کد خبر : 88265
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1395 - 15:20
-

جاوید: بازی با فرش آرا را خوب شروع کردیم/ جای خالی کاظمی و حسن زاده احساس شد

جاوید: بازی با فرش آرا را خوب شروع کردیم/ جای خالی کاظمی و حسن زاده احساس شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید پس از پیروزی برابر فرش‌آرا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال، اظهار داشت: بر خلاف سه دیدار گذشته، این دیدار را بسیار خوب آغاز کردیم و با زدن ۳ گل ضعف هفته‌های گذشته را در دریافت گل اول جبران کردیم. وی تصریح کرد: متاسفانه با از دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید پس از پیروزی برابر فرش‌آرا در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال، اظهار داشت: بر خلاف سه دیدار گذشته، این دیدار را بسیار خوب آغاز کردیم و با زدن ۳ گل ضعف هفته‌های گذشته را در دریافت گل اول جبران کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه با از دست دادن تمرکز و روی چند اشتباه فردی، ۲ گل در یک دقیقه دریافت کردیم اما در نیمه دوم شروع بسیار خوبی داشتیم و با به ثمر رساندن تعداد گل‌های بیشتر ۳ امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کردیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره غیبت کاظمی و حسن‌زاده در این دیدار، گفت: این دو بازیکن از بزرگان فوتسال ما محسوب می‎شوند و جای خالی آن‌ها در این بازی احساس شد.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته نیز با غیبت چند بازیکن تاثیرگذار تیم، ۳ امیتاز دیدارها را کسب کردیم و سعی داریم زمانی که با غیبت چند بازیکن وارد یک بازی می‌شویم، با تلاش فراوان جای خالی آن‌ها را پر کنیم تا دست پر از میدان خارج شویم.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.