کد خبر : 87111
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 13:42
-

شمسایی:برای بازی در تیم ستارگان یک روزه به لبنان می روم

شمسایی:برای بازی در تیم ستارگان یک روزه به لبنان می روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی، ملی‌پوش پیشین فوتسال کشورمان به بازی بزرگان فوتسال و فوتبال دنیا دعوت شد. وحید شمسایی در خصوص این دعوت اظهار داشت: من قبلاً نیز چند بار به این نوع مسابقات دعوت شده بودم، اما هر بار به یک دلیل نتوانستم شرکت کنم. احساس کردم اگر این بار هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی، ملی‌پوش پیشین فوتسال کشورمان به بازی بزرگان فوتسال و فوتبال دنیا دعوت شد.

وحید شمسایی در خصوص این دعوت اظهار داشت: من قبلاً نیز چند بار به این نوع مسابقات دعوت شده بودم، اما هر بار به یک دلیل نتوانستم شرکت کنم. احساس کردم اگر این بار هم شرکت نکنم ممکن است از صحنه چنین مسابقاتی دور شوم، به همین دلیل وقتی دیدم بازی در لبنان و نزدیک است تصمیم گرفتم در این مسابقه شرکت کنم.

وی افزود: حدود ۲۰ روز پیش نامه‌ای به دست من رسید که نام ۱۰ نفر از بزرگان فوتبال و فوتسال جهان در آن دیده می‌شد. در این نامه از من نیز خواسته بودند تا ویدیویی تبلیغی برای آنها بفرستم. اکنون نمی‌دانم چند نفر از آن بزرگان در این بازی هستند، ولی قطعاً بازیکنانی مانند فالکائو و رایان گیگز در این بازی خواهند بود.

آقای گل فوتسال جهان در ادامه در مورد زمان برگزاری این مسابقه، گفت: این مسابقه قرار است روز ۴ مارس (۱۴ اسفند) ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود و من هم چون در آن زمان درگیر بازی‌های لیگ برتر فوتسال هستم، یک روزه برای این مسابقه به لبنان سفر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.