلاف با باشگاه/ یک بازیکن جذب می‌کنیم که نمی‌خواهم نامش رسانه‌ای شود

اصغری مقدم:جدایی جعفری به دلیل مشکلات شخصی بود، نه اختلاف با باشگاه/ یک بازیکن جذب می‌کنیم که نمی‌خواهم نامش رسانه‌ای شود
مربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: یک بازیکن ایرانی در نظر داریم و مشغول مذاکره هستیم ولی نمی‌خواهم نامش رسانه‌ای شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در خصوص وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: بعد از پایان نیم فصل اول، ما به خاطر استراحتی که به بازیکنان تیم داده بودیم، ۴ روز اول تمریناتمان را به فعالیت‌های آمادگی جسمانی و بدنی اختصاص دادیم.
وی افزود: بعد از تمرینات بدنی، سعی کردیم بیشتر تمرینات تاکتیکی را مد نظر قرار دهیم، زیرا ما در ۴ هفته اول نیم فصل دوم، بازی‌های بسیار دشواری مقابل مس سونگون، تاسیسات دریایی، حفاری و گیتی‌پسند داریم.
مربی تیم دبیری تبریز در خصوص جدایی بهروز جعفری از این تیم خاطر نشان کرد: بهروز جعفری ظاهراً مسئله شخصی و خانوادگی داشت که درخواست رضایت‌نامه کرد و ما هم به نظر او احترام گذاشتیم و با صدور رضایت‌نامه‌اش موافقت کردیم تا از تیم جدا شود و به مسائل شخصی‌اش رسیدگی کند.
اصغری مقدم در رابطه با اینکه گفته می‌شود جدایی جعفری به دلیل اختلافش با باشگاه بوده است، گفت: اصلاً چنین موضوعی در میان نبود و به عقیده من، باشگاه دبیری به قدری باشگاه خوبی است که فکر نمی‌کنم مشکلی با بازیکنان داشته باشد، دبیری یکی از ۲ باشگاهی است که پرداختی‌هایش به موقع بوده است.
وی در خصوص برنامه تیمش در تعطیلات نیم فصل تصریح کرد: به هر حال اکثر تیم‌ها در چند روز اول به بازیکنان خود استراحت دادند تا آنها را از لحاظ روحی و روانی به آمادگی برسانند، خدا را شاکریم که تمرینات خوبی را نیز انجام داده‌ایم و ما هم مانند سایر تیم‌ها، خودمان را برای نیم فصل‌ دوم مسابقات آماده می‌کنیم.
مربی-بازیکن دبیری در ارتباط با احتمال جذب بازیکن در طول تعطیلات خاطر نشان کرد: ما یک گزینه مدنظر داریم که داریم روی جذب این بازیکن کار می‌کنیم، من نمی‌خواهم اسم او رسانه‌ای شود و این بازیکن ایرانی خواهد بود.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.