کد خبر : 86619
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 12:34
-

مرگ اخلاق در لیگ فوتسال/ بی احترامی به مرد زحمتکش فوتسال+ فیلم

مرگ اخلاق در لیگ فوتسال/ بی احترامی به مرد زحمتکش فوتسال+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ فوتسال همیشه با حواشی عجیب و غریبی همراه بوده است. از درگیری و جنجال هایی که همه جورش را همه دیده اند اما اتفاقی که دیروز در بازی تیم های دانشگاه آزاد و یاسین قم افتاد را می توان مرگ اخلاق نامید. دیروز اتفاقی در ورزشگاه پیامبر اعظم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ فوتسال همیشه با حواشی عجیب و غریبی همراه بوده است. از درگیری و جنجال هایی که همه جورش را همه دیده اند اما اتفاقی که دیروز در بازی تیم های دانشگاه آزاد و یاسین قم افتاد را می توان مرگ اخلاق نامید. دیروز اتفاقی در ورزشگاه پیامبر اعظم تهران افتاد که دیدن فیلم آن، باعث تاسف هر فوتسال دوستی می شود.

مرتضی درودیان که به تازگی بازنشسته شده، بعد از سال ها تلاش و زحمت در فوتسال، با توهین و بی احترامی بدرقه شد. او که ناظر بازی بود، بدون اینکه تقصیری داشته باشد، تنها به خاطر قضاوت داوران مورد اهانت قرار گرفت.

سرپرست تیم یاسین پیشرو که به نظر شناختی از فوتسال نداشته و در جریان سابقه درودیان نبود، با لحن بدی و با استفاده از عبارات ناشایستی به این مرد زحمتکش فوتسال اعتراض می کرد.

بخش هایی از درگیری سرپرست یاسین پیشرو با درودیان را در ادامه ببینید:

برای دانلود و تماشای ویدئو اینجا کلیک کنید

با وجود برخورد زشت و زننده سرپرست تیم یاسین پیشرو، مدیرعامل باشگاه اعلام کرده به زودی طی برنامه ای از درودیان تجلیل خواهد کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

افضلي پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

لطفا فیلم رو به دقت نگاه کنید ابتدا اقای درودیان با برخورد فیزیکی به سرپرست محترم باشگاه یاسین پیشرو اغازگر ماجرا بود

علی پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

آقای درودیان همیشه عادت داره عصبی میشه با مشت به بدن افراد بزنه من چند بار شاهد این رفتارش بودم

رضا پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

مرگ اخلاق زمانی اتفاق افتاد که داور سوت میزنه بعد که گل میشه جرأت نداره حقیقت رو بگه و گل اعلام می کنه. مرگ اخلاق اون زمانی هست که همیشه سر تیم های شهرستانی رو جلو چشم همه می برن و کسی جوابگو نیست.
مرگ فوتسال زمانی هست که داور هر کاری می خواد میکنه اما هیچ اتفاقی نمی فته
یاسین باید مثل گیتی شش تایی می کرد تا به مشکل نخوره…

فوتسال قم پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

آقای حیدریان کاری که با میثم ایلانلو داری انجام میدی منجر به نابودی فوتسالش خواهد شد. با خاطره بد از قم نره بذار این جوون که همه قمی یا دوسش دارن برگرده به تیم. شما خودت بازیکن بودی و میدونی بازی نکردن چه صدمه ای به یه ورزشکار میزنه

فوتسال قم پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

نباید اجازه داد که افرادی که توی فوتسال زحمتی نکشیدند با هر عنوانی بیان و قد علم کنن و به دیگران توهین کنن. سرپرست اصلن کارش این نیست که بخواد به داوری اعتراض کنه!!!
شما ببینید فیلم رو حتی کسی که تو تیم قم مسئول جمع کردن توپ تمرین بعد از هر تمرینه و آب برای بازیکنا میاره هم داره به داور اعتراض میکنه!! آخه این درسته> حالا گیرم که داور هم اشتباه بکنه با وارد کردن فشار به داور از بیرون زمین که نمیشه نتیجه گرفت و داوری رو به نفع تیم خودی عوض کرد که!!! این رفتارها فقط و فقط مانعی است برای پیشرفت فوتسال همین