کد خبر : 85045
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1395 - 17:02
-

علیزاده:حمایت تماشاگران قرچکی در پیروزی ما موثر بود/ تعطیلی هفته قبل به سود ما شد

علیزاده:حمایت تماشاگران قرچکی در پیروزی ما موثر بود/ تعطیلی هفته قبل به سود ما شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود علیزاده مدیرعامل باشگاه مقاومت قرچک با اشاره پیروزی این تیم مقابل تیم آتلیه طهران قم گفت:پیش از بازی تصور می کردیم کار بسیار سختی داشته اشیم اما در جریان بازی با درایت آقای زرخانلی و بازیکنان تیم نمایش خوبی ارائه دادیم و به یک برد شیرین دست یافتیم. علیزاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود علیزاده مدیرعامل باشگاه مقاومت قرچک با اشاره پیروزی این تیم مقابل تیم آتلیه طهران قم گفت:پیش از بازی تصور می کردیم کار بسیار سختی داشته اشیم اما در جریان بازی با درایت آقای زرخانلی و بازیکنان تیم نمایش خوبی ارائه دادیم و به یک برد شیرین دست یافتیم.

علیزاده با بیان اینکه استراحت هفته قبل تیمش به سود آنها شد تاکیدکرد: چون تیم دیر بسته شد و تیم جوانی داریم استراحت هفته قبل این فرصت را به تیم داد تا با برگزاری دو بازی دوستانه با هماهنگی بیشتری برای ادامه لیگ وارد مسابقات شویم و ثمره آن را این هفته دیدیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت قرچک با اشاره به حمایت قرچکی ها و طرفداران منصوری از این تیم اذعان داشت:دید قبلی نسبت به تیم ما عضو شده و خوشبختانه در بازی دیروز تماشاگران زیادی برای تماشای بازی ما به سالن آمدند.پیش از این فقط تماشاگران برای مشاهده بازی ها به سالن می آمدند اما در بازی دیروز تشویق های زیادی هم شاهد بویدیم که بدون تردید در پیروزی ما موثر بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی شنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

آقا داود دوست داریم

موسی لیدرقرچک یکشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۲۵

سلام خدمت آقای علیزاده. ازاینکه یک قرچکی که عاشق و کاربلد فوتسال در راس این تیم خوب قرار داره خیلی خوشحالم. به عنوان کسی که سالها تو فوتسال بودم میگم تیم مقاومت پتانسیل لیگ برتری شدن رو داره و ازطرف خودم این قولو میدم باتمام وجود ازتون حمایت کنیم