کد خبر : 85112
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 21:54
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه اول:

 

مقاومت قرچک-آتلیه طهران قم

در جدال جذاب و پرگل تیم‌های بدون شکست، میزبان پیروز شد. این دیدار که در سالن هفتم‌تیر قرچک برگزار شد با استقبال نسبتا خوبی از سوی قرچکی‌ها همراه شد و همین امر کار را برای تیم میهمان دشوار کرد. شاگردان زرخانلی که در هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه بودند، به خوبی از این فرصت استفاده کرده و بازی به مراتب بهتری نسبت به دیدار نخست خود ارائه کردند. در طرف مقابل نیز تیم قم حریفی دست و پا بسته نبود و چه‌بسا اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردند، با امتیاز به قم بازمی‌گشتند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاس قوامین-مبل کریمی البرز

در پرکارت‌ترین دیدار هفته، جدال نفس‌گیر پاس و مبل‌کریمی با تساوی در عدد ۴ خاتمه یافت. تیم پاس ۲ اخراجی و تیم مبل‌کریمی ۳ اخراجی داشتند و بازی بسیار پرتنش دنبال شد بگونه‌ای که در چند صحنه بازی برای دقایقی بعلت اعتراض تیم‌ها متوقف می‌شد. به هر ترتیب دیدار پرموقعیت دو تیم بدون برنده به اتمام رسید تا امتیازات این دیدار تقسیم شود. کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال این دیدار را از نزدیک نظاره‌گر بود.

×مصاحبه غلامرضا مرادی سرمربی پاس:بعد از دو بازی سختی که داشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم، تیم را از هر نظر برای این دیدار آماده کرده بودیم و پس از دو بار جلو افتادن، نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده لازم را ببریم. تیم مبل کریمی هم متاسفانه با حاشیه‌سازی و اعتراض‌های شدید مدامبازی را نگه می‌ئاشتند و توانستند با همین ترفند بازی را به تساوی بکشانند.داوران ما متاسفانه قضاوت نمی‌کنند بلکه مدیریت می‌کنند و این مسئله به تیم‌ها آسیب می‌رساند. سوال دارم که آیا داور می‌تواند به ما بگوید برای ما پسته و بادام بخرید؟! داور میهمان ماست آیا میهمان می‌تواند به میزبان بگوید که چه چیزی فراهم شود؟! امیدوارم به این مسائل رسیدگی شود.

×مصاحبه سید محمد کریمی سرمربی البرز:بازی حساسی برای هر دو تیم بود.در کل بازی سختی را گذراندیم.فکر می‌کنم بازی از دست داوران خارج شده بودو با دادن کارت‌های پیاپی بازی را به تشنج کشیده بود. پاس تیم جوانی است و موقعیت‌هایی هم داشتند اما ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم.در مجموع از نتیجه راضی نیستم. مجبور شدم تیمم را برای لحظاتی بیرون بکشم تا جو آرام شود زیرا احساس کردم داوران آرامش لازم را ندارند.

خبرنگاران:رامین دهقانی و جواد رضایی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حاجی‌منصف-استقلال نوین ماهشهر

قائمشهری‌ها بالاخره نخستین پیروزی خود را دشت کردند. تیم حاجی‌منصف که از چند بازیکن مطرح لیگ برتری در ترکیب خود بهره می‌برد در تقابل با میهمانش بازی بهتری به نمایش گذاشت و توانست نخستین پیروزی خود در فصل جدید را رقم بزند. استقلال نوین ماهشهر نیز پس از پیروزی در دیدار نخست، در دومین هفته پیاپی شکست خورد.

×مصاحبه ایمان احمدی سرمربی حاجی‌منصف قائمشهر: بازی خوبی را شاهد بودیم. در اکثر دقایق مالکیت توپ با ما بود و موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم. با احترام به تیم حریف، برتری در این دیدار حقمان بود که شکرخدا به آن دست پیدا کردیم. درخصوص داوری هم نظر خاصی ندارم اما در بسیاری از صحنه‌ها به ضرر تیم ما سوت زد. با تیم جوانی که دارم اولین هدفمان حفظ تیم در لیگ یک خواهد بود و امیدواریم بازی‌های خوبی را در مسابقات به نمایش بگذاریم.

خبرنگار-آرمان رسول‌پور

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بهراد اردبیل-فردوسی مشهد

تقابل نزدیک و تماشایی دو تیم را میزبان به سود خود خاتمه داد. اردبیلی‌ها که از برد هفته گذشته خود شادمان بودند، در این بازی هم حریف سرشناس و قدرتمند خود را شکست دادند تا نشام دهند نتایج خوب این تیم اتفاقی نبوده است. فردوسی مشهد نیز که در هفته گذشته بدون برگزاری بازی برنده اعلام شده بود، در نخستین دیدار فصل جدیدش نتوانست امتیازی از بازی دشت کند هرچند که حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم مقابل نبود.

×مصاحبه حمداله عینی سرمربی اردبیل:بازی بسیار سختی بود چرا که بازیکنان فردوسی برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بودند زیرا نیم‌نگاهی به لیگ برتر دارند و سال گذشته نیز در لیگ برتر بوده‌اند.به جهت آشنایی با سبک بازی تیم فردوسی، روی نقاط ضعب حریف مخصوصا پاورپلی کار کرده بودیم و خوشبختانه نتیجه مدنظرمان را هم گرفتیم. با وجود اینکه ناظر داوری بازی آقای منوچهر نظری بودند که از مفاخر داوری ایران بشمار می‌روند اما داور اول مسابقه در اشتباهی آشکار رضا طلوعی را اخراج نمود و اعتراضات ما هم کارساز نبود و ناظر داوری هم اعلام نمودند که تصمیم داور اشتباه بوده است. امیدوارم ما آخرین قربانی اشتباهات داوری باشیم.

×مصاحبه مصطفی نعمتی سرمربی مشهد:تیم اردبیل میزبانی خوبی انجام داد. بازیکنان تیم بهراد، جنگنده بازی کردند و زحمت کشیدند و تا دقیقه آخر هم دست از تلاش برنداشتند. هرچند که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و قسمت نبود توپ‌هایمان وارد دروازه حریف شود.انشاالله در بازی بعدی جبران خواهیم کرد. هدفمان صعود به لیگ برتر است و باید دید شرایط چگونه رقم می‌خورد.

خبرنگار-راشد پرستار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جدول گروه یک:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ بهراد اردبیل ۳ ۲ ۱ ۰ ۹ ۷ ۲ ۷
۲ مقاومت قرچک ۲ ۲ ۰ ۰ ۷ ۴ ۳ ۶
۳ مبل کریمی البرز ۳ ۱ ۲ ۰ ۷ ۶ ۱ ۵
۴ آتلیه طهران قم ۳ ۱ ۱ ۱ ۱۰ ۸ ۲ ۴
۵ حاجی منصف قائمشهر ۳ ۱ ۱ ۱ ۴ ۴ ۰ ۴
۶ فردوسی مشهد ۲ ۱ ۰ ۱ ۴ ۲ ۲ ۳
۷ استقلال نوین ماهشهر ۳ ۱ ۰ ۲ ۸ ۸ ۰ ۳
۸ پاس قوامین تهران ۳ ۰ ۱ ۲ ۶ ۱۱ ۵- ۱
۹ شاهد شیراز ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۶ ۵- ۰

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه یک:

۵ گل:

سعید عساکره

۴ گل:

رضا طلوعی

۳ گل:

سعید قلندری-جعفر جمیل-طاها نعمتیان

۲ گل:

اصغر احمدی-بهزاد خلیلی-ایمان احمدی-مهدی کریمی-محمد قدیمی-عباس-مهرداد بابایی

۱ گل:

کیانوش شیرپور-علیرضا موسوی-آرش خلیل‌پور-سینا خندان-میثم نوری-سهیل خلیلی-محمد هاتفی-رامین کریمی‌نژاد-محسن آصفی-عماد محمدی-اسدی-گراوند-بیگی-بخشی-وحید کاظمی-صالحی-نادری-بهاروند-تهرانی-علی اشرفی-شماعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.