کد خبر : 87980
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 12:29
-

ناظم الشریعه:بازیکن دوپینگی اول و آخر به خودش لطمه زد/ دوپینگ او در تیم ملی نبوده است/با صحبتهای تاج دلگرم شدم

ناظم الشریعه:بازیکن دوپینگی اول و آخر به خودش لطمه زد/ دوپینگ او در تیم ملی نبوده است/با صحبتهای تاج دلگرم شدم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال دلگرم شده است، گفت: پیگیر وضعیت بازیکن دوپینگی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره امضای رسمی قراردادش با فدراسیون فوتبال و جلسه با مهدی تاج، گفت: جلسه بسیار خوبی بود. آقای تاج گفت که همه جوره پشت تیم ملی هست و امکانات موردنیاز را فراهم می کند. با صحبتهای تاج دلگرم شدم و به دنبال برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی هستم.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه قبلی، بهمن ماه با دعوت از بازیکنان جدید اردویی را برگزار می کنیم. همچنین هفته آخر اسفند با تیم ملی عراق دیدار تدارکاتی داریم. طبق برنامه، بازی با کرواسی و ازبکستان در فروردین و اردیبهشت قطعی شده است. ما کار را تا مسابقات آسیایی داخل سالن ادامه می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا برای مسابقات داخل سالن هم بازیکنان جدید را دعوت می کند؟ گفت: این بستگی به شرایط و میزان آمادگی بازیکنان دارد. اگر شرایط آنها قابل قبول باشد، برای مسابقات داخل سالن هم از همین نفرات استفاده می کنم تا تجربیات بین المللی آنها بیشتر شود.

ناظم الشریعه در خصوص فعالیت همزمان محمد هاشم زاده در تیم ملی و تیم گیتی پسند و اینکه این مربی نتوانسته طبق قانون با فدراسیون قرارداد امضا کند، تصریح کرد: با باشگاه گیتی پسند هماهنگ کرده ایم و هاشم زاده برای اردوی بهمن ماه بدون قرارداد در تیم ملی هم کار می کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا در جریان دوپینگ یکی از بازیکنان ملی پوش قرار دارد یا خیر؟ گفت: اطلاعات من هم در حد شنیده ها است. البته این بازیکن در اختیار تیم ملی نبوده و در باشگاهش این اتفاق رخ داده. ما هم قصد دخالت نداریم ولی پیگیر وضعیت او هستیم. این حرکت از نظر ما به جد محکوم است. این بازیکن اول و آخر به خودش لطمه زده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: حتی گفته می شود بحث قلیان در دوپینگ او مطرح بوده است. اگر اینطور باشد ما نیاز به کارهای بزرگتری داریم. باید با طرح های ویژه جلوی این اتفاقات را در ورزش و فوتبال بگیریم. شاید این بازیکن اسیر شده باشد و پایش ناخواسته به این مباحث باز شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.