کد خبر : 86325
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 9:42
-

رایزنی استاندار اردبیل با وزیر ورزش برای میزبانی جام جهانی

رایزنی استاندار اردبیل با وزیر ورزش برای میزبانی جام جهانی
استاندار اردبیل گفت: مذاکرات اولیه با وزیر ورزش برای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال در اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید خدابخش استاندار اردبیل اظهار داشت: مذاکرات اولیه با وزیر ورزش برای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال در اردبیل انجام شده و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده تا بتوانیم رویداد بزرگ جام جهانی را در اردبیل برگزار کنیم.

وی با اشاره به این‌که تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی انجام شده است، افزود: هم‌اکنون ورزشگاه حسین رضازاده اردبیل برای برگزاری این رویداد بزرگ آماده شده و این امر می‌تواند گام بزرگی در تحول اقتصادی و گردشگری استان اردبیل داشته باشد.

استاندار اردبیل گفت: امروز به ورزش از دیدگاه گردشگری و اقتصادی نظاره می‌شود و باید به این موضوع توجه داشت که با برگزاری جام جهانی فوتسال در اردبیل فرصت بسیار مناسبی به دست می‌آید که می‌توانیم زمینه‌های رشد و توسعه بخش گردشگری و اقتصادی این منطقه را به وجود آوریم که در این زمینه نیاز است مسئولان فوتسال استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: رشد و توسعه ورزش در استان اردبیل می‌تواند گام بزرگی در توسعه بخش‌های دیگر از جمله بخش اقتصادی و گردشگری داشته باشد که امیدواریم بتوانیم با تمهیدات و برنامه‌های هدفمند و منسجم ورزش را در مسیر پیشرف و توسعه قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.