کد خبر : 85938
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 14:37
-

با تصویب هیات رئیسه ،سنگ سفیدی به بازی با دبیری می رسد

با تصویب هیات رئیسه ،سنگ سفیدی به بازی با دبیری می رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور صبح سه شنبه ۷ دی ماه ۹۵ با حضور کفاشیان، افتخاری، نجاریان، منصوری، غفاری، سهرابی و سلیمانی در محل این سازمان برگزار شد. سعید نجاریان در پایان این جلسه گفت: بیشتر محور بحث این جلسه در خصوص تعداد تیم های حاضر در لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور صبح سه شنبه ۷ دی ماه ۹۵ با حضور کفاشیان، افتخاری، نجاریان، منصوری، غفاری، سهرابی و سلیمانی در محل این سازمان برگزار شد.

سعید نجاریان در پایان این جلسه گفت: بیشتر محور بحث این جلسه در خصوص تعداد تیم های حاضر در لیگ های مختلف در سال ۹۶ بود که پس از تبادل نظرات مقرر شد تا رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور در سال آینده با حضور ۳۶ تیم در شش گروه شش تیمی برگزار شود که پس از دو دور رقابت بین تیم ها، در نهایت ۶ تیم به لیگ دسته اول راه خواهند یافت.
وی در خصوص لیگ رده های پایه نیز گفت: رقابت های لیگ برتر امید همچون سالهای گذشته برگزار خواهد شد و در رده جوانان و نوجونان نیز در سه لیگ مجزا یعنی برتر، دسته اول و زیر گروه رقابت ها برگزار خواهد شد. این مسابقات در سالهای قبل تنها در رده امید برگزار می شد که با تصمیم امروز هیأت رئیسه، مقرر شد تا در رده های جوانان و نوجوانان نیز صورت بگیرد تا بسترسازی مناسبی برای سالهای آتی فوتسال کشور ایجاد شود.
نجاریان افزود: لیگ برتر جوانان و نوجوانان در سال ۹۶ هر کدام در دو گروه ۶ تیمی برگزار خواهد شد که جدول زمان بندی آن متعاقباً اعلام می شود.
* مبنای محرومیت بازیکنان در لیگ برتر برای بار دوم هم سه کارت زرد است نه دو اخطار
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور همچنین به موضوع تعداد کارت های زرد بازیکنان در لیگ برتر و میزان آن در تعیین محرومیت شان اشاره و اذعان داشت: ما قبلاً تصمیم گرفته بودیم که در فوتسال با توجه به برخوردهای بیشتر نسبت به فوتبال، محرومیت بازیکنان بر اساس دریافت سه کارت زرد باشد و در مرحله دوم نیز بدون تغییر با همان سه کارت زرد اعمال شود. امروز در جلسه هیأت رئیسه این بحث مطرح شد و ما هم روی تصمیم قبلی خود پافشاری کردیم.

نجاریان در واکنش به این موضوع که محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تأسیسات دریایی اولین بازیکنی است که پنج کارته شده و با توجه به تصمیم امروز هیأت رئیسه می تواند در این هفته در ترکیب تیمش به میدان برود، گفت: بله اگر ایشان پنج کارته باشند، هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب تاسیسات ندارد و محروم به حساب نمی آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

سلام .اقا لیگ دو رو هم دارین خراب میکنید حداقل از هر گروه دوتا بیاد بالا با یه حذفی نه از هر گروه یه تیم بیاد بالا بدون بازی حذفی