کد خبر : 85731
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 9:41
-

گیتی پسند در ۴ بازی اخیر تنها ۵ امتیاز گرفته است/ افت عجیب صدرنشین

گیتی پسند در ۴ بازی اخیر تنها ۵ امتیاز گرفته است/ افت عجیب صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گیتی پسند با ستاره های ملی پوشش تیمی یکه تاز بود که هیچ تیمی یارای مقابله با این تیم را نداشت.آنها نه به دبیری رحم کردند و نه به مس سونگون و تیم های پایین جدولی را هم با جشنواره گل بدرقه کردند. خالق رکورد جالب توجه ۱۰ برد پیاپی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گیتی پسند با ستاره های ملی پوشش تیمی یکه تاز بود که هیچ تیمی یارای مقابله با این تیم را نداشت.آنها نه به دبیری رحم کردند و نه به مس سونگون و تیم های پایین جدولی را هم با جشنواره گل بدرقه کردند. خالق رکورد جالب توجه ۱۰ برد پیاپی در لیگ اما در هفته یازدهم به سد محکم تاسیسات دریایی خورد.  خوراکچی که برای اولین بازی روی نیمکت تاسیساتی ها نشست و انگیزه های زیادی داشت. در نهایت اما زور دو تیم به هم نرسید و تن به تساوی دادند. نکته این بازی پاره شدن نوار پیروزی های پیاپی گیتی پسندی ها بود. پس از این بازی بود که سایر تعقیب کنندگان به رسیدن به گیتی پسند امیدوار شدند. اتفاق مهم در هفته دوازدهم رخ داد که شاگردان رضا لک در مصاف با حفاری به مشکل خوردند و ماجراهایی که رخ داد و در نهایت این تیم با حکم کمیته انضباطی بازنده شد.هر چند گیتی پسندی ها هفته پایانی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل یاسین پیشرو به پایان بردند اما تساوی خانگی در اولین بازی نیم فصل دوم کافی بود تا مس سونگون به سه امتیازی این تیم رسیده و اختلاف امتیاز رویایی با حریفان کمتر شود.گیتی پسند از ۴ بازی اخیر خود تنها ۵ امتیاز گرفته و این برای تیم که ملی پوشان زیادی دارد و اسکلت اصلی تیم سوم جهان را تشکیل می دهد خوشایند نیست.جدا از اینکه تیم های مدعی با تقویت خود،فاصله فنی با گیتی پسند را کم کردند-کاری که تیم اصفهانی انجام نداد و در نیم فصل بازیکن جدید جذب نکرد-حالا به نوعی شیوه بازی این تیم هم برای حریفان رو شده است.تیم های قوی به نبرد های تن به تن و جنگ تاکتیکی فکر می کنند و تیم های ضعیف تر به حربه های مختلف برای امتیاز دست می زنند.نمونه اش تیم مقاومت البرز که وقتی دید زورش در تعداد بازیکن برابر به گیتی پسند نمی رسد از همان ابتدای بازی پاورپلی انجام داد و در نهایت هم به یک تساوی رسید.به نظر می رسد گیتی پسند همچنان از حواشی اتفاقات بازی با حفاری هم بیرون نیامده و امید آنها به رای استیناف و پس گرفتن شکست این تیم از حفاری، باعث شده تا تمرکز آنها تا حدودی از بین برود.گیتی پسند که یک برند مطرح در فوتسال است امسال به شدت به دنبال قهرمانی است و با حضور علی جنتی به عنوان مدیرعامل و عراقی زاده به عنوان قائم مقام هزینه های زیادی برای رسیدن به این عنوان کرده اند اما به نظر می رسد باید برای ادامه مسیر لیگ با بالا بردن تمرکز خود،تغییرات تاکتیکی را هم اعمال کنند و به شیوه نیم فصل اول با حریفان روبرو نشوند. در این شرایط تیم هایی مثل مس سونگون،دبیری تبریز و تاسیسات دریایی که مهره های جدید به خود اضافه کرده اند از کوچکترین اشتباه حریف استفاده می کنند و شاید در پایان فصل جبران آن برای گیتی پسندی ها دشوار باشد. کادرفنی این تیم باید به خوبی به آنالیز بازی های اخیر این تیم پرداخته و علت ضعف تیم را آنالیز کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

در تیمی که شایسته سالاری نباشه همین میشه.اتکا به داشتن پول و داشتن ٨ ملی پوش و بازیکن برزیلی.و البته کادر فنی صعیف که اکثر اونها به خاطر هنرهای غیر فوتسالی در کادر فنی هستند.شما به این اسامی دقت کنین(پاسبان.احمد شمس،کریمی،محمدی،مزروعی)کدامیک از اینها واقعا از دل فوتسال بیرون اومدن.دوتای اول بخاطر داشتن پول و بقیه بخاطر شغلهای خویشاوندان باید همیشه حضور داشته باشن.این تیم امیال میتونست بدون از دست دادن امتیاز قهرمان بشه و مطمئنا هم خواهد شد امید ما فقط با ساق پای بازیکنانون هست نه کادر فنی.

نام ... یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

یک نکته کاملا فنی را همه فراموش کرده اند و آن هم این است که گیتی امسال باریخت و پاش فراوان بسیار زودتر از بقیه تیمها تمرینات را شروع کرد و با توجه به عدم امادگی رقبا در شروع لیگ به راحتی با اتکا به نفرات زیاد ملی امتیاز جمع کرد و گرنه …