کد خبر : 87932
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 10:20
-

توکلی: هوای سرد مشهد بر عملکرد بازیکنان حفاری تاثیر گذاشت

توکلی: هوای سرد مشهد بر عملکرد بازیکنان حفاری تاثیر گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی در باره بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: نبرد سخت و نفس‌گیری بود. هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و جدال مقابل تیم خوب، با تکنیک و پرطرفدار فرش آرا بسیار دشوار بود. وی ادامه داد: پس از دریافت گل در نیمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی در باره بازی تیمش مقابل فرش آرا مشهد عنوان کرد: نبرد سخت و نفس‌گیری بود. هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و جدال مقابل تیم خوب، با تکنیک و پرطرفدار فرش آرا بسیار دشوار بود.
وی ادامه داد: پس از دریافت گل در نیمه نخست دیدار با هماهنگی و عملکرد خوب توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در ادامه نقطه ضعف تیم در نیمه دوم کار دست ما داد و باعث شد گل دوم را دریافت کنیم.
توکلی ادامه داد: خوشبختانه از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. به نظر من ملی حفاری اهواز نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و فرش آرا با استفاده از هماهنگی ودقت بیشتر از موقعیت‌های خود به گل رسید.
بازیکن تیم ملی فوتسال درباره وضعیت ملی حفاری اهواز اظهار کرد: متاسفانه به دلیل محرومیت‌های زیاد بازیکنان تیم در جریان مسابقات لیگ، شرایط سختی را سپری کردیم به هرحال امید داریم بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نتایج ارزشمندی را کسب کنیم.
توکلی درباره سرمربی تیم ملی بیان کرد: قطعا حضور ناظم الشریعه برای هدایت تیم ملی بسیار ارزشمند است، خوشحالم که وی مجدد قرار داد خود را با تیم ملی فوتسال امضا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.