کد خبر : 87399
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 22:19
-

تجلیل از عرض پیما و بهادری در روز درخشش شمسایی و نظری

تجلیل از عرض پیما و بهادری در روز درخشش شمسایی و نظری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و فرش آرا مشهد در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند . تاسیساتی ها برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتند و از آنطرف فرش آرا نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، عصر امروز دو تیم تاسیسات دریایی تهران و فرش آرا مشهد در سالن هندبال تهران به مصاف هم رفتند .
تاسیساتی ها برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتند و از آنطرف فرش آرا نیز به دنبال این بود که روند رو به رشد خود را حفظ کند. همین کافی بود که حساسیت این بازی دوچندان شود .
در شروع نیمه اول این بازی هر دو تیم نمایش خوبی از خود بجا گذاشتند و بازی برابری را شاهد بودیم.  اما این تیم تاسیسات بود که توانست با استفاده از تجربه یارانش اولین گل بازی را توسط مجید رئیسی به ثمر برساند. در ادامه بازی وحید شمسایی، نمایش فوق العاده خود را با زدن یک گل زیبا تکمیل کرد و تیمش را در این بازی دو گله کرد. اواخر این نیمه بود که تاسیساتی ها پنج خطا شده بودند و تیم فرش آرا از این موقعیت استفاده کرد و با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی دوم، فاصله را به حداقل رساند.
با شروع نیمه دوم یاران مرتضائی بازی سراسر هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه تاسیسات ایجاد کردند. عملکرد عالی مصطفی نظری، مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای فرش آرا شده بود. در اواخر بازی بود که تاسیساتی ها توانستند فشار تیم حریف را خنثی کنند و با ارائه یک بازی منطقی دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند تا سه امتیاز شیرین را از این بازی سخت و نفسگیر دشت کنند .
این بازی زیبا و تاکتیکی در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود تاسیسات دریایی خاتمه یافت .

* حواشی بازی :

– صادق درودگر ، غلامعلی مرتضائی ( مدیرعامل فرش آرا ) حلاجی ( مدیرعامل تاسیسات ) جابر انصاری و میثم مجیدی ( بازیکنان باشگاه استقلال تهران ) علیرضا سهرابی(عضو کمیته فوتسال) ، منوچهر نظری(رئیس چیدمان داوری فوتسال) ، داورزنی ( سرمربی سابق شهیدمنصوری قرچک ) این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.
– در ابتدای این بازی طی مراسمی از طرف باشگاه تاسیسات دریایی تهران از وحید عرض پیما داور بین المللی کشورمان و قدرت بهادری ، بازیکن سابق تاسیسات، تقدیر به عمل آمد.
– محسن زارعی و مجید خزائی بازیکنان فرش آرا، که در این بازی به دلیل محرومیت و مصدومیت حضور نداشتند، از روی سکوها شاهد بازی تیم خود بودند.
– با این که بازی در وسط هفته برگزار می شد اما به دلیل حساسیت بالایی که داشت، تماشاچیان قابل توجهی برای دیدن این بازی به سالن هندبال آمده بودند.
– این بازی پربرخورد و پرتنش، در لحظاتی باعث بوجود آمدن صحنه هایی شد که کار را برای تیم داوری مشکل کرده بود. هر دو تیم در صحنه هایی از بازی به تصمیمات داوران اعتراض داشتند . این برخورد ها در چند صحنه باعث درگیری لفظی بازیکنان دو تیم با یکدیگر شد.
– ککو بازیکن برزیلی تاسیسات که برای اولین بار برای این تیم به میدان می رفت، نمایش قابل قبولی را از خود به جای گذاشت.
– فرش آرا که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم بازی سراسر هجومی را به نمایش گذاشت که عملکرد خیره کننده مصطفی نظری در این بازی قابل توجه بود.
– وحید شمسایی که به تازگی به تیم ستارگان جهان هم دعوت شده است، با به ثمر رساندن یک گل زیبا در این بازی، تحسین همگان را برانگیخت و مجددا نشان داد که هنوز هم در بالا ترین سطح فوتسال قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.