کد خبر : 88361
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 21:49
دسته‌بندی نشده
-

ره‌انجام:در بسیاری از بازی‌های این فصل بدشانسی آورده‌ایم/شرایط تیم شهروند از سال‌های گذشته بهتر است/هدفی جز پیشرفت در ورزش و زندگی ندارم

ره‌انجام:در بسیاری از بازی‌های این فصل بدشانسی آورده‌ایم/شرایط تیم شهروند از سال‌های گذشته بهتر است/هدفی جز پیشرفت در ورزش و زندگی ندارم
بازیکن جوان شهروند ساری با ابراز رضایت از عملکردش در فصل جاری، بدشانسی را عامل نتیجه نگرفتن این تیم در برخی مسابقات دانست.

حمیدرضا ره‌انجام بازیکن جوان شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ضمن ابراز رضایت از عملکردش در فصل جاری، بدشانسی را عامل نتیجه نگرفتن این تیم در برخی مسابقات دانست. متن کامل صحبت‌های این بازیکن را در ادامه مشاهده کنید.

×نمایش خوبی مقابل تیم طرح و توسعه الوند داشتیم و مستحق پیروزی پرگل بودیم که شکرخدا به آن هم دست پیدا کردیم.

×در بسیاری از بازی‌های این فصل بدشانسی آورده‌ایم. چه‌بسا اگر بدشانسی گریبان تیممان را نمی‌گرفت، در رده‌های بالاتری قرار می‌گرفتیم.

×امسال ۱۵ بازی برای تیمم انجام داده‌ام که به لطف خدا و کمک سایر بازیکنان تیم ۱۵ گل زده‌ام و نزدیک به ۲۰ پاس گل نیز داده‌ام. در ۴ بازی نیز بعلت مصدومیت و محرومیت نتوانستم تیمم را همراهی کنم.

×شرایط تیم شهروند تقریبا از همه‌ی سال‌های گذشته بهتر است. خوشبختانه شرایط من نیز مناسب است و از عملکرد خودم راضی هستم.

×دست همه‌ی تماشاگران تیممان را می‌بوسم و از حمایت‌هایشان ممنونم. هرچند عده‌ای بسیار معدود تماشاگرنما در هر ورزشگاهی وجود دارند که موجب ناراحتی همه‌ی بازیکنان می‌شوند. امیدوارم این عده نیز همانند سایر هواداران عزیز فقط به فکر تیم باشند.

×تنها هدفم چه در زندگی و چه در ورزش، پیشرفت روزافزون است. با لطف خدا و کمک خانواده و تلاش هرچه بیشتر سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

×امسال تیم خوب و یکدلی داریم که همه‌ی بازیکنان با تمام وجود به تیم کمک می‌کنند. افتخار می‌کنم که در کنار چنین بازیکنانی هستم.

×از همه‌ی مربیان و کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم و دست پدر و مادرم را می‌بوسم که برایم خیلی زحمت کشیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.