کد خبر : 88213
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1395 - 12:48
دسته‌بندی نشده
-

تکذیب ادعای ترابیان: برنامه ۲۰۲۰ پخش می شود!

تکذیب ادعای ترابیان: برنامه ۲۰۲۰ پخش می شود!
یکی از عوامل برنامه 2020 با رد ادعای ترابیان، از پخش این برنامه ظرف یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان روز گذشته اعلام کرده بود برنامه ۲۰۲۰ به دلیل مشکل مالی پخش نخواهد شد اما یکی از عوامل برنامه با تکذیب این خبر،‌ پاسخ شایعات به وجود آمده را داد.

وحید سلیمانی یکی از عوامل برنامه ۲۰۲۰ دراین باره توضیح داد: تهیه کننده برنامه عادت دارد همیشه چراغ خاموش جلو برود و در این شرایط دوستان زیادی سعی می کنند حاشیه بسازند اما باید بگویم برنامه با قوت جلو رفته و هیچ مشکلی ندارد. در حال حاضر تیزر برنامه از شبکه ورزش پخش می شود و احتمالا برنامه نیز از همین هفته روی آنتن خواهد رفت. برنامه ۲۰۲۰ شبیه برنامه ۹۰ است و آیتم های مختلفی دارد.

وی افزود: هر چند آقای طاهری تهیه کننده برنامه راضی نیست اسم او برده شود اما می خواهم در اینجا تاکید کنم او از تهیه کننده های باسابقه و خوش نام صدا و سیماست و برای تهیه برنامه ۲۰۲۰ تلاش شبانه روزی کرده است. با این زحمات، نمی توان یک شبه گفت برنامه پخش نمی شود. من به شخص خاصی کار ندارم و نمی دانم چرا اعلام شده برنامه پخش نمی شود. اما دلیل تاخیرهای زیاد ما در پخش برنامه وسواس عوامل آن است تا برنامه را به بهترین شکل تقدیم مردم کنیم. آقای ترابیان هم برای ما آدم ارزشمندی است و اینکه اعلام کرده برنامه پخش نمی شود،‌شاید برداشت اشتباه از تاخیرهای زیاد ما بوده است. با این حال ما به عنوان پیشکسوت به ایشان احترام می گذاریم و پیش از آغاز کار هم برای کسب اجازه به دفتر ایشان رفتیم. اما می خواهم تاکید کنم هر خبری در خصوص برنامه قابل اطلاع رسانی باشد،‌از کانال عوامل برنامه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.