کد خبر : 84926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 9:42
-

مروری بر شرایط تیم های لیگ برتر در نیم فصل/تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

مروری بر شرایط تیم های لیگ برتر در نیم فصل/تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها لیگ برتر فوتسال تعطیل است و تیم ها خود را برای حضور در نیم فصل دوم آماده می کنند. بیاید مروری کنیم بر آنچه بر تیم ها گذشت و آنچه در نیم فصل برای آنها رخ داده و ادامه مسیر: ۱-گیتی پسند، سکوت در تعطیلات گیتی پسندی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها لیگ برتر فوتسال تعطیل است و تیم ها خود را برای حضور در نیم فصل دوم آماده می کنند. بیاید مروری کنیم بر آنچه بر تیم ها گذشت و آنچه در نیم فصل برای آنها رخ داده و ادامه مسیر:

۱-گیتی پسند، سکوت در تعطیلات

گیتی پسندی ها که روزهای پر هیاهویی در پایان نیم فصل اول پشت سر گذاشتند این روزها در آرامش تمرینات خود را پیگیری می کنند.این تیم احتمالا به یک اردو در اطراف اصفهان برود و آب و هوایی عوض کند.گیتی پسندی ها یکی دو بازیکن مدنظر دارند اما هنوز چیزی قطعی نیست.آنها به رضا لک سرمربی خود هم اجازه ندادند به کلاس های مربیگری برود تا با قدرت تمرینات را پی بگیرند.آنها همچنان به رای کمیته استیناف در مورد بازی با حفاری امیدوارند.

۲-مس سونگون، تمرین در تبریز

علیرغم اینکه افضل درخواست اردوی خارجی و بعد از آن داخلی را داده بود مدیریت باشگاه وعده پرداخت مطالبات را داد تا بازیکنان با روحیه به تمرینات بپردازند.این تیم تمرینات خود را در تبریز شروع کرده و بازیکن جدیدی جذب نخواهد کرد.

۳-دبیری، به دنبال بازیکن برزیلی

شاگردان اصغری مقدم هم تمرینات خود را بدون سرو صدا در تبریز شروع کرده اند.دبیری ۴ بازی دشوار در ابتدای نیم فصل دوم دارد و تمرکز آنها روی این بازی هااست.این تیم بهروز جعفری را از دست داد و قصد دارد یک بازیکن چپ پای برزیلی را بگیرد.

۴-حفاری خوزستان،تقویت کادرفنی

حفاری در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و حتی مدعی قهرمانی است. از اهواز شنیده می شود که این تیم به دنبال استخدام یک مدیرفنی است تا در کنار علاسوند جوان،این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.حفاری تمرینات خود را آغاز کرده و بازیکن جدید نگرفته است.

۵-تاسیسات،منتظر بازیکن برزیلی

تاسیساتی ها نیم فصل پرفراز و نشیبی داشتند،انها در آخرین هفته ها محمود خوراکچی را به کادر فنی اضافه کردند و قصد دارند بازیکنان جدید جذب کنند.ککو از برزیل شاخص ترین خرید آنهاست و شنیده می شود بهروز جعفری هم با این تیم به توافق رسیده است.تاسیسات به دنبال جذب مهران عالیقدر هم بود اما گیتی پسند با جدایی این بازیکن موافقت نکردند.شنیده می شود دو بازیکن هم از این تیم کنار گذاشته خواهند شد.این تیم این روزها تمرینات خود را در غیاب سه مربی اش که در کلاس های مربیگری هستند استارت زده است.

۶-شهروند،فعال در نقل و انتقالات

شهروندی ها در غیاب سرمربی خود رعدی که در کلاس های مربیگری حضور دارد تمریناتش را استارت زده است.این تیم مسعود سعادتی را از طرح و توسعه الوند گرفته و یک دروازه بان جوان را هم جذب کرده و یک بازیکن دیگر هم مدنظر این تیم است.

۷- شهرداری ساوه، آمادگی بدون سرمربی

شهرداری این فرصت را دارد تا با توجه به مهره های خوبی که دارد تیمش را با نتایج بهتر در نیم فصل دوم آماده کند. این تیم این روزها تمرینات خود را در غیاب محسن حسن زاده که در کلاس های مربیگری حضور دارد استارت زده و خود را برای میزبانی از دانشگاه آزاد آماده می کند.

۸-ارژن،منتظر شروع نیم فصل

ارژنی ها که در میانه های نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتند امیدوارند با وقفه ایجاد شده روند آمادگی آنها مختل نشود.این تیم این روزها تمرینات خود را با جدیت پیگری می کند و منتظر شروع نیم فصل دوم است.

۹-یاسین پیشرو، نیم فصلی دشوار

یاسینی ها هم بدون دو مربی خود تمرینات را استارت زده اند. محمدرضا حیدریان و ابوالقاسم عارفیان در کلاس های مربیگری هستند و تمرینات با حضور دستیار و سرپرست تیم برگزار می شود.این تیم بازیکن جدیدی جذب نکرده و به نظر می رسد این اتفاق رخ ندهد.

۱۰-فرش آرا،تقویت کادرفنی

نتایج نه چندان خوب تیم مشهدی باعث شد تا بلافاصله پس از پایان نیم فصل هیات مدیره این باشگاه تشکیل جلسه داده و بنا بر تقویت کادرفنی شود.شنیده می شود احتمالا محسن خبیری به عنوان مدیرفنی یا کمک مربی به این تیم اضافه شود.احتمال جذب بازیکن هم در فرش آرا هست.

۱۱-مقاومت، بی حاشیه به دنبال اوج

انتظارات از مقاومت در نیم فصل اول چندان برآورده نشد. تیم جوانی که می توانست بهتر کار کند مدتی است تمرینات خود را استارت زده و فلاح امیدوار است با همان تیم نیم فصل اول شرایط بهتری در ادامه لیگ پیدا کند.

۱۲-طرح و توسعه،خانه تکانی

هر چند روز یکبار اتفاقات عجیبی در این تیم رخ می دهد.تعدادی از بازیکنان برای جدایی در نیم فصل وعده گرفته بودند که به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد و بازیکنانی مثل مسعود محمدی،مسعود سعادتی،مصطفی طیبی و… از این تیم جدا شوند.احتمالا بازیکنان بومی جایگزین این بازیکنان می شوند.

۱۳-دانشگاه آزاد،جذب بازیکن

حسین شمس بارها عنوان کرده که تیمش نیاز به تقویت بازیکن دارد.او به همراه دو دستیارش این روزها در کلاس مربیگری هستند اما قطعا برنامه ای برای نیم فصل دارند. جذب چند بازیکن مدنظر این تیم است اما اینکه این بازیکنان چه کسانی هستند و با چه کیفیتی باید منتظر بمانیم.

۱۴-آذرخش،امیدوار به حل مشکلات

از همان ابتدای لیگ این تیم با مشکلات مالی دست و پنچه نرم می کرد.این تیم تمرینات خود را استارت زده ولی همچنان با مشکلات مالی روبروست و امیدوار است حل شود.با ادامه این روند آنها گزینه اول سقوط هستند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

شهرداری مهمان دانشگاه آزاد هستش نه میزبان