کد خبر : 87537
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 20:01
-

مرتضایی: وقتی تیم‌ها به ما می‌رسند، مشکلات‌شان حل می‌شود/ نیم فصل اول، دست تنها بودم

مرتضایی: وقتی تیم‌ها به ما می‌رسند، مشکلات‌شان حل می‌شود/ نیم فصل اول، دست تنها بودم

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد بعد از شکست ۴ بر یک این تیم مقابل تاسیسات دریایی تهران به خبرنگار Fut5al گفت: بنظر من بازی بسیار جذابی را امروز مابین هر دو تیم شاهد بودیم. من از بچه‌های خودم در این دیدار بسیار راضی هستم. بخصوص قبل از گل سوم تاسیسات ما توانستیم

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد بعد از شکست ۴ بر یک این تیم مقابل تاسیسات دریایی تهران به خبرنگار Fut5al گفت: بنظر من بازی بسیار جذابی را امروز مابین هر دو تیم شاهد بودیم. من از بچه‌های خودم در این دیدار بسیار راضی هستم. بخصوص قبل از گل سوم تاسیسات ما توانستیم فشار بسیار زیادی را به این تیم وارد کنیم و چند موقعیت ۱۰۰ در ۱۰۰ گل را از دست دادیم.

وی ادامه داد: این بازی بعد در زمانی که ۲ بر یک دنبال می‌شد نیاز به یک جرقه داشت تا تیم برنده را مشخص کند. شاید این جرقه برای ما اتفاق می‌افتاد و ما گل‌های بعدی را می‌زدیم و شاید هم برای تاسیسات. و دیدید که بر روی یک اوتی که برای ما بود و داور به اشتباه به سود تاسیسات گرفت این جرقه زده شد و ما گل سوم و پشت آن گل چهارم را خوردیم.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: من اعتقاد دارم جرقه این دیدار بصورت سهوی از سوی داور زده شد. شما باید قبول کنید که سرعت و شدت بازی در فوتسال بسیار بالاست. یک اوت و کرنر اشتباه می‌تواند روند بازی در فوتسال را عوض کند و آن را به سمت دیگری ببرد. هرچند داوری در این بازی تعیین کننده بود، ولی بنظر من کاملا سهوی بود.

وی در ادامه گفت: از نکات جالب این بازی این بود که تیم تاسیسات بعد از چند هفته با ترکیب کامل خود مقابل ما قرار گرفت. این تیم مقابل ما هیچ مصدوم و محرومی نداشت و حتی ITC بازیکن برزیلی این تیم نیز رسیده بود. البته این از شانس ما است که تیم‌ها تا در مقابل ما قرار می‌گیرند تمامی بازیکان مصدوم و محروم و قهرکرده آن‌ها به بازی می‌رسند و با ترکیب کامل با ما بازی می‌کنند. از سوی دیگر ما در این بازی ۳ بازیکن خود به نام‌های مجید خزایی، محسن زارعی و سروش احمدنیا را در اختیار نداشتیم. هرچند عدم حضور آن‌ها در بازی ما تاثیرگذار بود. اما من از تک تک بچه‌های تیم بخاطر این بازی زیبا مقابل تاسیسات ممنون هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

مجید مرتضایی در خصوص روند نتیجه‌گیری فرش آرا از ابتدای فصل تاکنون گفت: اگر از دید یک مربی خارج از مجموعه به نتایج فرش آرا نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که در بسیاری از بازی‌ها کاملا بر اساس پیش‌بینی‌ها نتیجه گرفتیم. متاسفانه ما در بازی با ارژن و یکی دو بازی بعد از آن خوب نتیجه نگرفتیم که این موضوع ما را مقداری از روند خود عقب انداخت. ولی با دو بردی که در نیم فصل دوم بدست آوردیم و یک تساوی که با آذرخش داشتیم، مقداری در جدول جابجا شدیم. باید در نظر بگیریم که این سه بازی جزو بازی‌ها سخت ما بودند. از سوی دیگر ما در نیم فصل اول دو بازی سخت خود را در خانه بازی کردیم و در دیدار مقابل رقیبان اصلی خود به خارج از خانه رفتیم. که این روند در نیم فصل دوم برعکس است و به سود ما. با این شرایط احساس می‌کنم می‌توانیم در انتهای فصل در جایگاه پنجم یا ششم جدول که از ابتدای برای آن برنامه‌ریزی کرده بود قرار بگیریم.

سرمربی فرش آرا در خصوص تقویت این تیم در نیم فصل گفت: ما هم در کادر فنی و هم در بازیکن تقویت شدیم. در کادر فنی با اضافه شدن محسن خبیری بسیار به من کمک کرد. من در نیم فصل نخست دست تنها بودم و این برای من خیلی سخت بود. یکی از مربیان ما به کادر مقاومت مشهد در لیگ دو اضافه شده بود و قرار بود بعد از این مسابقات به جمع ما برگردد که با صعود این تیم به لیگ یک در آنجا ماندگار شد. ما نیز در نیم فصل آقای خبیری را به کادر اضافه کردیم که بسیار به ما کمک کرد. در بخش بازیکن نیز یک بازیکن با تجربه به اسم موسی حسن‌دوست به جمع ما اضافه شد. حسن‌دوست در این چند بازی چه در بعد تجربه و چه در بعد فنی بسیار به ما کمک کرده‌است و ما از وی راضی هستیم.

گفتگو:محمد اکبری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

خوب بودن که مربیاى تیم ،دبیرای استان خراسان بودین باهم ،حالا یه معلم از تهران اضافه شد که بتونین کادرو واسه آموزشگاهها ببندین…معلومه مریبه خوب حاضر نمیشه کمک شما باشه…
کلاً هم که زمین و زمان مشکل دارن غیر شما!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

بیا برو تیمتو جمع کن.فقط بهانه بهانه.ابرویه مشهدو تو بردی.داره لیگ تموم میشه میگه برا پنجم ششمی برنامه ریختیم.خواب دیدی خیر باشه.این تیم دست هر مربیه دیگه ای بود الان وضعیتش خیلی بهتر بود.بخدا اگه فرش ارا نبود الان باید نونهالان مربی گری میکردی.