کد خبر : 85064
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 11:18
-

همبازی فالکائو، همبازی شمسایی شد!

همبازی فالکائو، همبازی شمسایی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن برزیلی تیم مگنوس در نیم فصل دوم، هم بازی وحید شمسایی در تاسیسات خواهد بود. “ککو” بازیکن برزیلی تیم مگنوس برزیل به تیم تاسیسات دریایی تهران پیوست تا مدافع عنوان قهرمانی را در نیم فصل دوم لیگ همراهی کند. وحید شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی بعد از جدایی حسین طیبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن برزیلی تیم مگنوس در نیم فصل دوم، هم بازی وحید شمسایی در تاسیسات خواهد بود.

“ککو” بازیکن برزیلی تیم مگنوس برزیل به تیم تاسیسات دریایی تهران پیوست تا مدافع عنوان قهرمانی را در نیم فصل دوم لیگ همراهی کند.

وحید شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی بعد از جدایی حسین طیبی با بازیکنان شاخص بسیاری از جمله “ادر لیما” مذاکره کرده بود اما در نهایت به سراغ هم بازی فالکائو رفت تا مشکل گلزنی تیمش را توسط ککو برطرف کند.

“ککو” با تیم مگنوس برزیل در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶ در قطر مقابل شاگردان وحید شمسایی به میدان رفته و با این تیم مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرده بود. این بازیکن با مگنوس به مقام نایب قهرمانی آخرین دوره لیگ برزیل در سال ۲۰۱۶ نیز دست یافته است.

“ککو” بعد از توافق با مسئولان تاسیسات دریایی، بامداد امروز (یکشنبه) به ایران آمده و قرار است با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را به ثبت برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.