کد خبر : 87966
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 15:54
دسته‌بندی نشده
-

برای شکست حفاری از جان مایه گذاشتیم/ کاپیتانی برازنده قدرت بهادری است

برای شکست حفاری از جان مایه گذاشتیم/ کاپیتانی برازنده قدرت بهادری است
سنگربان تيم فوتسال فرش‌آرا گفت: برابر حفاري همه تيم زحمت كشيدند و واقعا براي اين پيروزي از جان مايه گذاشتيم.

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازی با حفاری اهواز یک روز خوب و به یادماندنی با حضور هواداران مشهدی رقم خورد و در روزی که به واقع روز خوب تیم ما بود توانستیم تیم قدرتمند حفاری را در مشهد با شکست روبرو کنیم.

وی افزود: ما به واقع برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به خواست کادر فنی انجام دادیم که زدن اولین گل و به ثمر رسیدن دومین گل بلافاصله پس از گلی که دریافت کردیم نشان از عطش بالای تیم ما برای رسیدن به پیروزی داشت.

سنگربان فرش‌آرا به گلی که به اشتباه توسط قدرت بهادری وارد دروازه تیمش شد اشاره کرده و گفت: این اوج حس مسئولیت‌پذیری قدرت برای جلوگیری از گل بود که حال توپ به پای ایشان برخورد کرد و وارد دروازه شد اما شاید کمتر بازیکنی در این شرایط چنین ریسکی را برای نجات تیم انجام دهد که تلاش کاپیتان ما ارزشمند بود.

عظیمی با تمجید از بهادری متذکر شد: قدرت بهادری به همان اندازه که در حملات موثر ظاهر شد در دفاع هم خیلی خوب به عقب بر می‌گشت که در چند صحنه هم تکل‌هایی زد که بی‌نظیر بود. قدرت لایق‌ترین بازیکن ما برای بستن بازوبند کاپیتانی است.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در تیم منتخب هفته نیز یادآور شد: به نظر من کل بازیکنان فرش‌آرا بهترین بودند که در کنار آنها توانستم بهترین شوم. واقعا در شرایط کنونی اقتصادی نه چندان مطلوب جامعه باید قدر امثال مرتضایی‌ها را دانست و نگذاشت تا آنها که از جیب شخصی هزینه می‌کنند حداقل دغدغه‌ای بابت نتیجه تیم داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

حلالت به مولا