کد خبر : 87130
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 20:02
-

دبیری بازهم به لالیگا بازیکن داد!/ جناریو به مگنا اسپانیا پیوست

دبیری بازهم به لالیگا بازیکن داد!/ جناریو به مگنا اسپانیا پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جناریو بنیسیو پیکسوتو ملقب به جناریو، بازیکن نیم فصل نخست تیم فوتسال دبیری تبریز به تیم فوتسال مگنا در لالیگا اسپانیا پیوست. جناریو که سابقه بازی در اینترموویستار اسپانیا را دارد، در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لالیگا به تیم فوتسال مگنا پیوست. مگنا در ادامه مسابقات خود باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جناریو بنیسیو پیکسوتو ملقب به جناریو، بازیکن نیم فصل نخست تیم فوتسال دبیری تبریز به تیم فوتسال مگنا در لالیگا اسپانیا پیوست. جناریو که سابقه بازی در اینترموویستار اسپانیا را دارد، در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لالیگا به تیم فوتسال مگنا پیوست. مگنا در ادامه مسابقات خود باید در سه جام شرکت کند. نیم فصل لالیگا، مرحله نهایی کوپا دل‌ری و کوپا اسپانیا.

جناریو ۳۱ ساله، متولد ۳ جون ۱۹۸۵ (۱۳ خرداد ۱۳۶۴) در فورتالزا برزیل است. وی در پست راس بازی می‌کند و سابقه بازی در لیگ‌های برزیل، اسپانیا و روسیه را دارد. جناریو در نیم فصل نخست موفق شد ۴ گل برای تیم دبیری به ثمر برساند.

جناریو بعد از بهروز جعفری دومین بازیکن از تیم فوتسال دبیری است که به لالیگا اسپانیا ترانسفر می‌شود. جعفری پیش از این به بورلا پیوسته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.