کد خبر : 88365
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 22:25
-

با این جوان‌ها آینده فوتسال خوزستان را رقم می‌زنیم/ بابایی گوی سبقت را از فراهانی گرفته است/ مقابل دانشگاه همه غیر از گلر دوم‌مان بازی کردند

با این جوان‌ها آینده فوتسال خوزستان را رقم می‌زنیم/ بابایی گوی سبقت را از فراهانی گرفته است/ مقابل دانشگاه همه غیر از گلر دوم‌مان بازی کردند
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: با جوان‌ها توانستیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم و با همین جوان‌ها هم آینده فوتسال خوزستان را رقم خواهیم زد.

کیاوش علاسوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی ما برابر دانشگاه بازی بسیار خوبی بود که تیم دانشگاه آزاد نیمه‌ی اول خیلی خوب توانست مقاومت کند اما نیمه‌دوم شانس یار ما بود و گل‌های زیادی را وارد دروازه آنها کردیم.

وی افزود: خوشحالم که به غیر از گلر دوم‌مان، از همه بازیکن‌ها برابر دانشگاه استفاده کردیم و مزدش را نیز گرفتیم و خوشحالم که این بچه‌ها توانستند این نتیجه را رقم بزنند. فکر می‌کنم روند رو به رشد ما حاصل این است که تیم‌ ما کم کم کامل می‌شود و از بازی آینده تمام بازیکنان‌مان در اختیار داریم.

سرمربی ملی‎حفاری به بازگشت فرید نمازی اشاره کرده و گفت: حضور فرید در کنار بچه‌ها همیشه می‎توانسته کمک کند چراکه تجربه و قدرت رهبری‌ای دارد که به کار تیم می‌آید. خوشحالم که نمازی به تیم برگشته ولی هنوز شرایط کامل بازی کردن را ندارد ولی امیدوارم بازی به بازی بهتر شده و به ما کمک کند.

علاسوند با ابراز شادمانی از درخشش بازیکنان جوانش تاکید کرد: هدف ما از ابتدای فصل همین بوده که بتوانیم به تیم بازیکن تزریق کنیم و آینده‌ی خوبی برای شرکت ملی حفاری و تیم داشته باشیم. علاوه بر این دو بازیکنی که امروز برای ما گل زدند، سه بازیکن دیگر ما هم در اردوی تیم‌ملی حضور داشتند که اگر آنها هم بودند، شانس بازی کردن را پیدا می‌کردند.

وی در پاسخ به علت به نیمکت‌نشینی‌های متمادی فراهانی، گفت: سجاد بابایی در ۵بازی اخیر جانشین مرتضی فراهانی شده که راندمان خیلی خوبی هم داشته و با میانگین یک گل خورده برابر دانشگاه هم کلین شیت کرد. از دید من خوب بودن سجاد بابایی به خاطره رقابتی که با مرتضی فراهانی داشته شکل گرفته است.

علاسوند ادامه داد: فراهانی هفته‌های متعددی برای ما به خوبی کار کرد اما در شرایط فعلی سجاد گوی سبقت را ربوده و این رقابت فوق‌العاده سالمی است. از نظر فنی هر دو گلر از دید بنده برابر هستند و فقط بسته به شرایط تیم و نوع بازی از آنها بازی گرفته می‌شود ولی انشالله سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی تدبیری ایجاد کنیم که دروازه‌بان بزرگی چون مرتضی فراهانی پشت خط نمانده و سیستمی طراحی می‌کنیم که بازی به هر دو گلرمان برسد.

سرمربی حفاری در پایان گفت: می خواهم این برد را تقدیم آقای بویر احمدی(مربی بدنساز تیم) کنم چون در روزی که پسرش به دنیا آمد در کنار تیم حضور داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

حفاری فقط ازناظر بازی بامس ضربه خورد، به امید موفقیت شما

نام ... یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۱۶

جوانانی که یعقوب مراغی با خون دل پرورش داد

نام ... یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

اونایی رو که میگید آقای مراقی پرورش داد با خودش الان توی زاگرس هستند و تواناییشون اونجا محک میخوره

نام یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

خداکمک کنه با این جوانها با زاگرس نتیجه بگیره

نام ... یکشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

کدوم جوانان اسم بیار ارش فرشاد بهلولى محسن سعید امید اینا همشون بعد از مراقى اومدن حفارى یا جوانان بود اقا لطفا فکر کن

نام ... دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

شهاب طالبی،علیرضا رفیعی،سجاد بابایی،فرشاد کلاه کج،محسن محمدزاده
اینها را آقای مراغی فوتسال یاد داد و هم اکنون در تیم حفاری مشغول به بازی هستند
محمد هاشمی،فرید حداد،هومن یعقوبی ،وحید نوروزی،مجید احمدی،علی صمصام،مرتضی صالحی،وحید کاظمی نیز در لیگ یک کشور مشغول فعالیت هستند

نام ... دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

آقایان علاسوند و مراقی از بهترین مربیان فوتسال خوزستان می باشند و خدمت فراوانی به فوتسال استان کرده اند
آرزوی موفقیت برای این دو مربی جوان و همه جوانان فوتسالیست استان خوزستان

نام دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

رقابت وورزش سالم یعنی همین مگه قراره همیشه یک مربی یه جا مربی گری بکنه این برمیگرده به تفکروحسن انتخاب وخیلی مسائلی که به نظرمن خود مربیان رقم میزنند درهرصورت ایشالا هردومربی جویای نام وخلاق موفق باشند.

نام ... دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

آقای مراقی اسامی رو خوب یادت موتده فقط فامیل خودت را اشتباه مینویسی بهرجهت هرجا که هستی موفق باشی البته شرطش بی حاشیه بودن هست برادر