اگر غیر این میشد باید فاتحه عدالت و باید میخوندیم.
گیتی پسند یعنی مظهر حق خوری، تبانی ، لابی گری،تو فوتسال
فوری/ استیناف رای کمیته انضباطی را تائید کرد/ گیتی پسند بازنده دیدار جنجالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور کفاشیان، نجاریان، منصوری، غفاری، نجفی و سهرابی در ساختمان کمیته فوتسال برگزار شد و اعضا در خصوص موضوعات مختلف بحث و گفتگو کردند. یکی از موضوعات مهم جلسه امروز، نتیجه بازی گیتی پسند و حفاری بوده است که کمیته
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور کفاشیان، نجاریان، منصوری، غفاری، نجفی و سهرابی در ساختمان کمیته فوتسال برگزار شد و اعضا در خصوص موضوعات مختلف بحث و گفتگو کردند.
یکی از موضوعات مهم جلسه امروز، نتیجه بازی گیتی پسند و حفاری بوده است که کمیته استیناف بازی را ۶ بر صفر به سود حفاری اهواز اعلام و آن را به سازمان لیگ ابلاغ کرده است. این حکم امروز در جلسه وصول و به اعضای هیات رئیسه قرائت شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
حالا باید دید آقای جنتی تیم را از لیگ کنار میکشند یا مثل دفعات قبل فقط در حد حرف عمل میکنند
منتطر کناره گیری تیم گیتی هستیم. اگه مرد هستی و اگه حرف زدی کناره گیری کن آقای جنتی. چون مردها پای حرفشون هستن.
تازه بازی برگشت تو اهوازه
این از همه چیز مهمتره
ولی حیف اون یارو بخاطر دوپینگ محروم شد
برنامه خاصی واسه مرد دوپینگی داشتیم
سلام دوست عزیز، چرا منتظر اینی که یک نفر یه اشتباهی انجام بده و همون اشتباه رو تو سرش بزنی یا چنان بزرگش کنی که بقیه هم تحت تاثیر قرار بگیرن، درست نیست آبروی کسی رو ببریم،..به قول امام جعفر صادق :کسی ازدنیا نخواهد رفت مگر به همان گناه دچار شود،، بازیکن تیم ملییه، همونی که سومی جهان رو برامون به کمک بقیه کادر آوردن،، چه زود یادمون میره،،، کسی بدنش امادس نیازی به دوپینگ نداره،، معلومه از قصد انجامش نداده،، پس مراقب حرف زدن هامون باشیم… یاعلی
برادر عزیز من
شما از کارهای ایشان هیچ خبری نداری ؟
مسبب تمام این اتفاقات فقط همین آقاست
از حاشیه هایی که ایشان دارد
در ضمن ایشان دفعه دومی هست که دوپینگ میکند
مقام سوم جام جهانی تیم ملی عزیز کشورمان مثل مقام چهارمی کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ یا مقام سومی ترکیه در همان جام است یعنی شگفتی
بهرحال ما اهوازیها هنوز دلمان از آن صحنه هایی که برای تیم عزیز شهرمان اتفاق افتاد دلگیر و ناراحت هستیم
با توجه به شواهد موجود ،مسبب اصلی این قضایا همین آقا بوده
چوب تمام کارهای گذشته خودش را با دوپینگی که کرد خورد
شاهین عزیز
مشکل اینه که همین افرادی شما از دور میشناسید و فکر میکنید آدمهای خوبی هستند اگه کمی از نزدیک آشنایی داشتی متوجه میشدی اکثر آنان چه مسایل مختلفی دارند
در جواب اقای لیدر قرچک باید بگم که ادم شرف داشته باشه بره لابی بازی کنه ولی مثل تقوی و منصوری نباشه بیاد به لیدرا خط بده که برید بازیکن بزنید یا به گوینده سالن بگه که به اسطوره های فوتسال توهین کنید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸